Rehellisesti: Voisitteko seurustella henkilön kanssa, jolla on avannepussi?
Onko sellainen sinulle totaalinen ei?
Mietin itse asiaa ja olen vähän kahden vaiheilla. Entisellä miehelläni oli kuitenkin kaikenlaista suoliongelmaa ja sen kanssa oppi ihan hyvin elämään, eihän sellainen hänen vikana ole.
Mutta jos heti, ensitreffeillä saisit tietää avanteesta niin mitä oikeasti ajattelisit? Itsestä tuntuu, että ei sillä väliä ole kun on rakastanut jo läpi monet muutkin kurjat jutut, mutta rehellisesti sanon, että olisin kai vähän hämmentynyt. :/ En kuitenkaan torjuisi tollasen takia tosiaankaan.
Kommentit (23)
En. Itse en tykkää ajatuksesta, että itselläni olisi sellainen ja vain loukkaisin toista jutuillani. Minua myös pelottaisi, että osun siihen ja se menisi rikki tai satuttaisi muuten miestä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka vanha tämä henkilö olisi ja kuinka vakava sairaus. Miksikään vanhan miehen omaishoitajaksi en ryhtyisi tai vakavasti sairastuneen seurustelukumppaniksi. Siis niin että ei olisi kauhean montaa vuottaa edessä.
Jos haittaisi seksiä kovasti niin en. Enkä haluaisi vahdella avannepusseja.
Usein tässä vaiheessa se vakava, elämää rajoittava sairastelu on jo ohitse ja nimenomaan avanne on se pelastus ja piste kivulle ja kärsimykselle. Pahaksi äityneet suolistosairaudet voivat rajoittaa kotoa poistumista, matkustelua, töissäkäyntiä, harrastuksia, seksielämää, aivan kaikkea, ja monet ihmiset kokevat elämän viimein päässeen kunnolla alkamaan saatuaan avanteen.
Eihän sinun sitä kumppanin avannepussia tarvitse vaihtaa? Ellet sitten muutenkin deittaile ihmisiä, jotka tarvitsevat arjen pyörittämiseen henkilökohtaista avustajaa. Avannepussin voi saada jo hyvin nuorena ja joillakin sellainen on ollut vuosikymmeniä. Silloin sen kanssa on jo niin sinut, ettei varmasti haittaa seksiä tai seurustelua tippaakaan, ellei kumppaniksi satu joku vaikeasti asennevammainen.
Jos omalle miehelle tulisi avanne niin se olisi täysin ok enkä jättäisi.
Jonkun toisen kohdalla se saattaisi olla turn of, ikävä kyllä.