Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittikumppani ravintolassa: "Sä otat varmaan jonkun salaatin? Oisko toi kanasalaatti hyvä?"

Vierailija
22.01.2017 |

Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa "ravintolassa" voi tilata hampurilaisia lisäpihveillä? Kuulostaa laatudeitiltä.

Vierailija
22/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halus päästä halvalla ;)

Miksi oletat että mies maksoi? Olin siinä käsityksessä että naiset tarjovat ravintolassa yhtä usein kuin miehet?

En ole tuo ensimmäisen kommentin kirjoittaja, mutta itsellä tuli myös vaikutelma että tässä ap:n tapauksessa mies on maksajana, koska sekaantuu ap:n tilaamiseen tuollaisin sanakääntein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pöytään tuodaan kala-annos/katkarapuceasar ja pihvi perunoilla, niin aika usein tarjoilija virheellisesti tarjoaa sitä pihviä 190 senttiselle miehelleni. =D Ihme ennakko-oletuksia.

Minä tarjoaisin sitä lihavammalle, eli sinulle.

tarjoilija

Vierailija
24/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mies olisi tilannut oletuksena ap:lle tuon isomman annoksen, niin hermot olisi palanut siitä, että näytänkö minä siltä että syön jättiannoksia 😂

Eiköhän jokainen oikeustoimikelpoinen ihminen osaa itse lukea ruokalistaa ja tilata sieltä annoksensa?

Vierailija
25/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa "ravintolassa" voi tilata hampurilaisia lisäpihveillä? Kuulostaa laatudeitiltä.

Amarillossa esim. 4,50 € premium-hamppariin.

Vierailija
26/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mies olisi tilannut oletuksena ap:lle tuon isomman annoksen, niin hermot olisi palanut siitä, että näytänkö minä siltä että syön jättiannoksia 😂

Eiköhän jokainen oikeustoimikelpoinen ihminen osaa itse lukea ruokalistaa ja tilata sieltä annoksensa?

Mikäli ruokalistasta tulee oikeustoimet mieleen kannattaa pysytellä sinkkuna 🙄

Vierailija
27/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen että naisilla on liian tylsää kun kaikesta pitää valittaa tai ottaa itteensä.. onneks en ole mies koska muuten olisin varmaan sinkku loppuelämäni:D

Vierailija
28/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halus päästä halvalla ;)

-salaatit eivät ole muita ruoka-annoksia halvempia ravintoloissa

-miksi oletat paskavammaisesti , että miehen kuuluu maksaa deiteillä ravintolassa? oletko loinen?

Yleensä kyllä salaatit ovat muita pääruokia edullisempia ravintoloissa. Ainakin kaikissa niissä, missä itse olen syönyt. Ap:n aloituksesta saa vaikutelman että mies maksaa. Eihän se toki mikään oletusarvo nykyaikana ole että mies aina maksaa. Miksi hyökkäät aggressiivisesti aloituksen perusteella loogisesti tehtyyn kommenttiin? Onko jotenkin paha mieli? t. ohis

Vierailija
29/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olit sen mielestä nii pienikokoinen että ajatteli sun syövän lähinnä salaatteja?

Mittojen mukaan ap kyllä tarvis salaattia mikä lienee ollut ajatuskin.

Vierailija
30/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset valitsevat salaatin. Oletan, että hän oli tottunut kyseisiin naisiin.

Hyvä, että otit mitä halusit.

Kävin 20 vuotta minua nuoremman sisarpuolen kanssa kahvilassa. Hän tilasi kahvin ja minä valitsin Cokiksen. Tarjoilija laittoi kahvikupillisen eteeni, joten vaihdoimme hänen lähdettyään juomiamme. Mielestäni selkeä oletus tarjoilijalta, koska minä olin niin paljon vanhempi.  

Vierailija
31/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta seurustelin kerran yhden miehen kanssa jonka kanssa ravintolassa käytiin aina samankaltainen keskustelu:

M: otetaan toi pihvi! Toi on tosi hyvää ja noi lisäkkeet myös.

N: joo ota vaan, mä otan kalaa.

M: älä ota kalaa, se on pahaa..

N: mä tykkään siitä, otan kalaa.

M: mut se kala ei maistu hyvältä, otetaan tota pihviä molemmat.

N: minusta maistuu. Ota vaan pihviä jos haluat, mä otan kalaa.

Tarjoilija tulee.

M: me otettaisiin tota pihviä.

N: öö mä otan kylläkin sitä kalaa.

M: et ota oikeesti sitä kalaa, se on pahaa!

Ihan totta. Jouduin selittämään tällä miehelle monta kertaa miten ihmisillä on erilainen makuaisti, usko tai älä, minusta se kala on OIKEASTI HYVÄÄ.

