Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittikumppani ravintolassa: "Sä otat varmaan jonkun salaatin? Oisko toi kanasalaatti hyvä?"

Vierailija
22.01.2017 |

Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran työpaikan illanvietto, miehillä ja naisilla oli eri saunatilat, joihin oli tuotu "pientä purtavaa". Naisilla oli vihanneksia dipattavaksi ja miehet grillasi makkaraa! Työntekijät eivät todellakaan olleet itse näin valinneet. Kyllä siinä ketutti nälkäisenä järsiä jotain paprikanpalaa.

Vierailija
42/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halus päästä halvalla ;)

-salaatit eivät ole muita ruoka-annoksia halvempia ravintoloissa

-miksi oletat paskavammaisesti , että miehen kuuluu maksaa deiteillä ravintolassa? oletko loinen?

Vammaiset ja heidän vanhempansa kiittää neitiä.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä "äijäruuan" hehkutusta. "Heh, minä tyttöpä otin tuplapihvillä, megamajoneesilla, supermättöranskalaisilla ja extrapekonilla, siitäs sai!!!" Öö vau?

Itse en näe epäterveellisyydessä mitään ihailtavaa. Toki hienoa, että on vapaus mussuttaa mitä haluaa.

t. feministi

Vierailija
44/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä "äijäruuan" hehkutusta. "Heh, minä tyttöpä otin tuplapihvillä, megamajoneesilla, supermättöranskalaisilla ja extrapekonilla, siitäs sai!!!" Öö vau?

Itse en näe epäterveellisyydessä mitään ihailtavaa. Toki hienoa, että on vapaus mussuttaa mitä haluaa.

t. feministi

Mitä merkitystä sillä on jos joskus syö noin? En minä ainakaan ulkona syödessä ajattele ensisijaisesti terveellisyyttä, arkiruuassa eri asia.

Vierailija
45/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat...

Vierailija
46/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. feministi

No "hehkutus" johtunee siitä, että kyllähän se vituttaa, jos ihmisestä tehdään mitä tahansa oletuksia painon, ulkonäön tai sukupuolen perusteella, luulisi sinun feministinä sen ymmärtävän? Ihminen on myös pikkumainen ja vahingoniloon taipuvainen olento, siksi toisen näpäyttäminen tuntuu joskus hyvältä.

Naisille ruokailusta on tehty jo muutenkin niin mutkikasta kaiken diettikulttuurin, syyllistämisen ja hyvät-huonot/sallitut-kielletyt ruokajakotoitotuksen myötä, että kyllä minä melkein pitäisin voittona sitä, että joku syö hyvällä omallatunnolla sitä mitä haluaa. Mehän ei kommenttien perusteella tiedetä ihmisen koko ruokailutottumuksia. Satunnainen hyvinkin epäterveellinen ruokailu voi olla jopa terveellistä, koska se kertoo terveestä ruokasuhteesta. Sen sijaan terveyspoliisina oleminen tai sellaisten ruokien kieltäminen ikuisesti itseltään joista pitää vain sen vuoksi että ne ovat epäterveellisiä, ei ihan ensimmäisenä kieli terveestä ruokasuhteesta.

t. toinen feministi

Vierailija
47/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa "ravintolassa" voi tilata hampurilaisia lisäpihveillä? Kuulostaa laatudeitiltä.

No esim. Kauppuri 5 on käsittääkseni tällainen paikka. Helvetin hyvät ruuat, tulee välillä käytyä miehen kanssa.

Vierailija
48/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta seurustelin kerran yhden miehen kanssa jonka kanssa ravintolassa käytiin aina samankaltainen keskustelu:

M: otetaan toi pihvi! Toi on tosi hyvää ja noi lisäkkeet myös.

N: joo ota vaan, mä otan kalaa.

M: älä ota kalaa, se on pahaa..

N: mä tykkään siitä, otan kalaa.

M: mut se kala ei maistu hyvältä, otetaan tota pihviä molemmat.

N: minusta maistuu. Ota vaan pihviä jos haluat, mä otan kalaa.

Tarjoilija tulee.

M: me otettaisiin tota pihviä.

N: öö mä otan kylläkin sitä kalaa.

M: et ota oikeesti sitä kalaa, se on pahaa!

Ihan totta. Jouduin selittämään tällä miehelle monta kertaa miten ihmisillä on erilainen makuaisti, usko tai älä, minusta se kala on OIKEASTI HYVÄÄ.

:DDD

Elikö tämä tyyppi kanssasi jotain symbioosia??

Siis hänellä oli joku juttu ton ruuan kanssa, koska toinen oli että hän laittoi salaattiin suolaa. Hänestä se oli NIIIIIIN hyvää. No ei siinä mitään, kun tehtiin salaattia sanoin että minä en halua suolaa ja älä laita minuun salaattiin suolaa.

"miksi? Se on hyvää! Laitan silti!"

Sanoin etten syö sitä ollenkaan jos laittaa.

"miksi haastat riitaa?? Onko nyt niin hirveää syödä sitä salaattia suolalla??"

