Kerro noloin "Miksi sanoin sen" hetkesi
Eli kertokaa tänne niitä tilanteita, jolloin olet päästellyt suustasi sammakoita tai jotain aivan älyvapaata ja sen jälkeen halunnut vajota maan alle häpeissäsi. Voit halutessasi myös kertoa miten vastapuoli reagoi lipsahdukseesi.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sattui rakkaalle veljelleni, mutta olin osasyyllinen, joten menköön. Olimme ristiäisissä erään sukulaisemme luona.
Tulevan kummityttöni pappi kysyi minulta ennen nimenantoa, että voinko siunata (?) lapsen kättä pään päällä pitämällä, vaikka en kuulu kirkkoon. Suostuin.
Hetken päästä kerroin tästä veljelleni, kun olimme "kahdestaan" keittiössä. Veljeni toteaa "vitsikkäästi":
- Kai sanoit, että siihen lapseen menee sitä kautta sitten samantien Saatana?
Kuului yskäisy. Pappi olikin kuuloetäisyydellä. Sain siunata silti. :D
Kirkkoon kuulumaton ei käsittääkseni voi olla kummi.
Ei niin, eikä edes saa siunata lasta. Meillä lapsen kummipariskunnan mies ei kuulu kirkkoon, ei saanut osallistua riatiäisissä lapsen siunaamiseen eikä tietenkään ole virallisesti kummi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena olin uimassa lihavan, punahiuksisen kaverini kanssa. Kaveri sukelteli punaiset suortuvat hulmuten, ja sen kummempia ajattelematta totesin kaverille: "Sä oot ihan kuin joku valtava Ariel" 🙄 Ei toi suodatin ihan 8veenä pelannut.
Hah, hajosin tälle täydessä bussissa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raaka fakta on, että jos kuusitoistanen kesäinen teiniprinsessa avaisi haaransa, niin kyllä moni mies pettäisi.
Raaka fakta tässä on vain se, että jos sinä olet sen alkuperäisen "raaka faktan" kirjoittaja, niin sinä olet sairas. Ei normaalin AIKUISEN miehen kuulu sekaantua lapseen. Aivan turhaan yrität vierittää likaisia mielihalujasi kaikkien miesten haluiksi. Joillakin miehillä kun on järki päässä eikä alapää ei tee päätöksiä.
Nojaa, jos evolutiivisesti "raakoja faktoja" katsotaan, niin miehet tuntevat seksuaalista vetoa lisääntymiskykyisiin, hedelmällisessä iässä oleviin naarasihmisiin. 16-vuotias on yleensä fyysisesti täysin valmis synnyttämään lapsia. Rajanveto 18 vuoteen on sosiaalinen normi. Pidättäytyminen seksistä "liian nuorten" naisten kanssa puolestaan on sosiaalisten normien noudattamista. Henkinen kehitys on sitten asia erikseen ja puhtaasti lisääntymisen kannalta merkityksetön asia.
Terveisin mies, joka ei ole harrastanut, eikä harrasta, alaikäisten kanssa seksiä, mutta ei myöskään kiellä biologisia tosiasioita silloinkaan kun ne eivät ole sosiaalisesti hyväksyttäviä.
Täällä on paljon nolouksia, mutta saapuva kääpiö sai kyllä tyrskimään. Anteeksi. Tuntuu sopimattomalta tälle tyrskiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin lähes neitsyt ja jo lähemmäs kolmekymppinen. Se nolotti, en tajunnut, että se oli pikemminkin hieno asia ja osoitus itsehillinnästä. Tapasin upean miehen. Mies ihastui hillittömästi. Ihan pilanpäiten vitsailin, että minulla on ollut lukuisa määrä petikavereita. Mies otti sen tosissaan. 11 vrk eka seksikerrastamme sain valtavat oireet, jotka viittasivat esim. klamydiaan. Juuri klamydiaksi se paljastuikin. Hankin lääkkeet itselleni ja miehelle. Mies yhdisti petikaveripuheeni tähän klamydiaan. Hän jätti minut. Tosiasiassa sain klamydian tietenkin häneltä. Tapasin miehen sattumoisin paljon myöhemmin, kun hän oli jo eronnut vaimostaan, jonka tapasi minun jälkeeni. Kertoi miettineensä minua pitkään, mutta petipuheeni ja minulta luulemansa mukaan saamansa klamydian takia ei palannut luokseni. Kohtalo kuljettaa.
Mä oon tehnyt tavallaan tuon saman. Tapasin mieheni 17 vuotiaana ja olin vuotta aiemmin menettänyt neitsyyteni. Ihan normaali ikä siihen, mutta itselläni oli paljon itseäni vanhempia kavereita ja he olivat juuri naureskelleet mulle siitä, että menetin neitsyyteni vasta vuosi sitten, kun heille se oli tapahtunut jo kaaauan sitten. No, tämä mieskin oli mua vanhempi ja kun sattumalta tuli puhe "ekasta kerrasta", kerroin olleeni 12v!! Mies kummasteli että olinpa nuori. No jep... Mentiin kuitenkin naimisiin, heh, enkä ole vieläkään korjannut tuota virheinformaatiota. Voi toki olla että mies on itsekin tajunnut mun vähän liioitelleen, ja välillä haluaisin oikaista faktat, mutta vähän tyhmää yhtäkkiä monen vuoden jälkeen möläyttää tollanen juttu :D
Taisin liioitella ja rehvastella joillain muillakin asioilla, kun häpesin kokemattomuuttani niin...
Teininä nolasin itseni täysin ollessani bileissä, joissa ihastuksenikin oli. Kuulin miten kyseinen ihastus kysyi kaveriltaan "Minne se kaunis tyttö oikein meni?" ja kun olin jo hieman hiprakassa, menin hänen eteensä typerä virne naamallani ja vastasin jotakin tyyliin tässähän minä. Ihastukseni ilme valahti ja meinasin kuolla häpeästä kun poika änkytti "sori mutta en puhunut susta...". Joo ei, meistä ei tullut paria enkä enää kehdannut edes moikata kyseiselle tyypille. :D
Olin seitsemännellä kuulla raskaana ja mieheni kanssa baarissa juhlimassa syntymäpäivääni, kun joku kaverinkaveri kovassa humalassa selitti, että on viettämässä vapaailtaa pitkästä aikaa, kertoi lapsiarjen olevan tosi raskasta ja sanoi "älkää ikinä hankkiko lapsia!" vastasin että no ei ainakaan pariin kuukauteen... :) En tiedä hoksasiko nainen möläytystään vai oliko liian tuiterissa tajutakseen. En loukkaantunut kuitenkaan, nauratti vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon nolouksia, mutta saapuva kääpiö sai kyllä tyrskimään. Anteeksi. Tuntuu sopimattomalta tälle tyrskiä.
Minä kanssa nauroin tuolle kääpiölle, muut ei naurattanut yhtään.
krashpumpam kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta onko Hintiköitä ja Hinttilöitä olemassa, antakaa olla!! Se oli hauska tarina ja se siitä.
Minua kiinnostaa, huvittavaa, kun pum jäi valheesta kiinni, mutta ei vaan voi myöntää.
Pim!No löytyihän tuolta googlesta joku outokumpulainen mies Väinö Hintikkä. Ja nimen omaan ä-lopussa.
On kirjoitusvirhe.
Menkää tarkistamaan faktat, ei tarvitse inttää.
https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_sukunimihaku.asp?L…
Oltiin kaveriporukalla (kaikki parikymppisiä tyttöjä) istumassa kesäiltana puistossa, ja meille tuli juttelemaan pari englantia puhuvaa poikaa. Toisella oli kitara, ja hän sanoi: "i'm going to play a song to you girls... It's You're beautiful".
Minä hihitin "ooh, thank you!" ja tajusin virheeni sekunnin liian myöhään. Jätkä tokaisi "no, I meant the song". Kaverit hirnuivat ja muistuttelevat tuosta nyt vuosia myöhemminkin, varsinkin kun radiosta tulee James Bluntia.
Olin 8-vuotiaana ensimmäistä kertaa kylässä koulukaverillani. Saavuimme kaverini omakotitalon pihaan ja jostakin syystä kuulen itseni sanovan: "ompa ruma talo". En vielä tänäkään päivänä 20 vuotta myöhemmin ymmärrä mikä aivopieru se oli, talo ei edes ollut ruma. Olin kiltti tyttö eikä tapanani todellakaan ollut ilkeillä kenellekään.
Kaverini oli ihan hiljaa möläytykseni jälkeen ja muistan hänen myöhemmin kysyneen tarkoitinko sanomaani. Naama punaisena kielsin tietenkin ja mutisin jotain vitsistä.
Vierailija kirjoitti:
Erään raskaan viikon jälkeen sanoin kaverille, että "Jos nyt tänäkin iltana menee joku pieleen, niin vedän kyllä itseni hirteen" kunnes tajusin, että hänen veljensä oli tehnyt itsemurhan hirttämällä. Ihan kamala tunne tuon jälkeen ja pyysinkin heti anteeksi, kun tajusin mokani. :(
Sanoin jokseenkin samalla tavalla työkaverilleni, jonka poika oli hirttäytynyt, ja voin kertoa etten mitään sanomaani ole ikinä niin paljon hävennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittelin itseni juhlissa siskoni nimellä. Piti esittäytyä niin monelle, että lopulta sanoin vahingossa saman nimen kuin edellä esittäytynyt siskoni. Toivottavasti ei kovin moni kuullut.
