Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittikumppani ravintolassa: "Sä otat varmaan jonkun salaatin? Oisko toi kanasalaatti hyvä?"

Vierailija
22.01.2017 |

Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman aihetta sivuten; ne lukuisat kerrat, kun olen elämäni aikana syönyt ravintoloissa miesseurassa, tarjoilija on aina, poikkeuksetta esittänyt laskun miehelle. (Erikseen niitä ei ole pyydetty kuin tyttökavereiden kanssa.) Ihan yhtä hyvin minä voin tarjota miehelle, mutta tarjoilija olettaa selvästi jotain, mikä on palstalla myrkkyä 😉

KUMPI pyysi laskun. Ettei vain mies?

Tarjoilija tuo laskun sille joka sitä pyytää. Itse olen ollut lukuisissa ravintoloissa mieheni kanssa ja viime aikoina kun hän on ollut työttömänä, minä olen aina maksanut. Joka ikinen kerta kun olen laskun pyytänyt olen sen myös itselleni saanut.

Kahdella edelliskerralla minä (eri paikat). Lopputulema, lasku miehelle. Eipä se haittaa, tämän nykyisen kanssa on yhteiset tulot ja menot. Ehkä me vaan alitajuisesti viestitään jotakin. Tänään kokeiluun eri paikka.

Vierailija
82/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä fiksu tarjoilija? Sinäkö et tee oletuksia elämässäsi?

En ole fiksu tarjoilija, vaan hyvää palvelua arvostava asiakas. Totta kai teen oletuksia elämässäni, mutta en kuvittele olevani mikään ajatustenlukija. En siis tee oletuksia siitä, mitä ihmiset ajattelevat ja toimi niiden oletusteni perusteella, kuten nämä tarjoilijat tekevät.

Lopettakaa se typerä arvausleikki ja kysykää ennemmin asiakkaalta, kuka tilasi mitäkin. Nolaatte vain itsenne niillä väärillä arvauksilla ja loukkaatte asiakkaitanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman aihetta sivuten; ne lukuisat kerrat, kun olen elämäni aikana syönyt ravintoloissa miesseurassa, tarjoilija on aina, poikkeuksetta esittänyt laskun miehelle. (Erikseen niitä ei ole pyydetty kuin tyttökavereiden kanssa.) Ihan yhtä hyvin minä voin tarjota miehelle, mutta tarjoilija olettaa selvästi jotain, mikä on palstalla myrkkyä 😉

Tarjoilija tuo laskun sille joka sitä pyytää. Itse olen ollut lukuisissa ravintoloissa mieheni kanssa ja viime aikoina kun hän on ollut työttömänä, minä olen aina maksanut. Joka ikinen kerta kun olen laskun pyytänyt olen sen myös itselleni saanut.

Kahdella edelliskerralla minä (eri paikat). Lopputulema, lasku miehelle. Eipä se haittaa, tämän nykyisen kanssa on yhteiset tulot ja menot. Ehkä me vaan alitajuisesti viestitään jotakin. Tänään kokeiluun eri paikka.

Miehellä oli jo lompakko/pankkikortti esillä?

Kyllä me tarjoilijat tuodaan lasku ensisijaisesti sille joka sitä pyytää mutta jos tuodessa toisella on jo maksuvälineet esillä ja toisella ei, niin sitten saatetaan lasku antaa tälle.

Vierailija
84/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä fiksu tarjoilija? Sinäkö et tee oletuksia elämässäsi?

En ole fiksu tarjoilija, vaan hyvää palvelua arvostava asiakas. Totta kai teen oletuksia elämässäni, mutta en kuvittele olevani mikään ajatustenlukija. En siis tee oletuksia siitä, mitä ihmiset ajattelevat ja toimi niiden oletusteni perusteella, kuten nämä tarjoilijat tekevät.

Lopettakaa se typerä arvausleikki ja kysykää ennemmin asiakkaalta, kuka tilasi mitäkin. Nolaatte vain itsenne niillä väärillä arvauksilla ja loukkaatte asiakkaitanne.

Ihanko oikeasti sinä loukkaannut, jos tarjoilija on tuomassa sinulle "väärää" annosta? Voi jeesus.

-eri

Vierailija
85/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tulee paljon ropleemeja elämän varsitiellä.

Vierailija
86/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että pikkuasiat saavat elämän raiteiltaan. Jos treffeillä käynti on jatkuvaa näpäytysmahdollisuuden etsintää, parempi varmaan olla sinkkuna.

Miksi ihmeessä tuollaisesta pikkujutusta kannattaa suutahtaa? Sanoo vaan selvästi, että kiitos, mutta tällä kertaa tekee mieli kunnon pihviä. Case closed.

Vierailija
87/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas vaan, taas vaihtui keskustelun aihe siihen tavanomaiseen vatvomiseen, että mies on aina mukamas maksaja. Eikö ylläpito vois bannata tuota miesasiajankkaajaa pariks kuukaudeks, niin aikuiset vois jutella keskenään. Vaikka olis puheena ensi vuoden satonäkymät, niin se kääntää jutun tuohon ikiomaan ikuisuusteemaansa.

Mammat itse jankkaavat maksamisesta, ja me miehet siitä keskustelemme juuri niin kauan, kun naiset alkavat maksamaan oman osuutensa. Deal with it.

Minäkin voin pyytää ylläpidolta bannia miesasiamiehistä jankkaajille.

Monetko treffit sinä olet muuten miehille maksanut?

Vierailija
88/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on näitä ravintola etikettiin kuuluvia asioita, joita ei metsäsuomalaiset ole edes oppineet.

Naiselle kaadetaan juoma ensin, paitsi jos on punaviinistä kyse silloin miehelle annetaan korkki ja pieni tilkka viiniä ja kun mies on tämän hyväksynyt sitten kaadetaan naiselle lasiin juomaa ja vasta sitten miehe lasi täytetään.

Mies hoitaa tilauksen ja laskun. Tai jos mies ei osaa paikallista kieltä niin voidaan toimia toisinkin.

Monissa Euroopan vanhoissa kulttuuri maissa se menee vain näin. Ja vaikka itse tarjoaisinkin tai maksaisimme puoliksi, niin niitä asioita ei selvitetä siinä pöydässä vaan etukäteen sovitaan ja annan miehelle rahat etukäteen.

Turistipaikat on erikseen, mutta kyllä niissäkin se vaalea rouva joka rantapojalle kaiken maksaa usein antaa rahat miehelle etukäteen.

Vierailija
89/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut useasti syömässä siskoni ja miehensä kanssa. Aina välillä olen tarjonnut ja siis pyytänyt laskun, mutta poikkeuksetta se on tuotu siskoni miehelle. Ja varmasti hänellä ei ole ollut lompakko esillä, kun minä kerran olen maksamassa.

Vierailija
90/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on näitä ravintola etikettiin kuuluvia asioita, joita ei metsäsuomalaiset ole edes oppineet.

Naiselle kaadetaan juoma ensin, paitsi jos on punaviinistä kyse silloin miehelle annetaan korkki ja pieni tilkka viiniä ja kun mies on tämän hyväksynyt sitten kaadetaan naiselle lasiin juomaa ja vasta sitten miehe lasi täytetään.

Mies hoitaa tilauksen ja laskun. Tai jos mies ei osaa paikallista kieltä niin voidaan toimia toisinkin.

Monissa Euroopan vanhoissa kulttuuri maissa se menee vain näin. Ja vaikka itse tarjoaisinkin tai maksaisimme puoliksi, niin niitä asioita ei selvitetä siinä pöydässä vaan etukäteen sovitaan ja annan miehelle rahat etukäteen.

Turistipaikat on erikseen, mutta kyllä niissäkin se vaalea rouva joka rantapojalle kaiken maksaa usein antaa rahat miehelle etukäteen.

Viini maistatetaan aina tilaajalla, ei automaattisesti miehellä. Mitään oikeaa lasintäyttämisjärjestystä ei ole olemassakaan, vai miten toimisit itse suuremman seurueen kanssa?

Lasku tuodaan laskun tilanneelle. Mies ei tee tilausta naisen puolesta.

Ohjeesi ovat kuin suoraan 50-luvulta.

Vierailija
91/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas vaan, taas vaihtui keskustelun aihe siihen tavanomaiseen vatvomiseen, että mies on aina mukamas maksaja. Eikö ylläpito vois bannata tuota miesasiajankkaajaa pariks kuukaudeks, niin aikuiset vois jutella keskenään. Vaikka olis puheena ensi vuoden satonäkymät, niin se kääntää jutun tuohon ikiomaan ikuisuusteemaansa.