Äh, no miksi sitä pitää väkisin laittaa kun sanoin etten tykkää siitä...

Vierailija
49/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.

Tuo lokerointi on todella ärsyttää. Mekin miehen kanssa käytiin pizzalla ja mää tuunasin omaa vähän "äijemmäksi" ja mies otti kotzonen niin eiköhän se tarjoilija et tää kotzone tuli varmaan sulle. Ei kun just toisinpäin, vastasin. Arrghh tosiaan!

Minäkin sain kerran ravintolassa naistarjoilijalta kommenttia tilaamastani annoksesta, että on kuulemma aika äijämäinen ja kannattas ottaa salaattilisuke :D

Vierailija
50/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pöytään tuodaan kala-annos/katkarapuceasar ja pihvi perunoilla, niin aika usein tarjoilija virheellisesti tarjoaa sitä pihviä 190 senttiselle miehelleni. =D Ihme ennakko-oletuksia.

Minä tarjoaisin sitä lihavammalle, eli sinulle.

tarjoilija

Kiitos! Todistit juuri, että tarjoilijat todella ovat taipuvaisia ennakko-oletuksiin.

N39 BMI 22

Vierailija
51/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi kerran toisinpäin treffeillä. Otin salaatin ja nainen ihmetteli, että miksi. Ärsyttää tämä lokerointi...

Vierailija
52/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin ketjuun eksynyt lihavia laihduttajia (jotka eivät kuitenkaan laihdu lounassalaateilla). Ihminen on mitä syö ja omaa ylipainoani en häpeile ja mätän ruokaa lounaalla - ei ole kenellekkään epäselvää mistä kiloni ovat tulleet. Nautin olen olemassa.

Vierailija
53/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kyllä korpeis sen verran että ottaisin minäkin talon isoimman pihvin tai hampurilaisen, vaikka olisinkin aluksi salaattia suunnitellut. :D Ja olis todennäköisesti ensimmäiset ja viimeiset treffit mun kohdalla. ;) t. toinen samankokoinen nainen

Tasa-arvoako se femakko huutelee . Ei prinsessa armeijaa ole kuitenkaan käynyt ?

Vierailija
54/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin on tullut vastaan näitä "naiset elää rehuilla" tyyppejä. Eivät sytytä. Ap, teit oikein!

Vierailija
55/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta seurustelin kerran yhden miehen kanssa jonka kanssa ravintolassa käytiin aina samankaltainen keskustelu:

Tarjoilija tulee.

Ihan totta. Jouduin selittämään tällä miehelle monta kertaa miten ihmisillä on erilainen makuaisti, usko tai älä, minusta se kala on OIKEASTI HYVÄÄ.

Siis hänellä oli joku juttu ton ruuan kanssa, koska toinen oli että hän laittoi salaattiin suolaa. Hänestä se oli NIIIIIIN hyvää. No ei siinä mitään, kun tehtiin salaattia sanoin että minä en halua suolaa ja älä laita minuun salaattiin suolaa.

Harvoin jää sanattomaksi edes aaveellä mutta tämä... Miten voi olla tällainen(kin) ihminen olemassa? :D

Vierailija
56/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kyllä korpeis sen verran että ottaisin minäkin talon isoimman pihvin tai hampurilaisen, vaikka olisinkin aluksi salaattia suunnitellut. :D Ja olis todennäköisesti ensimmäiset ja viimeiset treffit mun kohdalla. ;) t. toinen samankokoinen nainen

Tasa-arvoako se femakko huutelee . Ei prinsessa armeijaa ole kuitenkaan käynyt ?

Koko yön kun on ryypännyt niin nyt olis hyvä hetki mennä nukkumaan. :)

Vierailija
57/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoilija tulee.

Harvoin jää sanattomaksi edes aaveellä mutta tämä... Miten voi olla tällainen(kin) ihminen olemassa? :D

Siis kumpaa tarkoitat? Tuota joka yrittää pakottaa toista syömään jotain mistä itse pitää vai tuota joka sanoo että ei pidä siitä että haluaa tätä.

Minusta nämä pakottajat ovat sairaita, ei pitäisi kuulua toiselle mistä toinen pitää ja mistä ei.

Vierailija
58/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kyllä, että minua ei (feministinä tai muutenkaan) häiritse mitenkään se ennakko-oletus, että pienikokoinen nainen syö salaatteja. Kaikilla meistä on joka päivä kaikenlaisia ennakko-oletuksia. Tuo nyt on aika harmiton sellainen.

Enemmän tuossa aloittajan jutussa häiritsee se, että mies puhuu kuin lapselle ja olettaa, ettei nainen osaa edes sitä salaattiansa valita ilman miehen apua ja auktoriteettia.

Vierailija
59/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!1

Vierailija
60/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoilija tulee.

Niimpä. Hän ei kyllä ollut suomalainen, että en tiedä olisiko kulttuuri jotenkin ihan erilainen. Silti tosi outoa ettei ymmärrä etten minä pidä välttämättä kaikesta mistä hän pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän