Deittikumppani ravintolassa: "Sä otat varmaan jonkun salaatin? Oisko toi kanasalaatti hyvä?"
Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin tuollaisen huumorilla. Ei millään pahalla, mutta ap ja ketjussa mouhoavat kommentoijat on syy miksi naisia pidetään huumorintajuttomina tosikoina, mitä monet ovatkin.
Joo, minä olen huumorintajuton ja äärettömän ylpeä siitä. En yritä yhtään suhtautua huumorilla komenteluun. Ja huumorillahan se määräily ja väheksyntä hoidetaan - aina.
Ei millään pahalla, mutta sinä et ymmärrä yhtään meitä syvällisemmin, mitä aloituksen mies tarkoitti tai oli tarkoittamatta.
Ai niin, en rauhoitu enkä ota huumorilla kommenttiasi. Enkä laita hymiötä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin tuollaisen huumorilla. Ei millään pahalla, mutta ap ja ketjussa mouhoavat kommentoijat on syy miksi naisia pidetään huumorintajuttomina tosikoina, mitä monet ovatkin.
Joo, minä olen huumorintajuton ja äärettömän ylpeä siitä. En yritä yhtään suhtautua huumorilla komenteluun. Ja huumorillahan se määräily ja väheksyntä hoidetaan - aina.
Ei millään pahalla, mutta sinä et ymmärrä yhtään meitä syvällisemmin, mitä aloituksen mies tarkoitti tai oli tarkoittamatta.
Ai niin, en rauhoitu enkä ota huumorilla kommenttiasi. Enkä laita hymiötä tähän.
Sama kun seksuaalinenhäirintä pitäisi aina ottaa huumorilla ettei ole tosikko. "no vähän läppäsin pepulle, tyttö siitä raivostui!" "vitsillä heitin että hyvät tissit ja hirveä raivo.."
Vierailija kirjoitti:
Halus päästä halvalla ;)
Kuka muka maksaa deittiensä sapuskat? Ihanan 60-lukua.
Tuossa on siskot tyyliä ensi tapaamiselle. Harmi, että tarjoilija ei ehtinyt suositella mitään. Olisit voinut itkettää häntäkin viiltävän ironisilla kommenteillasi.
Olipas järkyttävä tapaus, oletko käynyt psykologilla ja haukkunut kaverin ja ravintolan ja tarjoilijan ja kirjoittanut pitkän valituksen facebookkiin, twitteriin ja vauva palstalle.
Oletan että huomenna alkaa psykiatrin tunnit ja kuukauden sairaslomat varmaan jo saitkin kun mielesi nyt näin järkkyi...
Mistä näitä mielensä pahoittajia oikein syntyy
Ei tietysti pitäisi ainakaan noin alkuvaiheessa tehdä oletuksia ja kannattaa olla vähän varpaillaan ja katsoa millainen se treffikumppani on, mutta en minä itse miehenä koskaan loukkaannu, vaikka usein oletetaan, etten ikinä ota salaattia, kun olen tällainen tukeva äijä. Tosiasiassa syön salaattia joka päivä. Oletukset kuitenkin perustuu siihen mitä tässä maailmassa usein näkee, ja loukkaantuisin ehkä vasta sitten, jos pitempään tuntemani henkilö ei tuntisi tapojani ollenkaan.
Ei kai se maksanut tuota? Mikä idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halus päästä halvalla ;)
Kuka muka maksaa deittiensä sapuskat? Ihanan 60-lukua.
Noo ei sinulle kukaan. Me pyöritään ihan eri sarjoissa ;)
Vierailija kirjoitti:
Olipas järkyttävä tapaus, oletko käynyt psykologilla ja haukkunut kaverin ja ravintolan ja tarjoilijan ja kirjoittanut pitkän valituksen facebookkiin, twitteriin ja vauva palstalle.
Oletan että huomenna alkaa psykiatrin tunnit ja kuukauden sairaslomat varmaan jo saitkin kun mielesi nyt näin järkkyi...
Mistä näitä mielensä pahoittajia oikein syntyy
Olen ollut suhteessa, jossa mies määräsi kaiken. Tai siis tiettyyn pisteeseen ainakin, kunnes vihelsin pelin poikki ja potkaisin ääliön ulos asunnostani. Tuollaiset "sinä tilaat tätä" -heitot antavat ihan liikaa niskakarvoja nostattavia signaaleja. Ei koskaan enää. AP
Ei nyt liity deittailuun, mutta kun muutkin ovat kertoneet...
Oltiin noin 10 henkilön seurueella ravintelissa ja annokset oli varattu meille jo etukäteen. 9 otti tuhdin liha-annoksen ja 1 kasvisannoksen. Tarjoilija toi ensin lautaset, kaikille paitsi minulle. Olin hieman ihmeissäni. Lopulta sain eteeni pienen nelikulmaisen lautasen, jossa oli värikkäitä pilkottuja juureksia nätisti aseteltuina. Joo, olisin voinut huutaa pelin poikki, mutta hemmetti sentään, hienohko ravintola, eikä tarjoilijalla ollut pokkaa kysyä, kenelle tulee se yksi ainut kasvisannos!? Ihan vaan arvauksella mentiin, vieläpä täysin väärin. Vaihdettiin siinä sitten itse lautasia vastapäätä istuneen raavaan miespuolisen kaverini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi, kun oltiin muuttamassa yhteen, äidilleni kun kysyi mikä sai tyttäreni sinut muuttamaan, mies siis oli aina asunut yksin, mieheni sanoi minun kanssa ei ole säätömistä.
Jos ottaa päähän, sanon, jos ei, tehdään jotain muuta.
Jos mies alkutaipaleella ehdottaa salaattia, otetaan ihan piruuttaan megamöttö ruoka, jotta vaan saadaan näpäyttää. Miksi ? Jokainen sana tulkitaan ja jaetaan somessa. Voitteko kuvitella mitä mies sanoi ??? Ei jatkoon.
Jos tarjoilija on sama mille teit tilauksen ja antaa väärin, onko se niin suuri vaiva vaihtaa lautasia ? Itse syön paljon, paljon enemmän ravintolassa salaatteja kuin mieheni. Tarjoilija tekee miten valtaosa on tilannut, ei tarvi ottaa henkilökohtaisesti. Se on vaan ruoka / juoma.
Saisiko tämän saman suomeksi, kiitos? Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
162 cm ja 53 kg... En ihmettele, jos mies yritti vihjata, että laihduta nyt vähän. Ei sillä, ei tuo oikeasti järkyttävä paino ole ole, mutta 169 cm nainen ja 49-51 kg ei osaa edes kuvitella tuollaista kilomäärää ympärilleen. Hyh. Ja kyllä, minä syön ihan mitä huvittaa ja liikun paljon.
Käy nyt hyvä tyttö salilla joskus, niin saat vähän lihasta tuon anorektisen heinäseiväskroppasi ympärille. :D T: salimimmi
Lokerointi johtuu siitä, että monet ihmiset eivät kiinnitä riittävästi huomiota ajatuksiinsa, eivätkä mietiskele asioita, vaan ikään kuin menevät automaattiohjauksella tai sumussa oletuksineen. Täytyisi esim. joskus vaivautua miettimään, että mistä jokin tapa tai uskomus/oletus tulee, ja onko siinä järkeä, vai onko se yksinkertaistettu tulkinta jostain asiasta, jotta aivot pääsee vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
162 cm ja 53 kg... En ihmettele, jos mies yritti vihjata, että laihduta nyt vähän. Ei sillä, ei tuo oikeasti järkyttävä paino ole ole, mutta 169 cm nainen ja 49-51 kg ei osaa edes kuvitella tuollaista kilomäärää ympärilleen. Hyh. Ja kyllä, minä syön ihan mitä huvittaa ja liikun paljon.
Ylpeiletkö alipainollasi? Tuo jos mikä ei nimittäin ole normaalipainon rajoissa. Lähestulkoon merkittävän alipainon puolella!
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran työpaikan illanvietto, miehillä ja naisilla oli eri saunatilat, joihin oli tuotu "pientä purtavaa". Naisilla oli vihanneksia dipattavaksi ja miehet grillasi makkaraa! Työntekijät eivät todellakaan olleet itse näin valinneet. Kyllä siinä ketutti nälkäisenä järsiä jotain paprikanpalaa.
Monilta unohtuu kuinka vähän vihanneksissa on energiaa,oikeastaan ne eivät ole ruokaa vaan ravintoaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta seurustelin kerran yhden miehen kanssa jonka kanssa ravintolassa käytiin aina samankaltainen keskustelu:
M: otetaan toi pihvi! Toi on tosi hyvää ja noi lisäkkeet myös.
N: joo ota vaan, mä otan kalaa.
M: älä ota kalaa, se on pahaa..
N: mä tykkään siitä, otan kalaa.
M: mut se kala ei maistu hyvältä, otetaan tota pihviä molemmat.
N: minusta maistuu. Ota vaan pihviä jos haluat, mä otan kalaa.Tarjoilija tulee.
M: me otettaisiin tota pihviä.
N: öö mä otan kylläkin sitä kalaa.
M: et ota oikeesti sitä kalaa, se on pahaa!Ihan totta. Jouduin selittämään tällä miehelle monta kertaa miten ihmisillä on erilainen makuaisti, usko tai älä, minusta se kala on OIKEASTI HYVÄÄ.
:DDD
Elikö tämä tyyppi kanssasi jotain symbioosia??
Siis hänellä oli joku juttu ton ruuan kanssa, koska toinen oli että hän laittoi salaattiin suolaa. Hänestä se oli NIIIIIIN hyvää. No ei siinä mitään, kun tehtiin salaattia sanoin että minä en halua suolaa ja älä laita minuun salaattiin suolaa.
"miksi? Se on hyvää! Laitan silti!"
Sanoin etten syö sitä ollenkaan jos laittaa.
"miksi haastat riitaa?? Onko nyt niin hirveää syödä sitä salaattia suolalla??"Äh, no miksi sitä pitää väkisin laittaa kun sanoin etten tykkää siitä...
Harvoin jää sanattomaksi edes aaveellä mutta tämä... Miten voi olla tällainen(kin) ihminen olemassa? :D
Niimpä. Hän ei kyllä ollut suomalainen, että en tiedä olisiko kulttuuri jotenkin ihan erilainen. Silti tosi outoa ettei ymmärrä etten minä pidä välttämättä kaikesta mistä hän pitää.
Jos ei ollut suomalainen se selittää jotain.Etelässä käytetään mausteita eri malliin.
Vierailija kirjoitti:
Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.
Moro!! Eipäs nyt taas keulita turhia,tuo kun sattui olemaan yksittäistapaus eikä näin päde kaikkiin miehiin.Pienet tuntuu murheet olevan kun pitää tollasesta noin kovin ärsyyntyä..mitäs noista,jos toinen on hölmö niin minkäs näille voi.Ihan samanlaista lokerointia ja arvostelua sitä on puolin jos toisinkin.Aika vaikealta tuntuu tänäpäivänä miehen ja naisen yhteispeli olevan kun roolit sekoittuu ja tasaarvon piikkiin voi pistää kaiken sanomisen ja tekemisen.Ennen tuntuu että elettiin ehkäpä sovinistisikojen aikaa enempi,ja "tasaarvon"myötä onkin homma keikannu feministiemakkojen puolelle.Vanhan aikaisena heteromiehenä ajattelen asian aina näin: eikö meidän ihmisten,naisena ja miehenä pitäisi pyrkiä yhdessä olemiseen ja toisen kunnioittamiseen toistemme nokittelun sijaan? YHDESSÄ!! Yhteistyönä,toisen huomioimisena ja kunnioittavana toimintana ja keskusteluna ja käytöksenä.Miksi se nykyään on niin vaikeaa?? Hemmetin vääntämistä kaikki asiat aina.Sano niin tai näin niin aina se on väärinpäin. Se on ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Takasin kiertoradalle!
joo mee vaan ihan rauhassa.
Tulet jäämään yksin.