Mammat itse jankkaavat maksamisesta, ja me miehet siitä keskustelemme juuri niin kauan, kun naiset alkavat maksamaan oman osuutensa. Deal with it.

Mitäpä, jos vaikka menisit ottamaan päiväunet.

Vierailija
92/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viini maistatetaan aina tilaajalla, ei automaattisesti miehellä. Mitään oikeaa lasintäyttämisjärjestystä ei ole olemassakaan, vai miten toimisit itse suuremman seurueen kanssa?

En väittänytkään etteivät olisi juurikin kuin 50 luvulta, mutta Euroopan kultturimaissa turistipaikkoja lukuunottamatta käytäntö vaan on yhä voimissaan.

Naisille voidaan automaattisesti tuoda lasi valkoviiniä ja naiset saavat mikroskooppiset olutlasit. Näin tapahtuu yhä saksalaisissa pikkukylien krouveissa. Maailma nyt ei ole vain Suomi.

Vierailija
93/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos vaikka menisit ottamaan päiväunet.

Mitäpä jos lakkaisit leikkimästä moden pikku kätyriä, lopettaisit paskavammaisen miesasiamiehistä jankkaamisen ja alkaisit kunnioittamaan miehiä ja muiden mielipiteitä?

Vierailija
94/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Deal with it". Oletko englantia puhuvasta maasta vai kirjoitatko palstan englanninkielisille lukijoille? Vai olisiko niin että englanninkieliset läpät ovat ulkomaisilta meemipalstoilta ja taso sen mukainen? :)

Vierailija
95/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väittänytkään etteivät olisi juurikin kuin 50 luvulta, mutta Euroopan kultturimaissa turistipaikkoja lukuunottamatta käytäntö vaan on yhä voimissaan.

Naisille voidaan automaattisesti tuoda lasi valkoviiniä ja naiset saavat mikroskooppiset olutlasit. Näin tapahtuu yhä saksalaisissa pikkukylien krouveissa. Maailma nyt ei ole vain Suomi.

Ja saksalaisten pikkukylien krouvitko ovat sitten koko maailma? Not.

Ihan turhaan koitat päteä asialla , joka on täysin merkityksetön.

Jos nainen menee Euroopan "kulttuurimaissa" yksin ravintolaan, maistatetaanko viini naapuripöydän miehellä?

Vierailija
96/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.

Toisaalta kun mies sitten tarjoaa kunnon murkinaa, niin alkaa marina siitä, että mies ei tajua naisen päälle yhtään mitään. Ihan sama miten toimii, niin jostain pitää valittaa. Se on naisen elämää se!

Vierailija
97/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kamalaa kuin katsella siiderivalaan hampurilaismättöä treffeillä. Jos se deitti olisikin solakka, urheilullinen perusnätti flikka mutta kun se onkin kuvistaan tunnistamaton enemmän levee kuin pitkä niin se hampurilaismättö saa paatuneimmankin poikamiehen kakomaan väistämättä.

Vierailija
98/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNVVP kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kun mies sitten tarjoaa kunnon murkinaa, niin alkaa marina siitä, että mies ei tajua naisen päälle yhtään mitään. Ihan sama miten toimii, niin jostain pitää valittaa. Se on naisen elämää se!

Ravintolassa normaali ihminen antaa toisen päättää, mitä tilaa. Jos toiselle tarjoaa ruokaa kotona, niin vieras syö mitä tarjotaan. Määrän saa itse päättää.

Tuskin sinäkään tykkäisit, jos treffeillä ravintolassa nainen sanoisi, että sinä syöt nyt tätä, koska olet mies.

Vierailija
99/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin kamalaa kuin katsella siiderivalaan hampurilaismättöä treffeillä. Jos se deitti olisikin solakka, urheilullinen perusnätti flikka mutta kun se onkin kuvistaan tunnistamaton enemmän levee kuin pitkä niin se hampurilaismättö saa paatuneimmankin poikamiehen kakomaan väistämättä.

Siiderivalaan kanssa ei tarvitse mennä treffeille.

Vierailija
100/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiderivalaan kanssa ei tarvitse mennä treffeille.

Ei tarvi ei, mutta kun ne on ekat treffit niin minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan