Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuli kai juuri uskovainen :')

Vierailija
25.01.2017 |

Olin kovissa kivuissa. Tulin oikeasti niin epätoivoiseksi, että sanoin ääneen tosissani "auta, Jeesus." Kipu lakkasi siinä silmänräpäyksessä. Ja ei, kipu ei ollut kuvitelmaa vaan ihan aitoa. Olen ihan äimänä. Oikeasti. En ole mikään hihhuli miltään osin taustaltani, olen aina kokenut ettei uskonto ole minun juttuni enkä ole sille paljon ajatusta uhrannut... Minulle tuli ihana lämmin tunne tuon avunpyynnön jälkeen. Ehkä sittenkin... 😇❤

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskiko päähän? Taisi tulla johonkin osaan kuolio.

Vierailija
2/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla. Itse olen uskossa, mutta en koskaan ole saanut vastauksia rukouksiin. Olisi ihanaa, jos joku rukoilisi puolestani, mutta en uskalla ketään pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Jeesus auttaa. Hänen nimensä on ihmeellinen.

Aika arkea tämä uskovaisena eläminen on. Tunteet tulevat ja menevät, perusturvallisuus pysyy.

Jos tahdot elää kristittynä, hakeudu johonkin seurakuntaan. Siinä on omat kitkansa, mutta monta tikkua ristissä palaa paremmin kuin yksittäinen pölkky,

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
4/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Paras päätös mitä ihminen voi tehdä.

Vierailija
5/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kyllä on todellinen ja auttaa niitä, jotka kääntyvät hänen puoleensa. Nyt kysymys on, mitä seuraavaksi. Olet kokenut jonkinlaisen välähdyksen hengellistä todellisuutta. Lähdetkö seuraamaan? Rukoile ohjausta ja etsi muita uskovia opastamaan itseäsi, opettele Raamattua ja etsi itsellesi kotiseurakunta. Tai sitten voit jättää tämän yksittäiseksi kokemukseksi, joka unohtuu ajan myötä.

Vierailija
6/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Jeesus on todellinen ja hän rakastaa meistä jokaista ihan älyttömän paljon.

Vierailija
7/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amén! M29 ja latino

Vierailija
8/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla. Itse olen uskossa, mutta en koskaan ole saanut vastauksia rukouksiin. Olisi ihanaa, jos joku rukoilisi puolestani, mutta en uskalla ketään pyytää.

Mä voin rukoilla puolestasi!

Joskus Jumala vastaa eri tavalla kuin mitä me tahdottaisiin. (Tai sitten ne vastaukset ei tule niin nopeasti kuin me tahdottaisiin...)

Yritä kuitenkin luottaa siihen, että Jumala näkee sun tilanteesi ja tietää mikä on parhaaksi. Hän ei ole sua hylännyt eikä hylkää. Olet Jumalalle äärimmäisen arvokas ja rakas.

Siunausta elämääsi!

Vierailija
9/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kokemukseesi, mutta sitähän ei tiedä oliko auttaja Jeesus, enkeli, joku edesmennyt sukulainen tms... Mutta uskon täysin, että joku henkiolento vastasi avunpyyntöösi.

Vierailija
10/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskalla vaan pyytää, minäkin voin rukoilla puolestasi. Jumala tuntee sinut ja sinun elämäsi.

Herra olkoon Sinun kanssasi ja siunatkoon Sinua. <3

Jeesus on pelastaja ja Hän haluaa auttaa <3 Joskus Jumala vastaa myös niin, ettemme heti aina ymmärrä vastausta.

Vierailija
11/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset aina turvautuvat Jeesukseen? Kokeilkaa nyt muitakin joskus. :(

T: Sielunvihollinen

Vierailija
12/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rukoillut rahapulassa ja löytänyt rahaa, tai sitten kaveri on yhtäkkiä soittanut, että heidän työpaikalla on ruokaa jäänyt yli. Jumala auttaa minua_💝

Vierailija
13/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on valehtelijoita, kannattaa mennä itse suoraan alkulähteelle ja tutkia sitä mitä Jeesus Kristus itse opettaa.

Valtaosa itseään kristityiksi kutsuvista ei ole vilpittömiä aitoja kristittyjä, vaan ajaa omaa lihallista agendaansa uskon varjolla, Pastoreista alkaen.

Tähän myös olin itse aikani osallisena, mutta tein parannuksen ja erosin heistä.

Totuus tekee vapaaksi, mutta missä Totuutta ei tunneta siellä ei ole vapauttakaan.

Siunausta matkaasi!

Vierailija
14/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla <3 Olen tosi liikuttunut. Kaikilla ei ole aina ihan helppo tie Jeesuksen luo, ihanaa kun sinä olet löytänyt Hänet. Kun sen tien löytää, siinä on vaan niin turvallista olla, Jumalan rakkaus ja turva on jotain aivan käsittämättömän ihanaa ja lempeää. <3

Meillä ihmisillä on täällä ihan erityinen tehtävä rakkauden tähden. Siksi olemme täällä. <3

Vierailija
15/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset aina turvautuvat Jeesukseen? Kokeilkaa nyt muitakin joskus. :(

T: Sielunvihollinen

Käänny sinäkin Jeesuksen puoleen niin saat sympatiat.

Vierailija
16/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän vuoksi Jeesus päätti, että sinun kipusi oli tärkeämpi kuin niiden miljoonien, jotka rukoilevat apua kipuihinsa joka päivä kuolemaansa asti?

Vierailija
17/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hurjat kivut kun noin helpolla lakkasi, toivottavasti saat syövän ja Jeesus heilauttaa taikasauvaa pilvenpäältä uudestaan. Lääkärit ovat tunnetusti täysin turhia koska Jeesus parantaa leprasta sokeuteen.

Vierailija
18/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan sitten tosisyntinen kun sunnuntaiaamun krapulapäänsärky ei yleensä "auta jeesuksella" katoa vaan siihen tarvitaan kunnon särkylääkeannos. Sitten ehtoolla saattaa jo hellittääkin.

Vierailija
19/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän vuoksi Jeesus päätti, että sinun kipusi oli tärkeämpi kuin niiden miljoonien, jotka rukoilevat apua kipuihinsa joka päivä kuolemaansa asti?

Ap on varmaan kaunis. Onhan Jeesus kuitenkin mies.

Vierailija
20/36 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten aina pitäisi hakeutua muiden kristittyjen seuraan? Tai seurakuntatoiminnan pariin?

Miksei vain voi rukoilla itsekseen kotona?

Onko taaskin kyse vain maallisesta rahankeruusta ja aivopesusta, jossa sosiaalinen porukka on aina tehokkaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän