Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät naiset ovat varattuja

Vierailija
23.01.2017 |

Miten tämän ongelman voisi korjata?

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä vapautuukin kokoajan 😂

Jännämiesten ringeissä kiertäviä naisia ei lasketa tosiassa vapautuneiksi. Yksi jännämies käyttää naista siihen saakka, kun nainen täyttää 30 ja sen jälkeen nainen siirtyy alemman tason alfojen käytettäväksi 5 vuodeksi. Kun nainen täyttää 35, alkaa hän hädissään etsiä betamiehestä elättäjää mutta voikin olla, että betamies on jo ehtinyt rikastua tarpeeksi, ettei edes hän joudu tyytymään käytettyyn 35 vuotiaaseen. Tällöin nainen jää kokonaan yksin ja ostaa kissan.

Vierailija
22/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä nainen

Fiksu, normaalipainoinen ja sievä, 0-2 miehen kanssa ollut, ei mt-ongelmia eikä pitkäaikaistyöttömyyttä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä nainen

Fiksu, normaalipainoinen ja sievä, 0-2 miehen kanssa ollut, ei mt-ongelmia eikä pitkäaikaistyöttömyyttä.

-ap

Niin ja ei lapsia missään nimessä. Lemmikit ok.

-ap

Vierailija
24/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on ongelma?

No tietenkin se, että minä ja monet muut miehet ovat puutteessa, kun kiihottavia naisia ei ole vapaana? 

-ap

Ai ai, tuliko se kukkein nuoruus juostua joka hameenhelman perässä ja nyt harmittaa? Olisit vakiintunut ajoissa, ihan oma syy!

Kukkein nuoruus meni katsoessa toisten juoksevan naisten perässä. Nyt ei taidot riitä iskemään naista.

Vierailija
25/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiesten ringeissä kiertäviä naisia ei lasketa tosiassa vapautuneiksi. Yksi jännämies käyttää naista siihen saakka, kun nainen täyttää 30 ja sen jälkeen nainen siirtyy alemman tason alfojen käytettäväksi 5 vuodeksi. Kun nainen täyttää 35, alkaa hän hädissään etsiä betamiehestä elättäjää mutta voikin olla, että betamies on jo ehtinyt rikastua tarpeeksi, ettei edes hän joudu tyytymään käytettyyn 35 vuotiaaseen. Tällöin nainen jää kokonaan yksin ja ostaa kissan.

Ja tässä taas se ajatusmaailma joka selittää tämän mystisen naisettomaksi jäämisen.

Vierailija
26/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä nainen

-ap

-ap

Mistähän ajattelit löytää kolmekymppisen 0-2 miehen kanssa olleen naisen, kun ei niitä oo 18-vuotiaissakaan juurikaan. :D

N25

Vierailija
27/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit herännyt ajoissa, siinä armeijaikäisestä etiäppäin. Nyt ei auta kuin olla yksin, tyytyä heikompaan materiaaliin tai hakea kehitysmaasta nöyrä vaimo.

Vierailija
28/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä nainen

-ap

-ap

Mistähän ajattelit löytää kolmekymppisen 0-2 miehen kanssa olleen naisen, kun ei niitä oo 18-vuotiaissakaan juurikaan. :D

N25

Enpä ole sanonut kelpuuttavani pelkästään kolmekymppisiä. 

-ap

Vierailija
29/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä nainen

-ap

-ap

N25

Niin ja huolimatta naisen iästä, 3 tai useamman miehen kanssa ollut ei kuulu hyvän naisen määritelmääni, joten olen sitten yksin, ellen 0-2 kanssa ollutta mistään löydä.

-ap

Vierailija
30/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on, et 30 ikävuoden jälkeen vapaana on enää kyläpyörät ja kilttimiehet eikän kumpikaan halua toisiaan.

Vierailija
31/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu seuraavalle kierrokselle.  Siinä 45-50 -vuoden kieppeissä vapautuu taas paljon entisistä parisuhteista.