Vierailija
32/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset valitsevat salaatin. Oletan, että hän oli tottunut kyseisiin naisiin.

Hyvä, että otit mitä halusit.

Kävin 20 vuotta minua nuoremman sisarpuolen kanssa kahvilassa. Hän tilasi kahvin ja minä valitsin Cokiksen. Tarjoilija laittoi kahvikupillisen eteeni, joten vaihdoimme hänen lähdettyään juomiamme. Mielestäni selkeä oletus tarjoilijalta, koska minä olin niin paljon vanhempi.  

Meillä minä otan mielelläni viskin jälkiruuaksi, miehen eteen se poikkeuksetta tulee niin Suomessa kuin muuallakin, helppo siirtää tarjoilijan mentyä oikealle puolelle.

Vierailija
33/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan oletti että naiset yleensä syö vaan salaatteja ravintoloissa, on varmaan nähnyt työpaikalla ne salaattilounaat. Se on trendikästä ja halutaan esittää muille terveellisiä elintapoja... kumma kyllä ne lihavat salaattipuput eivät sitten laihdu millään vaikka syövätkin näköjään terveellisesti..

Vierailija
34/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta seurustelin kerran yhden miehen kanssa jonka kanssa ravintolassa käytiin aina samankaltainen keskustelu:

M: otetaan toi pihvi! Toi on tosi hyvää ja noi lisäkkeet myös.

N: joo ota vaan, mä otan kalaa.

M: älä ota kalaa, se on pahaa..

N: mä tykkään siitä, otan kalaa.

M: mut se kala ei maistu hyvältä, otetaan tota pihviä molemmat.

N: minusta maistuu. Ota vaan pihviä jos haluat, mä otan kalaa.

Tarjoilija tulee.

M: me otettaisiin tota pihviä.

N: öö mä otan kylläkin sitä kalaa.

M: et ota oikeesti sitä kalaa, se on pahaa!

Ihan totta. Jouduin selittämään tällä miehelle monta kertaa miten ihmisillä on erilainen makuaisti, usko tai älä, minusta se kala on OIKEASTI HYVÄÄ.

:DDD

Elikö tämä tyyppi kanssasi jotain symbioosia??

Vierailija
35/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tiedustellaan, ottaisitko mahdollisesti tätä, ei vielä tilata yhtään mitään.

Vierailija
36/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks tuosta nyt niin pitäis suutahtaa?

Itse oon 20kg ylipainonen nainen ja mun seurassa miehet taasen ovat aina olettaneet, että syön ihan helvetisti ja otan aina ravintolassa jonkun megahampparin tai jonkun muun oikein ison annoksen.

No en ota. Joskus, mutta en aina, koska laihdutan.

Mutta en ole koskaan suuttunut tai mitenkään pahoittanut tuosta mieltäni, koska ymmärrän sen, että kun on lihava, niin helposti sitä toiset ajattelee, että no toi varmaan syö ihan kauheena ja mielellään ottaa aina isoimmat annokset mitä vaan löytyy.

Vierailija
37/160 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että minä maksan omani , kiitos. 

Vierailija
38/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi, kun oltiin muuttamassa yhteen, äidilleni kun kysyi mikä sai tyttäreni sinut muuttamaan, mies siis oli aina asunut yksin, mieheni sanoi minun kanssa ei ole säätömistä.

Jos ottaa päähän, sanon, jos ei, tehdään jotain muuta.

Jos mies alkutaipaleella ehdottaa salaattia, otetaan ihan piruuttaan megamöttö ruoka, jotta vaan saadaan näpäyttää. Miksi ? Jokainen sana tulkitaan ja jaetaan somessa. Voitteko kuvitella mitä mies sanoi ??? Ei jatkoon.

Jos tarjoilija on sama mille teit tilauksen ja antaa väärin, onko se niin suuri vaiva vaihtaa lautasia ? Itse syön paljon, paljon enemmän ravintolassa salaatteja kuin mieheni. Tarjoilija tekee miten valtaosa on tilannut, ei tarvi ottaa henkilökohtaisesti. Se on vaan ruoka / juoma.

Vierailija
39/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ruokalistasta tulee oikeustoimet mieleen kannattaa pysytellä sinkkuna 🙄

Ethän nolaa itseäsi enää jatkossa, kun luet tuon sanan? https://fi.wikipedia.org/wiki/Oikeustoimikelpoisuus

40/160 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs deittisi reagoi?:D

No kyllähän se vähän nikotteli, kun mainitsin siinä sitten tarjoilijan poistuttua, että olen tottunut ihan itse päättämään ravintolassa tilaukseni. :) [/quote

Kyllä mies nyt teki anteeksiantamattoman loukkauksen koko nais-sukupuolta kohtaan!!  Elinkautinen vankeustuomio olisi vähintä mitä rangaistukseen tulee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän