Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä ihmeessä te asutte, jos Lidl on rupusakki-kauppa?

Vierailija
25.01.2017 |

itse asun melkein Lidlin vieressä, joten se on lähikauppa ja eniten siellä käy keski-ikäisiä ja lapsiperheitä. en ole nähnyt yhtään haisevaa, epäsiistiä pultsaria!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun Eerikinkadun Lidl karseeta wt -jengiä. Ties mistä kiven alta ryömineitä . Juoppoja, sekopäitä, piripäitä, mamuja.

Ne juopot / sekopäät / piripäät ostaa sieltä kaljansa ja siiten herrasväki lähtee viereen Aurajoen rannalle nauttimaan. Käyvät välillä piikittämässä itseään siin kirjastoss ja myyvät kamaa siinä suihkulähteen kohdalla .

Vierailija
22/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on juurikin tuosta syystä mukava asioida Lidlissä; näkee ihmisiä kaikista eri yhteiskuntaluokista ja kulttuureista.Voi pohtia miten erilaiselta näyttää esimerkiksi suomalaisen perheenäidin ostoskärry verrattuna afrikkalaisen perheenäidin ostoksiin. Ihmisten suhtautuminen on pitkälti kiinni siitä miten itse suhtaudut heihin.Miksi sinulla on oikeus tehdä ostoksia Lidlissä,mutta koet,että Pertti päihdeongelmaisella ei?

Juuri näin! Käyn Herttoniemen ja Itäkeskuksen Lidlissä. Rakastan uusia ja erilaisia tuotteita. Lidlin vihannesvalikoima on suuri. Afrikkalainen perheenäiti ostaa paljon vihanneksia ja hyviä edullisia perusraaka-aineita. Virolaiset rakennusmiehet saattavat ostaa paistopisteestä lounasta. Bisnesmies käy kerran viikossa ostamassa kesämökille vichyt. Kosteusvoidehylly on aina lähes tyhjä yhdestä paikasta, koska tämä voide voitti parhaimman kasvovoiteen tittelin. Sitä hamstrataan vaikka ihan uteliaisuudesta kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkan Lidl. Sinne en jalallani astu kuin äärimmäisessä hädässä. Hirveä kauppa ja hirveä asiakaskunta!

Vierailija
24/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Raision Lidl on todella wt. Suurin osa asiakkaista lähiöruusuja / mamuja / mustalaisia / puolalaisia telakkatyöläisiä. Parempi väki käyttää S-Supermarketia tai Myllyn Prismaa.

Minä olen nähdyt Lidlissä myös rovastin ja ruustinnan.

Vierailija
25/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun Eerikinkadun Lidl karseeta wt -jengiä. Ties mistä kiven alta ryömineitä . Juoppoja, sekopäitä, piripäitä, mamuja.

Tuo on kyllä totta, mutta johtunee vain siitä, että on keskustassa. Muut on siistejä.

Vierailija
26/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lähikauppani on Lauttasaaren Lidl. Käyn joskus myös Stockan Herkussa, S-marketissa ja Ruoholahden Citymarketissa.

T. Rento täti

Vierailija
27/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne juopot / sekopäät / piripäät ostaa sieltä kaljansa ja siiten herrasväki lähtee viereen Aurajoen rannalle nauttimaan. Käyvät välillä piikittämässä itseään siin kirjastoss ja myyvät kamaa siinä suihkulähteen kohdalla .

Potkikaa ne sinne jokeen! Tai eiku pitiks näitäkin ymmärtää kun on ongelmaa? 20-vuotiaita työkyvyttömyyseläkeläisiä 😃

Vierailija
28/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on paras kauppa.

Vierailija
29/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Lidlit kaameita. Ikaalisissa hyvä Lidl, ei näy rupusakkia.

Vierailija
30/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun Eerikinkadun Lidl tosiaan viimeinen kauppa, johon menisin.

Se uusi Lidl Länsikeskuksen lähellä on tyylikäs. Iso, siisti, paljon valikoimaa. Itse käytän enimmäkseen Itäharjun Lidliä, ja etenkin vihannesosastoa. Kotimaiset kurkut ja tomaatit puolet halvempia kuin Cittarissa, että silleen..

