Poikien äidit: millaisen tyttöystävän toivoisit pojallesi?
Mulla on parikin murrosikäistä poikaa. Ihan hyvin kasvatettuja ja käyttäytyviä. Oon viime aikoina miettinyt monta kertaa lukiessa näitä av juttuja, että toivottavasti ei tuollaisiin tyttöihin mun pojat rakastu. Oikeasti murkkuikäiset pojat on tosi epävarmoja itsestään ja aika hukassa. Ei ne ilkeyttään päästä sammakoita suusta tai käytä vääränmallisia vaatteita. Aivan järkyttävää lukea, mistä kaikesta poikia/miehiä pahalla muistetaan :( ja pojat vaan koittaa parhaansa tehdä ja monella tavalla miellyttää. Ehkä joku ominaisuus tai tapa ei olekaan niin täydellistä, niin siihen yhteen negaanko vaan takerrutaan??
Mä toivon, että mun poikien tulevat tyttöystävät on lempeitä, kärsivällisiä ja ymmärtäväisiä. Halaavat ja kuiskaavat. Eivät polje maahan ja murskaa arkaa ja hellyydenjanoista pojan sydäntä.
Ihan pienenä knoppina: alkoholin kulutus kieltolain aikana oli murto-osa nykyisestä.
Muuten olen iloinen siitä, että oletkin samaa mieltä kanssani. Teinien seikkailut tai heidän seikkailemattomuutensa eivät ole maailmanloppu, vaan ihan elämää. Mukavaa jatkoa :)