Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittikumppani ravintolassa: "Sä otat varmaan jonkun salaatin? Oisko toi kanasalaatti hyvä?"

Vierailija
22.01.2017 |

Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halus päästä halvalla ;)

Miksi oletat että mies maksoi? Olin siinä käsityksessä että naiset tarjovat ravintolassa yhtä usein kuin miehet?

= D = D toi oli hyvä vitsi!! : D Mies maksaa aina kaiken ja tuolla alueella ei tartte tasaarvoja mainita vaan otetaan marjat kaakusta mukisematta.

Vierailija
142/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.

Yes, hyvä veto!!! Varmaan äijä haluaa itselleen sellaisen naisen, joka syö tosiaan vain salaatin päivässä, ettei liho ja  miellyttää miehen silmää. Toivottavasti et tavannut häntä enää!!! Itselläni on seuraavanlainen kokemus ( ei tosin deittikumppanista), kun olin eräillä kutsuilla ja koko päivänä en ollut ehtinyt syödä töissä mitään. Oli kamala nälkä ja muutamaan otteeseen otin pientä purtavaa viinin kanssa. (Siis todellakin pientä purtavaa, jolla ei nälkä lähtenyt.) Kohta joku täysin tuntematon mieshenkilö vieressäni sanoi hyvin moittivaan sävyyn, että taasko sina otat syötävää!!! Siis, mitä helvettiä jollekin äijälle kuuluu, mitä minä syön ja kuinka paljon! Mulkaisin häntä todella murhaavasti ja otin lisää syötävää. Taisi vielä jotain kiloistani mussuttaa... Joo, 55 kg painavana olinkin varmasti kamala läski hänen silmissään. Yäk, tuollaisia ihmisiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halus päästä halvalla ;)

-salaatit eivät ole muita ruoka-annoksia halvempia ravintoloissa

-miksi oletat paskavammaisesti , että miehen kuuluu maksaa deiteillä ravintolassa? oletko loinen?

En tiedä missä ravintoloissa sinä käyt, mutta kyllä ne yleensä halvimmasta päästä on. Ja minun mies maksaa aina ravintolassa, eikä käytä sanaa "paskavammaisesti", miksi hänellä on nainen ja sinä jankkaat päivästä toiseen naisten palstalla "miksi mun pitää maksaa yhyy mutku mä haluun vaa reikää" niin, Mietipä sitä hiljaa yksinäni.

You're welcome.

No ei todellakaan ole niitä halvimpia. Miksi loisit miehesi lompakolla?

Koska mä saan tässä elämässä kaiken mitä haluan, mä oon niin ihana :)

Pillulla on toisiin voimakas vaikutus.Miestä viedään kun pässiä narussa.. aijai. : D

Vierailija
144/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten elämä on sitten vaikeaa. Ja tytöteltykin on!

Vierailija
145/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kyllä korpeis sen verran että ottaisin minäkin talon isoimman pihvin tai hampurilaisen, vaikka olisinkin aluksi salaattia suunnitellut. :D Ja olis todennäköisesti ensimmäiset ja viimeiset treffit mun kohdalla. ;) t. toinen samankokoinen nainen

Ravintoloitsijoiden kannattaa siis palkata listoilleen mies, joka treffailee naisia ja sanoo niille aina noin juuri siinä ravintolassa jotta saa hyvin maksavia asiakkaita.

Vierailija
146/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa ei ole enää epäselvyyttä miksi suomalaiset naiset ovat isopäisiä siiderivalaita ja miehet piipittäviä hinureita. Kanasalaatti vissyllä hinurille ja triplamega kilolla ranskiksia ja paintin bissellä fejabballe.

Vierailija
147/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä meni pieleen? Kohteliasta antaa ymmärtää, että panostat terveisiin valintoihin ja olet ihan mormipainoisen oloinen. Itse olisin luultavasti ollut kohteliaisuudesta ilahtunut ja nälän mukaan valinnut syötävää.

Vierailija
148/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta seurustelin kerran yhden miehen kanssa jonka kanssa ravintolassa käytiin aina samankaltainen keskustelu:

M: otetaan toi pihvi! Toi on tosi hyvää ja noi lisäkkeet myös.

N: joo ota vaan, mä otan kalaa.

M: älä ota kalaa, se on pahaa..

N: mä tykkään siitä, otan kalaa.

M: mut se kala ei maistu hyvältä, otetaan tota pihviä molemmat.

N: minusta maistuu. Ota vaan pihviä jos haluat, mä otan kalaa.

Tarjoilija tulee.

M: me otettaisiin tota pihviä.

N: öö mä otan kylläkin sitä kalaa.

M: et ota oikeesti sitä kalaa, se on pahaa!

Ihan totta. Jouduin selittämään tällä miehelle monta kertaa miten ihmisillä on erilainen makuaisti, usko tai älä, minusta se kala on OIKEASTI HYVÄÄ.

:DDD

Elikö tämä tyyppi kanssasi jotain symbioosia??

Siis hänellä oli joku juttu ton ruuan kanssa, koska toinen oli että hän laittoi salaattiin suolaa. Hänestä se oli NIIIIIIN hyvää. No ei siinä mitään, kun tehtiin salaattia sanoin että minä en halua suolaa ja älä laita minuun salaattiin suolaa.

"miksi? Se on hyvää! Laitan silti!"

Sanoin etten syö sitä ollenkaan jos laittaa.

"miksi haastat riitaa?? Onko nyt niin hirveää syödä sitä salaattia suolalla??"

Äh, no miksi sitä pitää väkisin laittaa kun sanoin etten tykkää siitä...

Harvoin jää sanattomaksi edes aaveellä mutta tämä... Miten voi olla tällainen(kin) ihminen olemassa? :D

Niimpä. Hän ei kyllä ollut suomalainen, että en tiedä olisiko kulttuuri jotenkin ihan erilainen. Silti tosi outoa ettei ymmärrä etten minä pidä välttämättä kaikesta mistä hän pitää.

Jos ei ollut suomalainen se selittää jotain.Etelässä käytetään mausteita eri malliin.

Juu mutta ei se silti selitä sitä, miten ei ymmärrä että jokaisella ihmisellä on yksilöllinen makuaisti. Joku tykkää jostain, joku muu jostain muusta.

Vierailija
149/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mies olisi tilannut oletuksena ap:lle tuon isomman annoksen, niin hermot olisi palanut siitä, että näytänkö minä siltä että syön jättiannoksia 😂

Miksi miehen pitäis tilata naiselle ruoka? Nainen osaa tilata ihan itse. Ei mulle ainakaan tulis mieleen tilata liki tuntemattomalle deitille mitään, oletan että tämä osaa kyllä ihan itse sanoa mitä haluaa.

Vierailija
150/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko mies treffikumppanisi pelkän salaatin ja ehkä punaviiniä sen kanssa? Tietenkin tasa-arvon nimissä maksoit miehen ruuat ja juomat, kun hän joutuu kuitenkin huolehtimaan autokustannuksista ja kohta maksamaan niiden lisäksi verojen kautta vasuri-vihreille tuplana ilmaiset seutuliput, vaikka ei edes busseja käytä??

Vierailija
151/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä meni pieleen? Kohteliasta antaa ymmärtää, että panostat terveisiin valintoihin ja olet ihan mormipainoisen oloinen. Itse olisin luultavasti ollut kohteliaisuudesta ilahtunut ja nälän mukaan valinnut syötävää.

Siinä mentiin pieleen, että kuvitellaan ettei aikuinen ihminen osaa päättää itse ruokalistalta haluamaansa ruokaa.

Vierailija
152/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halus päästä halvalla ;)

-salaatit eivät ole muita ruoka-annoksia halvempia ravintoloissa

-miksi oletat paskavammaisesti , että miehen kuuluu maksaa deiteillä ravintolassa? oletko loinen?

En tiedä missä ravintoloissa sinä käyt, mutta kyllä ne yleensä halvimmasta päästä on. Ja minun mies maksaa aina ravintolassa, eikä käytä sanaa "paskavammaisesti", miksi hänellä on nainen ja sinä jankkaat päivästä toiseen naisten palstalla "miksi mun pitää maksaa yhyy mutku mä haluun vaa reikää" niin, Mietipä sitä hiljaa yksinäni.

