Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei Prisma kyllä oo mikään vaatekauppa. -mamma miehelleen marketissa.

Vierailija
24.01.2017 |

Prismassa mamma voivotteli vaatteita katselevalle miehelleen, ettei tää Prisma mikään vaatekauppa oikein ole.

Ostatko markettivaatteita? Onko ne nyt niin huonoja? Minä olen marketeista löytänyt oikeinkin kivoja vaatteita koko perheelle. Niin Prismasta, Cittarista, kuin Halpa-hallista (etenkin lastenvaatteet tosi kivoja!) Kuin Tokmannilta ja Säästökuopastakin jotain.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan siellä ei kukaan tuputa, joten kyllä. Esim. urheiluvaatteet sieltä paljon mieluimmin kuin urheilukaupasta. Samaa ryysyä ne siellä on.

Vierailija
2/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noloa, ettei voi ostaa markettivaatteita, tai pitää niitä. Mitkä sitten on niitä oikeita vaatekauppoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Prisma myy ihan ns. merkkivaatteitakin?  Enkä tarkoita niitä kalliita. Ainakin Jackpottia myy "oikeat" vaatekaupatkin. Ja onhan Neulomon mallisto kotimaista. Itse ymmärrän markettivaatteeksi kauppojen omat merkit. 

Vierailija
4/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy nättejä vaatteita niin onko sillä mitään väliä, että mistä kaupasta ne on ostettu?

Vierailija
5/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän Prisma myy esim. Minymo-merkkiä lasten puolella, joka ei ole kaikista halvin (joskin ei myöskään kallein). 

Vierailija
6/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetin rumia vaatteita Prismassa, mamma oli ihan oikeassa. Cittarissa on jo parempia, mutta kyllähän vaatteet nyt pitää oikeasta vaatekaupasta ostaa.

Vierailija
7/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa Kiinan, Intian jne. tehtaissa ne "oikean" vaatekaupan vaatteetkin tehdään. Vai luuleeko joku että on jotain "markettivaatetehtaita" erikseen?

Vierailija
8/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin on välillä ihan prismasta löytyneitä vaatteita. Välillä marketeista löytyy kivoja vaatteita, vaikka suurin osa vaatteistani onkin jostain ihan muualta. En koe pukeutuvani tylsästi/tätimäisesti - oikeastaan vaatteitani kehutaan aika usein.

N23

Vierailija
9/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaakki Prismasta jotain. Itse asiassa kivat collegehousut ostinkin alesta eskarille ku käväisin. Viime kerrasta yli vuosi.  Mutta en viitti käydä niissä ku pakosta. On liian paljon lääniä kaupalle mun makuun. Jos isoon paikkaan haluun, lähin on parinkytä kilsan päässä olevai Ideapark. sielläkään en käy Prismassa :)

Vierailija
10/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain urheiluvaatteita olen ostanut marketeista ja lapselle kenkiä ja vaatteita. En mä noista yleensä itselleni löydä muuta kuin urheiluvaatteita, sukkia yms, mutta en katso kieroon, jos joku muu löytää.