Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä ihmeessä te asutte, jos Lidl on rupusakki-kauppa?

Vierailija
25.01.2017 |

itse asun melkein Lidlin vieressä, joten se on lähikauppa ja eniten siellä käy keski-ikäisiä ja lapsiperheitä. en ole nähnyt yhtään haisevaa, epäsiistiä pultsaria!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä liikkeissä on eroja. Itse asioin mökkikunnan Lidlissä ihan mielelläni mutta Helsingissä en mene vaikka olisi ihan vieressä. Sotkuinen, katto matalalla ja tuotteet tosi omituisesti ryhmitelty. Hedelmät ja vihannekset surkeita.

Vierailija
2/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani oli 5v sitten Lidlin naapurissa. Joka aamu oli tavaralaiturissa tavara-auto. Ja aina oli hyvät ja tuoreet hevit, kuten on nykyisessäkin Lidlissä, jossa käyn kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niittykummun ja Mankkaan Lidleissä on pihassa rivitolkulla Audia ja Bemaria.

Vierailija
4/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvis kai auton päästäkseen katsomaan sitä lidlin asiakaskuntaa.

Vierailija
5/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Raision Lidl on todella wt. Suurin osa asiakkaista lähiöruusuja / mamuja / mustalaisia / puolalaisia telakkatyöläisiä. Parempi väki käyttää S-Supermarketia tai Myllyn Prismaa.

Vierailija
6/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista yleensä Stockan Herkussa.

Vierailija
7/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Eerikinkadun Lidl karseeta wt -jengiä. Ties mistä kiven alta ryömineitä . Juoppoja, sekopäitä, piripäitä, mamuja.

Vierailija
8/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla on ainakin yhdessä pitäjässä aina kalliita autoja Lidlin pihassa. Omat suhteellisen suurituloiset tuntemani myös asioivat siellä. Tavallinen kauppa se on niin kuin muutkin. Lidliä varmaan välttävät eniten köyhät, jotka pelkäävät leimautumista köyhäksi ja sen takia taapertavat Helsingissä jonnekin Stockan herkkuun asti.

Vierailija
9/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Lidl on paras kauppa. Jos sinä et tee töitä kaupankäynnin eteen niin melkein lidlin työntekijätkin ovat työttömiä. Minä en ainakaan kassoita rotaatiota omaksi hyväksi. Ihmeellistä että suomen pitäisi oppia kiinan kieltä sanottiin kakkos kanavalla kerran mutta mitään ei tapahdu. Omydkstaks sä kaiken? Tarkoitin että suomessa pitäisi oppia säästämään rahaa kuin kiinassa. Samaa liikettä ja toista fiilistä mutta samaa ideologiaa. Onhan se raskasta ajatella mutta helppoa kuin on toiminut.

Vierailija
10/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä pulsuja ja laitapuolen kulkijoita liiku ihan kaikissa kaupoissa.

Itse käyn Lidlissä, koska siellä on edullista ja hyvä valikoima.

Mielestäni on hyvä että S-ryhmällä ja Keskolla on joku oikeasti varteenotettava kilpailija. Lidlissä ei ole mitään huijausbonus-systeemiä, vaan halvat hinnat.

Vierailija
11/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä Seppälän Lidlissä kävin kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla romaninainen intti 10 minuuttia kassalla, kun jonotin. Asiakaskuntakin oli vähintään erikoisen näköistä. Mutta kävinkin päivällä, jolloin nistit ovat liikenteessä ja oikeat ihmiset töissä.

Vierailija
12/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt nyt väärin. Rupusakki koostuu niistä ihmisistä, jotka katsovat aiheelliseksi arvostella toisia heidän valitsemansa kauppaketjun perusteella.

Vierailija
13/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision parempi väki :D...

Ihan tavallisia ihmisiä olen Lidlissä nähnyt, Stockan herkku lauantaisin on ainoa paikka jossa näkee paremmin pukeutunutta ja selvästi laittaitunutta väkeä, arkisin ei sielläkään.

Myös Lidlin vihannesosasto pärjää hyvin vertailussa, ei ole vanhaa eikä nääkähtänyttä.

T.raisiolainen myös

Vierailija
14/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on juurikin tuosta syystä mukava asioida Lidlissä; näkee ihmisiä kaikista eri yhteiskuntaluokista ja kulttuureista.Voi pohtia miten erilaiselta näyttää esimerkiksi suomalaisen perheenäidin ostoskärry verrattuna afrikkalaisen perheenäidin ostoksiin. Ihmisten suhtautuminen on pitkälti kiinni siitä miten itse suhtaudut heihin.Miksi sinulla on oikeus tehdä ostoksia Lidlissä,mutta koet,että Pertti päihdeongelmaisella ei?

Vierailija
15/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Eerikinkadun Lidl tosiaan viimeinen kauppa, johon menisin.

Vierailija
16/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiani lähinnä oleva Lidl on puolillaan maahanmuuttajia.

Joskus on käynyt kakemassa työpaikan läheisestä Lidlistä lounastarpeita ja voi tsiisus sitä vanhan viinan hajua mikä löyhkää lounasaikaan kassajonossa.

Vierailija
17/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan rupusakkikauppa ole, mutta lidl on rupukauppa itsessään.

Vierailija
18/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on Alkot S-markettien yhteydessä eli siellä ne ämpärikävelijät hiipii.

Vierailija
19/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kerran kaksi viikossa Kontulan Lidlissä ja ihan tavallisia ihmisiä siellä on. Hyvä valikoima ja leveät käytävät.

Harvemmin tulee käytyä Itiksen Prismassa ja ihan tavallisia ihmisiä sielläkin on. Ero ehkä siinä että Prismassa enemmistö asiakkaista autoilijoita. Lidlin asiakkaat useammin julkisen liikenteen varassa.

Vierailija
20/52 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Norjassa, ja täällä Lidl lopetettiin melkein saman tien kun tulikin.

Norjalaiset eivät osta halpakaupoista. Siinä yksinkertaisesti syy. Siitä on joku olisko lähes 10 vuotta aikaa. Kävin joskus ja jotain ostin mutta kun kaikki tuotteet tuntemattomia en oikein innostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi