Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et käytä Huutonettiä, kun Torista koko ajan valitatte??

Vierailija
24.01.2017 |

Itse käytän vain huutonettiä (ostan ja myyn) eikä mitään ongelmia, koska niin selkeästi määritelty kaikki, esim. kun huutaa osta heti hinnalla tai voittaa huutokilpailun, tavara siirtyy sille huutajalle, ei kenellekkään muulle. Lähetykset ja noudot - ei mitään ongelmaa tai venslaamista.
Ja palaute-järjestelmä on loistava. Se karsii urpoimmat. Ja näkee millaisen tyypin kanssa on tekemisissä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuto.netissä on ihan tajuton määrä suoraan sanottuna hulluja, ja se palautejärjestelmä ei toimi, koska mt-ongelmaiset leikkii kostonegoilla, ylläpito poistaa kyllä ne, mutta ei paljon kiinnosta ottaa sinne yhteyttä jatkuvasti.

Mulla alkoi myös loppuvaiheessa olla noiden huutohullujen kanssa ongelmia senkin kanssa, että koska ne sitoutui ostamaan tuotteen, niin ne jätti jatkuvasti hakematta, ja jos sanoin laittavani takaisin myyntiin, tuli sitä kostonega, kostonega juttua.

Olen sitten vienyt tavarat vain suoraan kierrätyskeskukseen, kunnes kokeilin toria, koska siellä ei ole palautejärjestelmää hulluilla ei ole mitään kiristys mahdollisuutta, eli voin vain ongelmaisen ostajan tapauksessa ottaa yhteyttä seuraavaan kysyjään samantien.

Eli tori on paljon, paljon parempi ja ainakin tähän mennessä 90% ostajista on normaaleita ihmisiä, kun taas huuto.netissä oli loppuvaiheessa 90% ostajista niitä mt-ongelmaisia.

Niin, ja lisään vielä, että toimin torissa näin - en ota varauksia, en vastaa tinkaajille ollenkaan, jos joku ei tiedä milloin pääsee hakemaan ja pitää kysyä kummin kaimalta voiko hakea, en ota enää yhteyttä ja myyn seuraavalle.

Tuolla tavalla on mennyt mielestäni oikein hyvin (ainakin tähän mennessä), ja en laita yhteystietoja suoraan ilmoituksiin, joten ilman mun vastausta se kiinnostunut ei saa yhteystietojani.

Vierailija
22/23 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua huutaa... No, tuo "osta heti" menisikin, varsinaista huuto-hommelia en vaan aikoinaan jaksanut, ihme kyttäilyä, ei ole aikaa moiseen.

huuda vaan ei naamakaan kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, ettei siellä käy enää kukaan.

vähänkäytetty.fi