You're welcome.

No ei todellakaan ole niitä halvimpia. Miksi loisit miehesi lompakolla?

Koska mä saan tässä elämässä kaiken mitä haluan, mä oon niin ihana :)

Pillulla on toisiin voimakas vaikutus.Miestä viedään kun pässiä narussa.. aijai. : D

Älä pura minuun sitä, jos sinussa ei ole muuta kuin pillu. Kannattaa alkaa miettimään käytöstään ja kehittää itseään, joku päivä sinäkin voit olla yhtä ihana kuin minä. Tai no tuskin ihan, mutta melkein :)

Vierailija
153/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kyllä korpeis sen verran että ottaisin minäkin talon isoimman pihvin tai hampurilaisen, vaikka olisinkin aluksi salaattia suunnitellut. :D Ja olis todennäköisesti ensimmäiset ja viimeiset treffit mun kohdalla. ;) t. toinen samankokoinen nainen

Eikö saa olla mitään ennakkoajatuksia ihmisillä? Mitä mieltä jos mieskin vetää itkupotkuraivarit ja tilaa mansikkasiiderin kun nainen olettaa että ottaisi oluen?

Vierailija
154/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin kamalaa kuin katsella siiderivalaan hampurilaismättöä treffeillä. Jos se deitti olisikin solakka, urheilullinen perusnätti flikka mutta kun se onkin kuvistaan tunnistamaton enemmän levee kuin pitkä niin se hampurilaismättö saa paatuneimmankin poikamiehen kakomaan väistämättä.

Siiderivalaan kanssa ei tarvitse mennä treffeille.

Ei tarvi ei, mutta kun ne on ekat treffit niin minkäs teet.

No, kai niitä muitakin treffipaikkoja on kuin hampurilaisravintola?

Näille palstan miesasiamiehille ei ole muuta paikkaa. Niille heset sun muut hampurilaispaikat on gourmeeravintoloita. Eihän ne muissa ole ikinä käyneet. Eivät yksin, eikä naisen kanssa. 

Vierailija
155/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaiset ja heidän vanhempansa kiittää neitiä.

haha, triggeröity prkl!

Vierailija
156/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin kamalaa kuin katsella siiderivalaan hampurilaismättöä treffeillä. Jos se deitti olisikin solakka, urheilullinen perusnätti flikka mutta kun se onkin kuvistaan tunnistamaton enemmän levee kuin pitkä niin se hampurilaismättö saa paatuneimmankin poikamiehen kakomaan väistämättä.

Siiderivalaan kanssa ei tarvitse mennä treffeille.

Ei tarvi ei, mutta kun ne on ekat treffit niin minkäs teet.

No, kai niitä muitakin treffipaikkoja on kuin hampurilaisravintola?

Näille palstan miesasiamiehille ei ole muuta paikkaa. Niille heset sun muut hampurilaispaikat on gourmeeravintoloita. Eihän ne muissa ole ikinä käyneet. Eivät yksin, eikä naisen kanssa. 

Saitko nyt päivittäisen miesvihaorkkusi?

Vierailija
157/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesko kakattamaan tollasen annoksen jälkeen?

Vierailija
158/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä mentiin pieleen, että kuvitellaan ettei aikuinen ihminen osaa päättää itse ruokalistalta haluamaansa ruokaa.

Olisin tuskin treffeillä edes ruokailun ajan, jos vaikutelma olisi, että minua kohdellaan kuin lasta tai idioottia. Kiittäisin seurasta ja toteaisin, että nyt taidan poistua, koska kadotin ruokahaluni.

Vierailija
159/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rasittaa miehenä se, että oletuksena pitäisi aina syödä pihviä ja muuta punaista lihamöykkyä. Kuitenkin tilaan usein paljon mieluummin jonkin siian tai kuhan ja otan päälle hyvän valkkarin. Ja voih, niin epämiehekästä!

Vierailija
160/160 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nainen kysyi kahville. Haistatin vitut ja lopetin yhteydenpidon. Vittuako olettaa, että vain koska olen suomalainen niin ryystän kahvia 24/7??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän