Kaikki hyvät naiset ovat varattuja
Kommentit (114)
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Itsehän haluaisin herätellä keskustelua siitä, miten vaikeaa minun on hankkia kallista kilpahevosta, koska en osaa ratsastaa, asun kerrostalossa eikä aikaa tai rahaakaan ole. Mitä mieltä muut ovat tästä?
Teepä oma keskustelu tuolle, tässä keskustelusta on kyse ihmissuhteista ja seksistä. Ellet sitten aio hevosta sitä varten hankkia? Ratsastaminen kannattaa opetella ihan miehen tyytyväisyyttäkin ajatellen kyllä.
-ap
Tiedän suhteessa olevan naisen, jonka ulkoinen olemus on rekkalesbomainen, käytös on kammottava ja hän on vieläpä päihdeongelmainen, joten en menisi vannomaan että parhaat on varattuja :D Tunnen hyvännäköisiä ja täysipäisiä ihmisiä, jotka ovat sinkkuina koska katselevat rauhassa ympärilleen kun ne jämäpalat taas pariutuvat ihan hirvittävällä raivolla. Se on katsos kiire ottamaan se ensimmäinen kumppaniehdokas, johon törmäävät, sillä se on heidän ainoa tilaisuutensa päästä suhteeseen ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös naamasta selvästi tavallista suomalaista miestä komeampi, joten minulla on kyllä varaa vähän naiseltakin vaatia tasoa. Tiedän sen ulkonäkötason, jota olen aiemmin tapaillut ja joille olen kuitenkin pakit muiden puutteiden vuoksi antanut.
-ap
Jatka toki tällä linjalla :D Seuraavaksi voitkin 65-vuotiaana keskustella täällä meidän tyttärien kanssa, miten se poikuus on vieläkin tallella kun kyllin hyvää ei vaan löydy ei millään :D
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Itsehän haluaisin herätellä keskustelua siitä, miten vaikeaa minun on hankkia kallista kilpahevosta, koska en osaa ratsastaa, asun kerrostalossa eikä aikaa tai rahaakaan ole. Mitä mieltä muut ovat tästä?
Teepä oma keskustelu tuolle, tässä keskustelusta on kyse ihmissuhteista ja seksistä. Ellet sitten aio hevosta sitä varten hankkia? Ratsastaminen kannattaa opetella ihan miehen tyytyväisyyttäkin ajatellen kyllä.
-ap
Hyvä pointti :) Vastaisitko vielä aiempaan kysymykseeni?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän suhteessa olevan naisen, jonka ulkoinen olemus on rekkalesbomainen, käytös on kammottava ja hän on vieläpä päihdeongelmainen, joten en menisi vannomaan että parhaat on varattuja :D Tunnen hyvännäköisiä ja täysipäisiä ihmisiä, jotka ovat sinkkuina koska katselevat rauhassa ympärilleen kun ne jämäpalat taas pariutuvat ihan hirvittävällä raivolla. Se on katsos kiire ottamaan se ensimmäinen kumppaniehdokas, johon törmäävät, sillä se on heidän ainoa tilaisuutensa päästä suhteeseen ylipäätään.
Jos se tekee sinut onnelliseksi, että vakuuttelet itsellesi että nämä helposti kumppanin löytävät ovat vain tyytyneet johonkin huonoon ja heillä ei oikeasti ole enempää vientiä kuin sinulla, niin ajattele rauhassa niin :)
Olet aloittaja totaalisen väärässä, kuvittelet noin koska katselet niitä varattuja naisia, mutta et vilkaisekaan sinkkujen perään. Se on se alitajuinen himo haluta juuri se ihminen itselleen, joka ei ole saatavilla. Tämä on psykologinen ilmiö, jolla ei ole mitään tekemistä ihmisen ominaisuuksien kanssa. Jossain paikallisessa Prismassa -tai Citymarketissa antaa realistisen kuva siitä että millaisia suurin osa pareista on, he ovat juurikin niitä ihan tavallisia naisia -ja miehiä kuten sinäkin vai oletko muka Brad Pittin näköinen multimuljonääri? Tuskin.
Niinhän se vähän tuntuu olevan. Mitä olen Tinderin tarjontaa katsellut, niin rumia, jotain ihme hippejä ja hipstereitä, paljon kovat arvot omaavia korkeasti koulutettuja, reissaajia, valkoroskaa, kilttejä, mutta tyhmiä...
Ei tunnu helppoa olevan löytää kunnollista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tekee sinut onnelliseksi, että vakuuttelet itsellesi että nämä helposti kumppanin löytävät ovat vain tyytyneet johonkin huonoon ja heillä ei oikeasti ole enempää vientiä kuin sinulla, niin ajattele rauhassa niin :)
Ei se ole mitään itsensä lohduttelua vaan silkkaa realismia, teit noin typerän johtopäätöksen koska varmaan omat ominaisuutesi osuvat tuohon kuvaukseen. Kuvailin henkilöä objektiivisesti, en ivaillakseni. Totuus sattuu, itse olen hoikka, nätti (miesten mukaan), fiksu ja kouluttautunut, joten, en minkään logiikan mukaan ole tuon kyseisen naisen alapuolella :D Tuollaisia naisia on paljonkin, joten aloittajan väite että parhaat olisivat muka varattuja, on täyttä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään itsensä lohduttelua vaan silkkaa realismia, teit noin typerän johtopäätöksen koska varmaan omat ominaisuutesi osuvat tuohon kuvaukseen. Kuvailin henkilöä objektiivisesti, en ivaillakseni. Totuus sattuu, itse olen hoikka, nätti (miesten mukaan), fiksu ja kouluttautunut, joten, en minkään logiikan mukaan ole tuon kyseisen naisen alapuolella :D Tuollaisia naisia on paljonkin, joten aloittajan väite että parhaat olisivat muka varattuja, on täyttä sontaa.
Kylläkyllä, Niin se varmasti on, huonoja ovat mutta sinä et :) kriteerisi ovat vain niin korkeat koska ansaitset vain parasta :)
Netistä ei kukaan tasokas etsikään seuraa, ei heidän tarvitse kun oikeassa elämässä saavat lähestymisiä vastakkaiselta sukupuolelta haluttavien omnaisuuksiensa, kuten hyvien sosiaalisten taitojen ja viehättävän ulkonäkönsä avulla. Tinderin kaltaisissa deittisovelluksissa pyörii vain Gold Diggerit, irtoseksiä etsivät pelimiehet ja ne jämäpalat, joita kukaan ei ole huolinut itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Olet aloittaja totaalisen väärässä, kuvittelet noin koska katselet niitä varattuja naisia, mutta et vilkaisekaan sinkkujen perään. Se on se alitajuinen himo haluta juuri se ihminen itselleen, joka ei ole saatavilla. Tämä on psykologinen ilmiö, jolla ei ole mitään tekemistä ihmisen ominaisuuksien kanssa. Jossain paikallisessa Prismassa -tai Citymarketissa antaa realistisen kuva siitä että millaisia suurin osa pareista on, he ovat juurikin niitä ihan tavallisia naisia -ja miehiä kuten sinäkin vai oletko muka Brad Pittin näköinen multimuljonääri? Tuskin.
Tuo ei koske kuin naisia, koska naiset pitävät sellaista miestä automaattisesti hyvänä, jonka joku toinen nainen on ikään kuin todennut tarpeeksi hyväksi suhteeseen.
Varatut naiset eivät herätä sinänsä mitään ihastusta, mutta järjellä pystyn ajattelemaan heidän hyviä ominaisuuksiaan. Nimenomaan sinkkunaisia katselen mielenkiinnolla ja siitä tämä epätoivo johtuukin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläkyllä, Niin se varmasti on, huonoja ovat mutta sinä et :) kriteerisi ovat vain niin korkeat koska ansaitset vain parasta :)
Et kykene sanomaan mitään hyvää vasta-argumenttia, kuvaukseni osui ja upposi :D Kriteerini ovat itseasiassa realistiset, ei suinkaan epärealistiset enkä sanonut että olisin muita parempi, kuvailin vain miten ominaisuuksiltaan ei-haluttavatkin naiset löytävät seuraa, sama toki pätee miehiinkin. Onhan epäviehättävyys, kouluttamattomuus, huonot käytöstavat, päihdeongelmat ja ilkeä luonne ihan kenen tahansa mielestä huonoja ominaisuuksia, vai väitätkö todella ettei ihmisten välillä ole minkäänlaisia eroavaisuuksia mitä tulee heidän eri ominaisuuksiinsa? No, uskottele itsellesi mitä haluat, samapa tuo minulle on.
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Oot ihan oikeassa. Noilla sun kriteereillä on kokemattoman 35-vuotiaan miehen aika vaikea löytää ketään. Onko jotain, mitä erityisesti haluaisit saada irti tästä keskustelusta? :)
Tähän kysymykseen odottelen vieläkin vastausta :) Äkkiä ennen kuin mun vauva herää ja joudun jättämään tämän tärkeän keskustelun :D
Ap sinun kannattaisi hieman löysätä vyötä parinvalinnassa. Olet kolmekymppinen aikuinen mies, omanikäisesi naiset ovat nähneet jo elämää. Nuoria harvemmin kiinnostaa heidän näkökulmastaan vanhan ukon seura. Nuoret haluavat opiskella, pitää hauskaa ja olla kavereiden kanssa. Elämäntilanteesi on todennäköisesti liian erilainen, jotta sopisit nuoren tytön kanssa yhteen. Nuoria tyttöjä kiinnostaa saman ikäisten nuorten miesten seura.
.
Asenteesi vuoksi myöskään varttuneemmat naiset eivät todennäköisesti pidä sinua kovin houkuttelevana kumppanina. Vaikutat olevan itsepäinen ja juurtunut jääräpää. Mieluummin ne naiset elävät yksin kuin tuhlaavat sinuun aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on, et 30 ikävuoden jälkeen vapaana on enää kyläpyörät ja kilttimiehet eikän kumpikaan halua toisiaan.
Puhutpa rumasti naisista. Kyläpyörä? Tiedän kyllä, mitä se tarkoittaa, mutta eikö vapaa nainen saisi nauttia seksistä? Saat toki ajatella näin, mutta kovin ahdasmielistä minusta.
Tiedän, että olen joissain asioissa aika vanhoillinen ja anteeksi kun pahoitin mielesi. Puhuin tietystä ryhmästä naisia ja miehiä, ei ollut aikomus yleistää. Enkä ole tietääkseni ollut sitä ajatusta vastaan, etteikö nainen (tai mies) saisi harrastaa seksiä.
Joku otti vähän nokkiinsa kun tuolla edellä sanottiin esimerkki rumasta naisesta, jonka on joku mies huolinut. Ruma ja läski palstamamma tunnisti itsensä tuosta kuvauksesta. Onhan se totta että niille susirumille naisilllekin on ottajansa mutta ihan normaalitkin miehet joutuvat kärvistelemään sinkkuina, tasan ei mene nallekarkit.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös naamasta selvästi tavallista suomalaista miestä komeampi, joten minulla on kyllä varaa vähän naiseltakin vaatia tasoa. Tiedän sen ulkonäkötason, jota olen aiemmin tapaillut ja joille olen kuitenkin pakit muiden puutteiden vuoksi antanut.
-ap
Sillä ei ole merkitystä, oletko keskimääräistä komeampi tai rumempi, mutta ilmeisesti et kuulu tähän 20% joukkoon.
Hyi vittu, juuri kuvittelin mielessäni että millaista olisi seurustella tuon rekkalesbon näköisen tapauksen kanssa, ottaisin mieluummin 9mm luodin suoraan otsalohkoon kuin olisin suhteessa tuollaisen ihmiskuvatuksen kanssa, huonot on pariutumismarkkinat nykyään, niillä ei ole miehille yhtään mitään tarjottavaa. Arvaa kiinnostaako alkaa tappelemaan joidenkin yli-jäämä naisten huomiosta? No ei todellakaan, mieluummin tumputan lopunikääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kykene sanomaan mitään hyvää vasta-argumenttia, kuvaukseni osui ja upposi :D Kriteerini ovat itseasiassa realistiset, ei suinkaan epärealistiset enkä sanonut että olisin muita parempi, kuvailin vain miten ominaisuuksiltaan ei-haluttavatkin naiset löytävät seuraa, sama toki pätee miehiinkin. Onhan epäviehättävyys, kouluttamattomuus, huonot käytöstavat, päihdeongelmat ja ilkeä luonne ihan kenen tahansa mielestä huonoja ominaisuuksia, vai väitätkö todella ettei ihmisten välillä ole minkäänlaisia eroavaisuuksia mitä tulee heidän eri ominaisuuksiinsa? No, uskottele itsellesi mitä haluat, samapa tuo minulle on.
Selvästi huonoja ominaisuuksia ovat huonot käytöstavat, päihdeongelmat ja ilkeä luonne. Mutta miten määrittelet viehättävyyden? Ja millä tavalla kouluttamattomuus määrittelee ihmisen? Entä etkö sinäkin ole kommenteissasi ollut hiukan ilkeä? -ohis
Oot ihan oikeassa. Noilla sun kriteereillä on kokemattoman 35-vuotiaan miehen aika vaikea löytää ketään. Onko jotain, mitä erityisesti haluaisit saada irti tästä keskustelusta? :)