Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te REILUSTI ylipainoiset olette löytäneet kumppaninne?

Vierailija
22.01.2017 |

Toivon, että kukaan ei käsitä tätä pahalla, en ole mitenkään tuomitsemassa enkä ihmettelemässä miten joku reilusti ylipainoinen voi saada jonkun tms. Oma kokemus vain on, ettei kelpaa kenellekään, vaikka olen sosiaalinen ja mukava ja törmännyt moniin miehiin viime vuosina. Yksi sanoi jopa suoraa tuossa noin 1 kk sitten, että olisin muuten täydellinen nainen hänen ja kuulemma monen muunkin mielestä, mutta "sille ei vaan voi mitään, ettei ylipaino viehätä seksuaalisesti ja sekin on tärkeä osa parisuhdetta".

N28, ylipainoa noin 35 kg (laihdutan kyllä parhaillaan, noin -10 kg jo takana)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 treffipalstalta (kyllä, oikeasti)

Oon löytänyt sieltä monta. Siis olen aviossa, mutta seurustelen muiden miesten kanssa silloin tällöin Sanon aina heti olevani lihava, ei mitään pullukkalöpinää. Ei ongelmia.

Itse en halua läskiä, sellasta löysää läskiä pursuavaa, miestä, mutta tukeva, roteva, kookas on nami.

Netti toimii, ei tarvitse käyttää aikaa turhiin etsintöihin.

Vierailija
22/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta. Tosin se suhde on kuollut ja kuopattu jo.

Sen sijaan minulla on ollut kaksi pitkää suhdetta suomalaisen kanssa, ja molempien suhteiden aikana olen lihonut melko reilusti (joo, tiedetään, ei saisi). Molemmille miehille lihomiseni oli valtava ongelma, ja suhteet kariutuivat.

Pakko kai vain hyväksyä se tosiasia, että suomimiestä ei paksut tytöt kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen poikaystävän kadulla, pysäytti mut ja alko jutteleen. Toisen netissä ja nykyisen jonka kanssa elämää yli 10v. tapasin baarissa

Vierailija
24/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen pannukakutar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 treffipalstalta (kyllä, oikeasti)

Oon löytänyt sieltä monta. Siis olen aviossa, mutta seurustelen muiden miesten kanssa silloin tällöin Sanon aina heti olevani lihava, ei mitään pullukkalöpinää. Ei ongelmia.

Itse en halua läskiä, sellasta löysää läskiä pursuavaa, miestä, mutta tukeva, roteva, kookas on nami.

Netti toimii, ei tarvitse käyttää aikaa turhiin etsintöihin.

Olet aviossa, mutta seurustelet muiden miesten kanssa silloin tällöin?

Vierailija
25/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirin kautta.

Vierailija
26/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli reilusti ylipainoinen tutustuessamme. Jalat meni silti alta. Itse olen normaalipainoinen. Eli ei se ulkonäkö vaan kokonaisuus. Luonne ja huumorintaju yms.

Vierailija
27/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista.

Jos keskitytään vain ulkoisiin seikkoihin.

Hän tykkää hyllyvistä rinnoistani ja paksusta takapuolesta.

Hyvä itsetunto on ollut valttia miesmarkkinoilla. Mä en pyytele anteeksi olemuksellani. Otsa ylhäällä kohti uusia seikkailuja.

Näkisin sun "ongelman" olevan korvien välissä. Kunhan itse ymmärrät juttus, niin alkaa hommakin luistamaan

Vierailija
28/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mistä laihat löytää kavereita. Eihän heillä ole muotoja edes! Ei miehet sellaisesta tykkää...

Vierailija
29/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea omaa tasoa: lihava nainen = lyhyt laiha mies on ns. samassa kategoriassa.

30/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain minun mielipiteeni. Veikkaan, että tää johtuu samasta syystä kuin naisillakin miehen pituus. Eli pelätään enempi sitä muitten ihmisten reaktiota esim miksi tuolla hoikalla miehellä on itseään isompi kokoinen kumppani. Ja sama sitten naisilla, että miksi tuo nainen on lyhyemmän miehen kanssa. Minusta ihmiset löytäisivät paremmin niitä kumppaneita ellei ihmiset olisi niin julmia. Ja turha nyt sanoa niillä muiden mielipiteillä ei ole väliä. Kyllä niillä vaan oikeesti on. Totta kai jokanen haluaa näyttää muiden edessä aina hyvältä jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi