Deittikumppani ravintolassa: "Sä otat varmaan jonkun salaatin? Oisko toi kanasalaatti hyvä?"
Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.
Kommentit (160)
Sä olit sen mielestä nii pienikokoinen että ajatteli sun syövän lähinnä salaatteja?
Vierailija kirjoitti:
Halus päästä halvalla ;)
Miksi oletat että mies maksoi? Olin siinä käsityksessä että naiset tarjovat ravintolassa yhtä usein kuin miehet?
Neiti ottaa sitten sianpääsylttyä, että jaksaa!
Vierailija kirjoitti:
Otin sitten suurimman hampurilaisen listalta lisäpihvillä ja lohkoperunoilla. 162 cm ja 53 kg, ja todellakin söin kaiken! :D Ärsyttää miesten tekemä lokerointi johonkin salaatteja syöväksi pikkurouvaksi, murrr.
Tuo lokerointi on todella ärsyttää. Mekin miehen kanssa käytiin pizzalla ja mää tuunasin omaa vähän "äijemmäksi" ja mies otti kotzonen niin eiköhän se tarjoilija et tää kotzone tuli varmaan sulle. Ei kun just toisinpäin, vastasin. Arrghh tosiaan!
Toi kyllä korpeis sen verran että ottaisin minäkin talon isoimman pihvin tai hampurilaisen, vaikka olisinkin aluksi salaattia suunnitellut. :D Ja olis todennäköisesti ensimmäiset ja viimeiset treffit mun kohdalla. ;) t. toinen samankokoinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs deittisi reagoi?:D
No kyllähän se vähän nikotteli, kun mainitsin siinä sitten tarjoilijan poistuttua, että olen tottunut ihan itse päättämään ravintolassa tilaukseni. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halus päästä halvalla ;)
Miksi oletat että mies maksoi? Olin siinä käsityksessä että naiset tarjovat ravintolassa yhtä usein kuin miehet?
Koska yritti selvästi vaikuttaa siihen mitä toinen tilaa.
Kun pöytään tuodaan kala-annos/katkarapuceasar ja pihvi perunoilla, niin aika usein tarjoilija virheellisesti tarjoaa sitä pihviä 190 senttiselle miehelleni. =D Ihme ennakko-oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halus päästä halvalla ;)
-salaatit eivät ole muita ruoka-annoksia halvempia ravintoloissa
-miksi oletat paskavammaisesti , että miehen kuuluu maksaa deiteillä ravintolassa? oletko loinen?
Vammaiset ja heidän vanhempansa kiittää neitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halus päästä halvalla ;)
-miksi oletat paskavammaisesti , että miehen kuuluu maksaa deiteillä ravintolassa? oletko loinen?
En tiedä missä ravintoloissa sinä käyt, mutta kyllä ne yleensä halvimmasta päästä on. Ja minun mies maksaa aina ravintolassa, eikä käytä sanaa "paskavammaisesti", miksi hänellä on nainen ja sinä jankkaat päivästä toiseen naisten palstalla "miksi mun pitää maksaa yhyy mutku mä haluun vaa reikää" niin, Mietipä sitä hiljaa yksinäni.
You're welcome.
Sellainen naislapsi sitten päässyt treffeille kiukuttelemaan. Mies ei menettänyt mitään.
Meillä mies ei käytä lainkaan alkoholia, minä toisinaan, etenkin yleensä ravintolassa otan ruuan kanssa viiniä tai oluen ja mies jotain muuta. Noin 90% kerroista alkoholi laitetaan miehen naaman eteen. Ei voi ymmärtää.
En enää ihmettele sinkkujen määrää 😂
... en miesten enkä naisten, jos jo alkumetreillä ruokatilauksesta saada herneenpalot otsaonteloon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halus päästä halvalla ;)
En tiedä missä ravintoloissa sinä käyt, mutta kyllä ne yleensä halvimmasta päästä on. Ja minun mies maksaa aina ravintolassa, eikä käytä sanaa "paskavammaisesti", miksi hänellä on nainen ja sinä jankkaat päivästä toiseen naisten palstalla "miksi mun pitää maksaa yhyy mutku mä haluun vaa reikää" niin, Mietipä sitä hiljaa yksinäni.
You're welcome.
No ei todellakaan ole niitä halvimpia. Miksi loisit miehesi lompakolla?
Ja kun mies olisi tilannut oletuksena ap:lle tuon isomman annoksen, niin hermot olisi palanut siitä, että näytänkö minä siltä että syön jättiannoksia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halus päästä halvalla ;)
You're welcome.No ei todellakaan ole niitä halvimpia. Miksi loisit miehesi lompakolla?
Koska mä saan tässä elämässä kaiken mitä haluan, mä oon niin ihana :)
Halus päästä halvalla ;)