Hehs WTD-Natalla meni vähän tunteisiin kun joku ei pitänyt hänen kirjansa kannesta
Woldemortti says
January 24, 2017 at 12:03
Onneksi olkoon, olet KIRJAILIJA! Woldemortti arvostaa kirjalijoita, kirja on kulttuuria.
Onko kirja myös, tyylilleen uskollisesti, myyntihinnaltaan halpa?
Kansi ja sen viesti on kikkaileva, eikä se herätä ruoka- tai ostohalua. Sekavana se myös hukkuu helposti massaan,
joten myyntityö jää siis blogisi harteille. Suoraan sanoen muuttaisin kannen, jos vielä ehtii.
Mutta sisältöhän on tärkein, jokainen “kotikokkikolmonen’ tsekkaa tämän.
Yksi kysymyskin olisi, kuinka suurella ensipainoksella uskallat lähteä liikkeelle
----
Nata vastaa:
"pauli hei, miksi sinulla on ihan kaikkeen mitä viime aikoina olen tehnyt jotakin kritisoivaa? arvostan kommentteja ja palautetta, mutta minäkin olen vain ihminen, enkä montaa viikkoa jaksaisi selitellä tuntemattomalle kommentoijalle valintoja elämäni, työni, syömiseni tai kirjani suhteen"
----
Mutta onhan tuo kansi nyt hemmetin ruma
http://wtd.fi/wp-content/uploads/2017/01/16325731_10155084761938938_177…
Kommentit (141)
Mulle tulee mieleen teurastamon lattialle/seinille roiskunut veri ja suolenpätkät.
Sitä paitsi, en kestä yhdys sana virheitä.
Onko mies-Nata (näytti ihan mieheltä kun treenasi) löytänyt jo uuden poitsulin itelleen? En ole lukenut blogia vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että tämä koko kansi on vitsi...
Toivottavasti!
Graafikoiden aikaansaannoshan tuo on.
Tulin vähän pahoinvoivaksi, kun näin tuon kuvan. Ei tulisi pieneen mieleenkään hankkia moisella kannella varustettua kirjaa, vaikka kuka huippukokki sen olisi laatinut.
Kyllä minä osaan lämmittää eineslihapullat ja keittää spagettia ilman ruman kirjan apua. Idea halvoista ja hyvistä ruuista olis houkutteleva, mut toi kirja kyllä ei.
Vierailija kirjoitti:
Graafikoiden aikaansaannoshan tuo on.
Jopa bloggaajat voivat vaikuttaa kirjojensa kansikuviin.
Mulla on bulimia ja tuolta näyttää mun oksennus kahden minuutin päästä annoksen ahmimisesta. Kaakelit ja kaikki. Aina yhtä miellyttävä kylppärikokemus. TRENDIKÄS BULIMIA OKSENNUS.
Yhdyssanavirheestä viis, tässä on kyse tyyliseikasta (joka kopioi muita tämän hetken trendikirjoja suorakaiteen muotoisine kehysviivoineen). Mutta tuo kuva... Ei tee mieli edes avata. Vai tekeekö sittenkin - ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkonen mikä ton idea on tos kannessa? Et kai siin joku syy miks spagetit on ympäri pöytii? En ainakaa tällai väsyneenä hiffaa..
Olisikin edes pöydällä mutta kun on vessan lattialla.
Onhan toi saatanan ruma, mutta ehkä siksi niin hieno.
Toivottavasti Nata ei eksy tänne lukemaan tätä keskustelua, jos jo yksi kommentti meni niin tunteisiin, että piti käyttää oikein kommentoijan etunimiä kommentoijan nimimerkin sijasta x)
Vierailija kirjoitti:
Onko mies-Nata (näytti ihan mieheltä kun treenasi) löytänyt jo uuden poitsulin itelleen? En ole lukenut blogia vuoteen
Juuri jokin päivä sitten ulisi hesarissa kun ei löydä miästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on bulimia ja tuolta näyttää mun oksennus kahden minuutin päästä annoksen ahmimisesta. Kaakelit ja kaikki. Aina yhtä miellyttävä kylppärikokemus. TRENDIKÄS BULIMIA OKSENNUS.
Minulle tuli sama mielleyhtymä eikä minulla edes ole bulimiaa.
voi helvetti miksi menin katsomaan, lihapulla-ainekset odottaa pöydällä :---(
No se kansi vaan on oksettava. En osta.
Todella ruma kansi eikä lupaa hyvää sisällön puolesta.
Yyh, just samat kuukautisveriajatukset... tippui aamulla ylitäydestä kupista vessanlattialle ja aika lailla tuolta näytti.
Ja miksi halparuoka on pitkin lattiaa? Eikö tarkoitus olekaan säästää?
Itse tässä syön samalla ja pakko sanoa että toi kansi vei kyllä ruokahalua vaan pois päin.. :D
täh en tajuu kantta. miksi sotkettu ruoalla vessanlattialla? vaikka edullista ruokaa, niin köyhät noin wt ole että varaa sotkea ruolla..