Vierailija
32/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä taas se ajatusmaailma joka selittää tämän mystisen naisettomaksi jäämisen.

Kuin myös vähemmän mystisen miehettömäksi jäämisen ;D

Vierailija
33/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Keskityin nuorena aikuisena opiskeluun. Kolmekymppisenä aloin etsiä kumppania. Karu todellisuus iski vastaan: Miehiä toisella kierroksella eka liiton surut mukanaan, valehtelevia varattuja miehiä.... Raskasta. Olisinpa etsinyt elämänkumppanin aiemmin.

Niin, nuoruutesi meni jännämiesten patjana toimimisessa ja nyt kaduttaa :D Voi meidän prinsessaa ;)

💋 Väärin arvattu. Eka kertaa seksiä juurikin kolmekymppisenä. Eikä olisi just sekään kannattanut, ei ollut mies arvoiseni.

Vierailija
34/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnollista.

Vierailija
35/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ;(

Vierailija
36/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Keskityin nuorena aikuisena opiskeluun. Kolmekymppisenä aloin etsiä kumppania. Karu todellisuus iski vastaan: Miehiä toisella kierroksella eka liiton surut mukanaan, valehtelevia varattuja miehiä.... Raskasta. Olisinpa etsinyt elämänkumppanin aiemmin.

Ota nuorempi mies, niin mäkin otin.

Miksi ne haluaisi vakiintua kun elämä vielä elettävänä?

Vierailija
37/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, et 30 ikävuoden jälkeen vapaana on enää kyläpyörät ja kilttimiehet eikän kumpikaan halua toisiaan.

Puhutpa rumasti naisista. Kyläpyörä? Tiedän kyllä, mitä se tarkoittaa, mutta eikö vapaa nainen saisi nauttia seksistä? Saat toki ajatella näin, mutta kovin ahdasmielistä minusta.

Vierailija
38/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä nainen

-ap

-ap

N25

Niin ja huolimatta naisen iästä, 3 tai useamman miehen kanssa ollut ei kuulu hyvän naisen määritelmääni, joten olen sitten yksin, ellen 0-2 kanssa ollutta mistään löydä.

-ap

Olet nyt sen ikäinen että aika turha mistään 19-vuotiaista haaveilla. Sitten taas sun ikäsillä naisilla on joko tavanomainen seksihistoria tai pitkä, vakava parisuhde takana, ja niillä joilla on pitkä, vakava parisuhde takana, on sun iässä todennäköisesti jo lapsia. Sitten taas tommosen joustamattoman ja parisuhdemielessä täysin kokemattoman miehen kanssa parisuhteeseen ryhtyminen ei ole mikään maailman houkuttelevin tarjous (voin vain kuvitella kuinka hankalaa esim. yhteen muuttaminen sun kanssa olisi kun asenne on toi ja poikamiesboksielämää takana 15 vuotta eikä koskaa arkea jaettu kumppanin kanssa) joten mahdollisuutesi ovat rajatut. Joko siis viilaat tota vaatimuslistaasi realistisemmaksi tai hyväksyt kohtalosi.

Vierailija
39/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nuorempi mies, niin mäkin otin.

Miksi ne haluaisi vakiintua kun elämä vielä elettävänä?

Kuulema koska olen hänen paras ystävä ja rakastaa minua. Mun mies ei muutenkaan ole kova menemään vaan enemmänkin minä saan houkutella lähtemään. Olen myös melko varma ettei mun mies ole Suomen ainoa parikymppisenä vakiintunut.

Vierailija
40/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös naamasta selvästi tavallista suomalaista miestä komeampi, joten minulla on kyllä varaa vähän naiseltakin vaatia tasoa. Tiedän sen ulkonäkötason, jota olen aiemmin tapaillut ja joille olen kuitenkin pakit muiden puutteiden vuoksi antanut.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi