Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiselle sallittu yhdenyönjutut / pelkkä seksisuhde?

Vierailija
05.07.2008 |

Olen 30-vuotias onnellinen Yh-äiti. Takana 12 vuoden parisuhde lasten isän kanssa, suhde jonka piti kestää iäsyyden. Yllättäen hän jätti minut viime syksynä. Menetin yhdessä sekunnissa unelmani, mieheni, kotini, naiseuteni, itsetuntoni, ehjän perheen...

Pikku hiljaa olen kasannut itseni ja elämäni uudelleen, minulle ja lapsille hyväksi. Ja aurinko tosiaan alkaa paistamaan risukasaan.

Asiaan. Eli pidän ERITTÄIN paljon seksistä, olen aina pitänyt. 12 vuotta harrastin aviomieheni kanssa hyvää seksiä, hän vei neitsyyteni ja hänen kanssaan opettelin yhtä sun toista :)

Tämän vuoden tammikuussa harrastin elämäni ensimmäisen yhden illan jutun joka teki NIIIIIIN hyvää sekä naiseudelle että itsetunnolle ! Nautin siitä, enemmän kuin koskaan uskalsin edes kuvitella. Tapasin miehen baarissa (olin lähes selvinpäin, samoin mies), juttu luisti ja päädyimme hänen luokseen. Tapasin tämän kerran jälkeen vielä kolme kertaa ja joka kerta harrastimme ihanaa seksiä. Muuten jutusta ei vaan tullut mitään ja lopetin yhteydenpidon häneen.

Tämän jälkeen olen harrastanut ns. yhden illan juttuja viisi kertaa. Kaksi miestä olen "löytänyt" netin kautta, olemme ensin kirjoitelleet n. kuukauden ja sitten nähneet ja asia on johtanut toiseen. Molempien kanssa olen nauttinut seksistä, vaikka toisen kanssa en orgasmia saanutkaan (jonka yleensä saan todella helposti) mutta jotenkaan se ei edes vaivannut koska muuten nautin tilanteesta. Näistäkin miehistä molemmat olisi halunneet enemmän, itse taas en.

Kaksi miestä olen tavannut tutuntuttujen kautta, eli on vähän sokkotreffityyppisesti menty syömään tms. ja sitten päädytty jomman kumman luokse ja harrastattu hyvää seksiä :) Näistä kahdesta taas molemmille on sopinut ns. seksisuhde, eli on nähty muutamana kertana, harrastettu seksiä, välillä tekstailtu ja taas harrastettu seksiä. (tätä menossa edelleen)

Lapset asuu kanssani ja arki sujuu ainoastaan lasten kanssa eli silloin minulla ei käy vieraita. Harrastan näitä juttujani ainoastaan kun olen Villi ja Vapaa. Nautin täysin uudesta vapaudesta, uudenlaisesti elämästä, uusista tuttavuuksista ja seksistäkin. Pakkomielle se ei kuitenkaan ole. Toki teen vapaa-ajalla muutakin kun hyppään sängystä sänkyyn.

MUTTA, kun jotenkin....miksi tunnen itseni jollainlailla halvaksi tai...tuhmaksi naiseksi? Vaikka nautin elämästä, tilanteesta jossa olen oma itseni herra ja unelmoin edelleen parisuhteesta, rakkaudesta niin siltin välillä tulee sellainen olo, että saako nainen tehdä näin? Saako nainen nauttia yhdenillan jutuista, pelkästä seksistä ilman että pitää tuntea itsensä helpoksi..tai huoraksi?

Mitään morkkista en kuitenkaan saa, enkä ryve missään itsesäälissä. Mutta mietin vaan että pitäisikö tässä oikeasti olla jalat yhdessä vaikka kuinka itseäänkin panettaa ja vaikka kuinka nauttii seksistä puolitutunkin miehen kanssa? Kun rahaa en siitä ota, ja itse olen täysillä mukana :)

Saako siis nainen nauttia yhdenillan jutuista - tai pelkästä seksisuhteesta ilman leimautumista? En toki tätä kellekkään huutele kylille, että sain munaa tms. mutta siis voinko tehdä tätä hyvällä omalla tunnolla? Enkä siis havittele mitään ennätystä, harrastan seksiä kun se sattuu kohdalle :)

Voinko tai saanko tehdä tätä hyvillä mielin ennen kuin kolahtaa, ennen kuin rakastun?

Saanhan ? ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on aikoinaan jäänyt nuo hurjemmat sinkkuajat väliin. Toimit nyt niin, kuin kuka tahansa sinkku ikää 19-25v,, tuota vanhemmat yleensä alkavat toivoa että suhde olisi vakava ja miettivät perheenperustamista ym. Jos tarvitset seksiä ja sinua ei haitaa että henkilö on vieras ja lapsesi eivät kärsi tilanteesta, niin turha tuntea syyllisyyttä. Epäilen, että tuo on vain vaihe ja jossain vaiheessa haluat taas pysyvämmän parisuhteen. Fisherin kirja Jälleenrakennus opastaa eron jälkeiseen elämään ja senkin mukaan tuollainen hurvittelu kuuluu erosta toipumiseen varsin monilla.

Mä vietin teiniajan suhteen (6v) jälkeen 23-vuotiaana aivan tolkuttoman sinkkukauden ja miehiä oli vuoden aikana varmaan 30-40, sitten yksi kolahti ja 11 vuotta oltu naimisissa, ilman pettämisiä tai että olisin koskaan muualle vilkaissutkaan. Nyt ollaan eroamassa ja luulen, että tällä kertaa mun ei tarvi todistaa itselleni, exälle tai koko maailmalle että täältä irtoaa ;) jos olisi tarvetta, toimisin niin suuremmin murehtimatta.

Vierailija
2/3 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkässä parisuhteessa 18 vuotiaasta aina 38 vuotiaaksi, kunnes tuli ero.

Eron jälkeen nautin seksistä yhdenyön-jutuista tai joista oikeastaan tulikin aina useamman yön juttuja, sain tavallaan naisellisuuteni takaisin. Vaikka maine ehkä menikin ainakin joidenkin mielestä. Mutta minulle sopi seksisuhteet, en ollut valmis vakavampaan suhteeseen.

mielestäni en ole mennyt pilalle mitenkään, olenhan huolehtinut ehkäisystä, siis kondomeista ja käynyt myös useammin varmuuden vuoksi testeissä.

Nyt olen taas valmis vakavaan parisuhteeseen ja olen jättänyt seksisuhteet pois kokonaan.

Kaikelle on aikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA, kun jotenkin....miksi tunnen itseni jollainlailla halvaksi tai...tuhmaksi naiseksi?

Koska olet kristillisen yhteisömoraalin pilaama, kuten melkein kaikki suomalaiset. Naisella on oikeus nauttia seksistä ilman syyllisyyden tunnetta kenen kanssa itse haluaa, mikäli se ei vahingoita jotain kolmansia osapuolia.

Olet tyytyväinen seksielämääsi, ja ilmeisesti elämääsi yleensäkin. Miksi ihmeessä et saisi nussiskella hyvillä mielin aivan vapaasti, jos elämäsi tulee siitä hyväksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi