Mikä asia sai sinut tuntemaan itsesi vanhaksi?
Mitä sellaista tajusit tai joku muu teki tai sanoi, joka sai sinut tuntemaan itsesi todella vanhaksi?
Kommentit (119)
Kun treffikumppanit alkaa kyselemään, että onko sulla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tytär (15) ja poikaystävänsä viettivät vuosipäivää. Noistakaan nuorista ei kumpikaan tiedä markkaa, c-kasettia eikä lankapuhelinta :)
Äitidino on 37.
No ei noilla nuorillakaan kovin hyvin mene, jos eivät noita tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Kun treffikumppanit alkaa kyselemään, että onko sulla lapsia.
Ja kun huomaat, että treffikumppanin mahdolliset lapset ei ole mikään ongelma, kun aiemmin se oli ihan kauhistuttava ajatus.
Olin muutama vuosi sitten amiksessa opiskelemassa teinien joukossa. Jossain yhteydessä tuli puheeksi WTC-iskut ja tajusin ettei suurella osalla luokkalaisistani ollut mitään tarkempaa muistikuvaa tapahtuneesta! Olivat olleet silloin n.5-6-vuotiaita, minä oli 22v. Silloin tuli vähän vanha olo. Tai oikeastaan hämmennys, miten nopeasti aika kuluu!
Olin Yhdysvalloissa syyskyyn 11. päivän aikana ja katsellessani paikallisia teinejä tajusin, että iso osa heistä ei ole edes ollut syntynyt, kun 9/11 terrori-isku on tapahtunut.
Kun totesin, että en kertaakaan enää halua liukastella korkeat saapikkaat jalassa vaan tallustan mieluimmin mummokengissä läpi talven.
Vierailija kirjoitti:
Olin muutama vuosi sitten amiksessa opiskelemassa teinien joukossa. Jossain yhteydessä tuli puheeksi WTC-iskut ja tajusin ettei suurella osalla luokkalaisistani ollut mitään tarkempaa muistikuvaa tapahtuneesta! Olivat olleet silloin n.5-6-vuotiaita, minä oli 22v. Silloin tuli vähän vanha olo. Tai oikeastaan hämmennys, miten nopeasti aika kuluu!
Ha, vastasin näköjään samaan aiheeseen liittyen! :D
- 65
Vierailija kirjoitti:
Kun totesin, että en kertaakaan enää halua liukastella korkeat saapikkaat jalassa vaan tallustan mieluimmin mummokengissä läpi talven.
En minä oikeastaan tästä tuntenut itseäni vanhaksi, vaan viisaaksi. Erittäin viisaaksi.
Kun mietin että 00-syntyneet on kohta täysikäisiä. Ja mulla kun on sellanen olo et edelleen oon 19v ja aika olis pysähtynyt vuoteen...2010 tai jotain? Mihin kaikki aika menee?? N26
Tajusin että viiskymppisenä en enää saakaan uutta työtä. Lehdissä samanikäisten kammottavat kokemukset työnhausta ja haastatteluista masentavat.
64 ja 65 kirjoittajat!
Yhdysvalloissa opetaan koulussa WTC -iskuista HISTORIAN tunneilla! :D
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikesta kivasta on aikaa jo vähintään 15 vuotta.
Jos en sanoisi 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin että 00-syntyneet on kohta täysikäisiä. Ja mulla kun on sellanen olo et edelleen oon 19v ja aika olis pysähtynyt vuoteen...2010 tai jotain? Mihin kaikki aika menee?? N26
Sama, omasta mielestäni olen vasta 20 vaikka oikeasti ikää on jo lähemmäs 30.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun tajusin että 90-luvulla syntyneet on jo aikuisia.
N36
Tai siinä vaiheessa, kun 2000-luvulla syntyneet tulee äideiksi.
Kun baariin lähtiessä ei mieti mihin on ikää, vaan mihin kehtaa mennä vielä tämän ikäisenä...
Ylipäätään lasten kasvu pysähdyttää.. kouluikäiset lapset saa minut tuntemaan itseni vanhaksi.. Myös kaikennaailman lipukkeiden täyttämiset lapsiin liittyen tuntuvat edelleen oudolta kun muistan vielä hetki sitten niitä vanhempieni kanssa itsekin täyttäneeni mm koulukuvauslaput, hammaslääkärikaavakkeet,koulun laput yms joita itse vasta toi omien vanhempiensa täytettäväksi,täytän niitä taas jo omien lasteni kanssa....:)
Vierailija kirjoitti:
Minua vanhempi (n 15v) kutsui mua rouvaksi. Olenhan minä, mutta silti! :)
Vanhempi 15 -vuotias? Miten vanha sinä sitten olet? 14?
Vierailija kirjoitti:
64 ja 65 kirjoittajat!
Yhdysvalloissa opetaan koulussa WTC -iskuista HISTORIAN tunneilla! :D
Nyt mä pyörryn *kops* 😀
Kun serkkutyttöni, joka oli pikkulapsi minun ollessani teini-ikäinen, täytti 18.
Saattelin häntä kouluun hänen ollessaan ensimmäisellä luokalla, itse olin silloin yläasteella.
Silloin ahdisti.
Mua on rouviteltu aina 25-vuotiaasta lähtien.