Minusta tuo oli hauska eikä yhtään noloa. Sitä paitsi tuommoinen on hyvä icebreaker, kun sanoo jotain vähän höhlää. Siinä voi nauraa ja sitten sanoa sen oikean nimensä, todennäköisesti porukka nauraisi kanssasi eikä kukaan ajattelisi sinun olevan nolo tyyppi.
Minustakaan tuo ei ole paha :) Tämä nyt on veljeni lipsahdus, mutta aikoinaan muutin toiselle paikkakunnalle ja isokokoinen, kalju ja parrakas veljeni tuli ensimmäistä kertaa vierailemaan illanistujaisiin uusien kavereideni kanssa, hän julisti kaikkien edessä olevansa "tuon *Reetan* sisko" :D Ihan hilpeissä merkeissä alkoi tutustuminen :D
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kaveriporukalla (kaikki parikymppisiä tyttöjä) istumassa kesäiltana puistossa, ja meille tuli juttelemaan pari englantia puhuvaa poikaa. Toisella oli kitara, ja hän sanoi: "i'm going to play a song to you girls... It's You're beautiful".
Minä hihitin "ooh, thank you!" ja tajusin virheeni sekunnin liian myöhään. Jätkä tokaisi "no, I meant the song". Kaverit hirnuivat ja muistuttelevat tuosta nyt vuosia myöhemminkin, varsinkin kun radiosta tulee James Bluntia.
Heh, musta toi poika oli enemmänkin nolo, kun piti selitellä että "I meant the song", tai ehkä heitti sen vitsillä, jolloin koko juttu oli vitsi eikä yhtään nolo. Et siis mielestäni tehnyt mitään virhettä, vaan olit spontaani ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Veli tarjosi vastasyntynyttä esikoistaan syliini ensimmäistä kertaa. Sanoin "En halua"
Reagointi oli täydellinen hiljaisuus. En vain keksinyt muuta sanottavaa. En vain halunnut. Olisipa annettu vähän enemmän sanavalmiutta ja sosiaalista älykkyyttä. En minä kyllä itse asiassa tuota juurikaan hävennyt, koska olen aika tunneköyhä ihminen noin yleisellä tasolla.
Ja MIKSI kaikki olettaa, että muut haluaa pitää heidän / kenenkään vauvoja sylissä?! Miksi?
En minä ainakaan, itse tekivät niin itse pitävät puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittelin itseni juhlissa siskoni nimellä. Piti esittäytyä niin monelle, että lopulta sanoin vahingossa saman nimen kuin edellä esittäytynyt siskoni. Toivottavasti ei kovin moni kuullut.
Minusta tuo oli hauska eikä yhtään noloa. Sitä paitsi tuommoinen on hyvä icebreaker, kun sanoo jotain vähän höhlää. Siinä voi nauraa ja sitten sanoa sen oikean nimensä, todennäköisesti porukka nauraisi kanssasi eikä kukaan ajattelisi sinun olevan nolo tyyppi.
Minustakaan tuo ei ole paha :) Tämä nyt on veljeni lipsahdus, mutta aikoinaan muutin toiselle paikkakunnalle ja isokokoinen, kalju ja parrakas veljeni tuli ensimmäistä kertaa vierailemaan illanistujaisiin uusien kavereideni kanssa, hän julisti kaikkien edessä olevansa "tuon *Reetan* sisko" :D Ihan hilpeissä merkeissä alkoi tutustuminen :D
Melkein joka vanhempainillassa on ainakin yksi isä, joka sanoo vahingossa olevansa jonkun lapsen isä. Siis kun esittelykierros on mennyt tyyliin "hei olen Tuula, Pinjan äiti" ja seuraava sanoo "Olen Minna, Eliaksen äiti", niin sitten jossain vaiheessa tulee se, joka sanoo "Olen Pasi, Viljon äiti" ja sitten kaikki muut hyväntahtoisesti nauraa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka vanhempainillassa on ainakin yksi isä, joka sanoo vahingossa olevansa jonkun lapsen isä. Siis kun esittelykierros on mennyt tyyliin "hei olen Tuula, Pinjan äiti" ja seuraava sanoo "Olen Minna, Eliaksen äiti", niin sitten jossain vaiheessa tulee se, joka sanoo "Olen Pasi, Viljon äiti" ja sitten kaikki muut hyväntahtoisesti nauraa :)
No niin ja heti tuli lipsahdus: piti siis sanoa "äiti"
Olen hijattain hankkinut kipukoukun. ( http://kipukoukut.fi/kuvat/hoito/lapa.jpg ) , eli keppi jolla avataan niskajumeja.
Siskollani oli vieraita käymässä ja minä reippaasti kävelin hänen huoneeseensa kun en löytänyt kipukoukkuani mistään, ja kysyin kovaan ääneen, että onko hän taas lainannut hieromasauvaani.
No löytyihän tuolta googlesta joku outokumpulainen mies Väinö Hintikkä. Ja nimen omaan ä-lopussa.