Vierailija
31/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa Länsikeskuksen uusi LIDL on tosiaan siisti ja rauhallinen. Lähikauppani 😊

Vierailija
32/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Eerikinkadun Lidl on mielestäni melko siisti verrattuna Kupittaan Cittariin, siellä näkee läheisen mielisairaalan hoidokkeja ja ties mitä rupusakkia vetelehtimässä ja pelaamassa rahapelejä, yhtä rumia ja homssuisia ihmisiä ei keskustassa näe - ainakaan kerralla samassa paikassa sellaista määrää. Mutta on totta, että narkkarit ja juopot makaavat usein siinä keskustan Lidlin pullonpalatusautomaatin lähistöllä, kauppana tämä Lidl on kuitenkin todella vilkas ja vetää väkeä laidasta laitaan, ja jotenkin ne ongelmatapaukset hukkuvat siihen kiireeseen, eivätkä häiritse tai pistä silmään samalla tavalla kuin Cittarissa mustalaislaumat ja Alkon kantikset.

Vierailija
33/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuota ollut tutkittukin, että Lidlissä käy eniten wt:tä ja sitten sellaista tiedostavaa kaupunkilaista ja kansainvälistä hyväosaista asiakaskuntaa? Siellä eivät käy niinkään tavalliset keskiluokkaiset ihmiset, vaikka ilmeisesti heidänkin määrä on ollut jatkuvasti kasvussa.

Vierailija
34/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa. Käyn Sellon Prismassa yleensä ja Lidlissä vain harvoin mökkipaikkakunnalla hakemassa vichyä.

Vierailija
35/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella Lidlit kaameita. Ikaalisissa hyvä Lidl, ei näy rupusakkia.

Lielahden Lidl on ainakin ihan ok.

Dokaaminen ja narkkaaminen on niin rankkoja hommia, että alan ihmiset jaksavat käydä vain ihan siinä lähimmässä kaupassaan, eli heitä löytää lähinnä lähiöiden ja keskustojen pikkukaupoista.

Vierailija
36/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pulsut, mamuut, romanit ja vinksahtaneet yliedustettuina noissa kaupoissa. Muutenkin kävijäkunta on keskimäärin vanhempaa kuin esimerkiksi Prismassa.

Nuoret tekevät ruokaa monipuolisemmin ja heille ei oikein Lidlin tarjonta riitä. Itsekin joudun aina täydentämään muualta ja nyt kun Lidl ei ole enää lähin kauppani, niin en käy siellä juuri lainkaan, vaikka se olisikin ehkä kokonaisuudessaan minulle halvin vaihtoehto. Joutuisin kuitenkin täydentämään Prismalla. Prismassa on myös itsepalvelukassat, joten ei käytännössä tarvitse jonottaa lainkaan. Tämä tekee tarjonnan, viihtyisyyden, oheispalveluiden ja silmänruuan ohelle Prismasta aika paljon paremman vaihtoehdon.  

Vierailija
37/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Ristinarkun Lidlin alenurkassa törmäsin usein entiseen pomooni. Mies on ylilääkäri ja miljonääri, minä en ole kumpaakaan. Ihan sujuvasti osattiin ostoksemme hoitaa molemmat, eikä kumpaakaan hävettänyt.

Yksi parkkipaikan bemareista on minun, jos sillä(kään) nyt on mitään väliä. Hän ajoi viimeksi tavatessa -90-luvun Toyotalla.

Vierailija
38/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on niin suppea valikoima ettei siellä voi asioida.

Vierailija
39/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns. laitapuolen kulkija... Juon päivät.

Lidlistä ostan ruokatarvikkeet broileria/nautaa/sikaa/sika-nautaa, nuudelit/riisit/pastat/perunat, leivät, vihannekset/hedelmät/yrtit ym. mausteet, wc-paperit/pesuaineet niin itselle kun kotia varten ja ym.

Sitten S-Marketista ostan olutta tai no kaljaahan se on. Sitä ostan päivittäin ja jopa monta kertaa päivässä.

Vierailija
40/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niittykummun ja Mankkaan Lidleissä on pihassa rivitolkulla Audia ja Bemaria.

Meinasin juuri tulla kertomaan samaa. Käyn itse Niittykummussa (siis Espoossa) ja siellä asioi todella paljon keski-ikäistä, hyvin toimeentulevaa insinööriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme