Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä ihmeessä te asutte, jos Lidl on rupusakki-kauppa?

Vierailija
25.01.2017 |

itse asun melkein Lidlin vieressä, joten se on lähikauppa ja eniten siellä käy keski-ikäisiä ja lapsiperheitä. en ole nähnyt yhtään haisevaa, epäsiistiä pultsaria!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valintaan on varmaan monta syytä. Ihan kauppareissun pituudesta alkaen voi olla eri perusteet meillä kullakin.

Me ollaan tavallinen lapsiperhe. Käydään Lidlissä, käydään muualla. En ole mitään eroja huomannut oman seudun kauppojen välillä. Tai no, Prismassa on enemmän kokonaisia perheitä. Siis sellaisia, joissa isotkin lapset mukana. Luulen, että ovat joko kauempaa tai sitten ostavat ruoan ohessa vaatetta muksuille tms.

Oma äitini käy etupäässä siellä Lidlissä, vaikka olisi varaa vaikka ottaa kaikki safka ravintolassa. Ostaa myös vaatteet pitkälti sieltä... Tulot ovat helkkarin isot, mutta ei ole kiinnostunut statustavaroista.  

Vierailija
42/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lähikauppani on Lauttasaaren Lidl. Käyn joskus myös Stockan Herkussa, S-marketissa ja Ruoholahden Citymarketissa.

T. Rento täti

Larun Lidl onkin siisteimmästä päästä, ihan normi kauppa. Johtuu ympäristöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
44/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10km säteellä varmaan 10 Lidliä ja asioin siinä minkä ohi milloinkin satun ajamaan. Olen jo  oppinut millaiset tuotteet mistäkin Lidlistä myydään ensin ja missä ne kuluvat hitaammin. Heviosastossa ei ole ollut moittimista, toisin kuin S-ryhmän heviosastoissa jossa myydään aika usein todella surullisin kasviksia. Ovat homeessa jo kotiin päästyä vaikka koittais priimaa valikoida. Kutsunkin Prismoja Prismasennukseksi.

Vierailija
45/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on niin suppea valikoima ettei siellä voi asioida.

Tyypillisen uusavuttoman kommentti.

Vierailija
46/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Niittykummun Lidlin parkkipaikalla vois pitää vaikka uusien luxus-autojen messut, siellä kun käyvät kaikki Westendin ja Haukilahden pientaloalueen varakkaat asukkaat. Tosi kiva henkilökunta myös. Kyllä sinne saa tulla pultsaritkin jos näillä päin liikkuuvat.

Vierailija
47/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on juurikin tuosta syystä mukava asioida Lidlissä; näkee ihmisiä kaikista eri yhteiskuntaluokista ja kulttuureista.Voi pohtia miten erilaiselta näyttää esimerkiksi suomalaisen perheenäidin ostoskärry verrattuna afrikkalaisen perheenäidin ostoksiin. Ihmisten suhtautuminen on pitkälti kiinni siitä miten itse suhtaudut heihin.Miksi sinulla on oikeus tehdä ostoksia Lidlissä,mutta koet,että Pertti päihdeongelmaisella ei?

Juuri näin! Käyn Herttoniemen ja Itäkeskuksen Lidlissä. Rakastan uusia ja erilaisia tuotteita. Lidlin vihannesvalikoima on suuri. Afrikkalainen perheenäiti ostaa paljon vihanneksia ja hyviä edullisia perusraaka-aineita. Virolaiset rakennusmiehet saattavat ostaa paistopisteestä lounasta. Bisnesmies käy kerran viikossa ostamassa kesämökille vichyt. Kosteusvoidehylly on aina lähes tyhjä yhdestä paikasta, koska tämä voide voitti parhaimman kasvovoiteen tittelin. Sitä hamstrataan vaikka ihan uteliaisuudesta kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Just tota mä vihaan lidlissä, että siellä on aina kaikki loppu! Tai no nyt löysin helsingistä rauhallisen lidlin, joka on kohtuullisen matkan päässä, siellä voinkin kuvitella käyväni. Itiksen lidlille annoin kahdesti mahdollisuuden, eikä ikinä enää! Mulla on muutakin tekemistä, kuin katsella tyhjiä hyllyjä, kun haluamiani tuotteita ei ole. Tapelkaa te rasvapurkeista, minä haluan asioida mukavasti kaupassa olettaen, että tuotteita on myynnissä tarpeeksi kaikille.

Vierailija
48/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkolassa

Vierailija
49/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella Lidlit kaameita. Ikaalisissa hyvä Lidl, ei näy rupusakkia.

Kiitos nauruista. Tampereen Lidlissä on kerralla yhtä paljon asiakkaita, kun Ikaalisissa asukkaita:)

Vierailija
50/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä lauttasaaren lidlissä (asun etelä-helsingissä), se on ainakin ihan siisti kauppa, ja samoin olen käynyt nurmijärven lidlissä, sekin oli siisti.

Yleensä käytän kyllä kauppahalli24 palvelua, niillä on tosi tuoreet kasvikset yms.

Vierailija
51/52 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on erittäin huono myymälä maailmassa.

huijauskauppa!

Mikään ei ole tuoretta.

Löysin hiukset jogurtissa!

asiakaspalvelu on robotti!

Lauri Sipponen on suuri huijari Suomessa.

hän tekee rahaa omalle edulleen ja Saksalle!

Maidolla on vettä.

hinta on korkea kuin muut kaupat!

maustettua lihaa on paljon rasvaa ja se on vanha!

Ruoka on suolaa ja huono terveydelle ja verenpaineelle!

Vierailija
52/52 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu? Lidl on paras kauppa. Jos sinä et tee töitä kaupankäynnin eteen niin melkein lidlin työntekijätkin ovat työttömiä. Minä en ainakaan kassoita rotaatiota omaksi hyväksi. Ihmeellistä että suomen pitäisi oppia kiinan kieltä sanottiin kakkos kanavalla kerran mutta mitään ei tapahdu. Omydkstaks sä kaiken? Tarkoitin että suomessa pitäisi oppia säästämään rahaa kuin kiinassa. Samaa liikettä ja toista fiilistä mutta samaa ideologiaa. Onhan se raskasta ajatella mutta helppoa kuin on toiminut.

Ja sitten sama suomeksi tai tämän kirjoittajalle vähemmän tajuntaa laajentavia sieniä tai ennakoivaa tekstiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi