Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa missä olette saanut huonoa asiakaspalvelua

Vierailija
22.01.2017 |

Itse sain joku aika sitten Runebergin kukka nimisessä kaupassa Töölössä. Menin aamuvarhaisella ostamaan työnantajalleni isoa kukkapuskaa, jossa oli pelkästää irtoliljoja. Iso roteva myyjä tulee tervehtimättä ja alkaa kyykyttää nuorempaa myyjää miten minulle ei saa myydä sidottuja kukkakimppuja ja käyttäytyy tätä toista kohtaa muutenkin kummallisen ilkeästi. Sanoin selvällä äänellä, että haluaisin kymmenen liljaa. Tämä vanhempi mies ei millään ymmärtänyt ja pitkin hampain meni takahuoneeseen mutisemaan jotain. Nuorempi myi iloisesti haluamani kukat ja jatkoin matkaani. Eiköhän tämä mies ollut liikkeen toinen omistaja heidän nettisivujen mukaan, eli luultavasti sama asiakkaiden väheksyminen jatkuu.. Liljakimpulle tuli aika paljon hintaa ja olisin toivonut myös hyvää asiakaspalvelua jota en kyllä tältä nettisivujen mukaan Jounilta saanut.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiasmassa pidimme kämmensyrjissä niitä pääsylipputarroja ja äksy asiakaspalvelija tuli sanomaan että laittakaa se näkyvämmälle paikalle. Kuljimme tarrat otsassa loppuajan :'D

Kiasmalle menee minunkin pisteet. Tuli vaan niin vahvasti tunne, että ei oltu niiden toivomaa asiakaskuntaa.

Vierailija
22/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä oululaisessa kultasepänliikkeessä. Menin hakemaan kihlasormuksia. Haluttiin terässormukset, koska en pidä keltakullasta, ei haluttu kiviä eikä mitään, yksinkertaiset rinkulat vain.

Noh, menen ja kerron asiani (Vapaapäivänä, ihan siististi pukeutuneena enkä paska*sissa dimexeissä 😂) mutta ilmeisesti lompakkoni sisältö laskettiin samalla sekunnilla kun astuin liikkeeseen. Nihkeä tervehdys myyjän puolelta, pakkotuputtamista niiden palladiumtimanttiplutoniumrubiinisormusten puoleen, ei millään tahtonut käsittää ettei oikeasti sellaisia haluta. Saan teräksiset sormukset nähtäville, rouva _nakkelee_ ne siihen tiskille, hirveää huokailua ja silmien pyörittelyä kun pyysin varaamaan sormukset siihen asti (kahden päivän päähän), että saan miehen työreissulta omaansa sovittamaan.

Omaa tyhmyyttäni sitten loppujen lopuksi ne sormukset sieltä ostin, olisihan nuo voitu tilata netistäkin, mutta lähinnä mietityttää tuo, että eikö 30e ostosta tekevää kuitenkin tulisi kohdella edes vähän sinne päin kun 3000e ostoksia? Tokihan tuollainen kauppa tuloksessa näkyy, mutta ei se saisi näkyä asiakaspalvelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut huonoa palvelua koska olen ollut huono asiakas. Ehkä asiakasta täytyy palvella tai ehkä ei? Ketä tietää nyt maapallon kulttuurien kokoontumisaikoina? Uskoisin kortin vieneen monta ostosta.

Vierailija
24/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä useasti kauhistelen työkaverini asiakaspalvelutaitoja, töksäyttelee asiakkaalle milloin mitäkin ja epäsuorasti antaa asiakkaan ymmärtää että asiakas valehtelee hänelle.

Ymmärrettävästi en halua sanoa puljun nimeä =D

Vierailija
25/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinkin laivoilla. Joskus se ärsytti, mutta nykyään naureskellaan sille, että kuka saa huonoimman asiakaspalvelukokemuksen.

Tämä on niin totta. :D

Itse olin risteillyt viimeksi n. 20 vuotta sitten, jolloin aspoina laivoilla oli suomalaisia ja ruotsalaisia. Sitten viime kesänä mentiin pikaylityksellä laivalla tallinnaan ja mua alkoi se palvelutaso naurattamaan siinä sämpylä-kahvi-jonossa niin paljon että piti laittaa mies maksamaan.

Se ilme jo niillä virolaisilla/venäläisillä aspoilla oli niin vihainen. Ja tiuskivat asiakkaille.Eivät sanoneet edes summaa, saati että olisivat sanoneet hei, kiitos tai ole hyvä. Niillä naamoilla ei kukaan kyllä edes odottanut saavansa kiitoksia, mutta se summa olisi ollut kiva kuulla eikä vain itse lukea tihrustaa kassan näytöltä.

Toisella kertaa maksoin itse ja oli pakko testata että mitä tapahtuu, jos itse olen tositosi mukava. Tervehdin iloisesti, heitin pienen kevennyksen, maksoin käteisellä, kiitin ja heippasin lopuksi. Ei toiminut, ei ilme aspalla värähtänytkään, ei takaisin heippaa, olehyvää tai kiitosta. EI mitään muuta kuin se kiukkuinen ilme.

Aspatasosta nolla,  mutta pokerinaama oli kyllä 10+ !

Vierailija
26/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisessä taksissa sain ihme "palvelua". Tapahtui arkena keskellä päivää, työmatkalta olin tulossa ja kotiin menossa.

Ensin kuskin navigaattori ei löytänyt osoitettani. "oletko varma että asut tässä osoitteessa?" öö, joo olen...

Ehdotin että kuljettaja laittaa vaikka naapurin osoitteen, jos se löytyisi. Veti aivan herneen nenään - enkö nyt todellakaan tiedä missä asun, haluanko naapuriin vai omaan kotiin, minne hän nyt ajaa minut jne. Ihme mesoamista.

Lopulta navi löysi osoitteeni ilman ongelmia, kun kuljettaja muisti lisätä kaupungin - Vantaalla on samanniminen tie kuin helsinkiläinen kotikatuni.

Tämä oli ilmeiseti kuitenkin minun vika, koska AIVAN KOKO MATKAN noin 20 minuuttia kuljettaja käytti paaasaamiseen omasta elämästään, surkeista asiakkaista, paskoista navigaattoreista ja vielä paskemmista asiakkaista jne jne jne... 

Ajoi räikeästi päin punaisia Viikin kiertoliittymässä missä on 550 bussia varten omat liikennevalot, ja vältti törmäyksen ehkä viidellä metrillä. Kommentoi itse tilanteen jälkeen "v...u mistä kukaan voi tietää kenelle noi valot on tarkotettu". Ja kauheella raivolla ajoi loppumatkan talla pohjassa kiroillen, onneksi oltiin melkein perillä. Ja siis ammattikuski? Joka ei arvaa että liikennevalo punaisena oman kaistan päässä saattaa viitata siihen että siihen ehkä kuuluu pysähtyä.

Että terveisiä vaan Helsingin taksiliikenteelle, iloisten asiakaspalvelijoiden mekkaan!

Huh, 

Vierailija
27/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin niin Kampin Plantagenissa oli tosi kuivat myyjät. Ne ensinnäkin katto mua kuin jotain halpaa makkaraa kun tulin kassalle (keskeytin varmaan jonkun toooosi tärkeän keskustelun) ja ostokset maksettuani huikkasin normisti hymyillen "kiitos, moikka" enkä saanu kummaltakaan vastausta. Tosi kiusallista! Oon ite myyjänä erikoisliikkeessä ja mietin miten tämmöset pääsee töihin. :o

Vierailija
28/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja vanhempani tulivat kerran rautatieasemalta taksilla luokseni. Isäni oli höpötellyt innoissaan taksikuskille, mutta taksikuski ei ollut vastannut mihinkään mitään.  Kun hänen puhelin soi niin oli suomeksi höpötellyt siihen, eli kielimuuria ei ainakaan ollut. :D

Vierailija
29/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa ei saa mitään palvelua, ei hymyä eikä tervehdystä.

Vierailija
30/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä ja vanhempani tulivat kerran rautatieasemalta taksilla luokseni. Isäni oli höpötellyt innoissaan taksikuskille, mutta taksikuski ei ollut vastannut mihinkään mitään.  Kun hänen puhelin soi niin oli suomeksi höpötellyt siihen, eli kielimuuria ei ainakaan ollut. :D

Hah voi :D

Vierailija
31/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään Zatza kenkäkaupassa. Olin ainut asiakas ja paikalla oli kolme myyjää. Yksi täytti hyllyä ja kaksi jutteli kassatiskin takana. Kävelin kassan ohi ja hain katsekontaktia myyjiin. He jatkoivat juttelua tervehtimättä tai muutenkaan huomioimatta minua. Tunsin oloni näkymättömäksi. Katselin kenkiä ja sovitinkin muutamia. Missään vaiheessa kukaan myyjistä ei puhutellut minua. Ei tervehdystä, ei kysymystä tarvitsenko apua tms. Tiskin takana oli ilmeisesti mukavampi jutella ja naureskella kuin tehdä töitä eli palvella asiakasta. Olisin tarvinutkin apua, sillä mieluisessa kenkäparissa ei ollut sopivaa kokoa. Myyjien toiminta ärsytti kuitenkin niin, etten edes kysynyt apua, vaan jätin kengät kauppaan. Onneksi KooKengästä löytyi vastaavanlainen kenkä ja siellä sain loistavaa asiakaspalvelua. Tiedänpä mihin jatkossa menen ensin kun tarvitsen kenkiä.

Vierailija
32/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylän s-marketin infopiste. Tylsistyneen näköinen ylipainoinen nuori blondi tokaisi että "Kysyppä joltakin kassalta, mä en tiedä niistä mitään."

Kyseessä oli s-etukortin hakeminen. Daa, miksi sä sitten olet töissä siellä?

Vierailija
33/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnan Gigantti, ei saa palvelua vaan myyjät juoruilevat keskenänsä ja maleksivat. Viimein kun myyjä tuli meidän luoksemme, hän tuli madellen kännykkä kädessä vaikka selvästi katsoimme häneen ja odotimme hänen saapumistaan. Aikaisemminkin myyjät ovat olleet siellä todella epäammattimaisia, mutta tuo oli viimeinen niitti.

Vierailija
34/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun gigantti - myyjät eivät olleet lainkaan myyntihaluisia, enemmänkin tuntui että juoksivat karkuun, jos asiakas tuli liikkeeseen.

Seinäjoki wilson -ravintola. Tilasin kanasalaatin, johon kuului valitsemani kastike ja ciabatta leipä. Ruoan tulo kesti ensinnäkin kohtuuttoman kauan. Meinasin jo mennä kysymään, että onkohan tilaustani kirjattu ylös? Sitten tämä pahan makuinen kanasalaatti saapui heidän valitsemansa kastikkeen kera (joki imelä chili pirkan kastike) ja ciabatta leipää ei ollut. Pyysin tarjoilijaa tuomaan leivänkin pöytään. Tarjoilija oli hölmistyneen näköinen ja toi minulle noin 15min kuluttua ilmiselvän hampurilaissämpylän puolikkaan (miehelläni oli hampurilainen nokan edessä). Ei edes pahoitellut että ciabattaa ei ollut. Vitsi miten surkea paikka!

Vierailija
35/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op Heinävesi

Vierailija
36/86 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision Power. Ihan turha odottaa mitään palvelua myyjiltä, tuntuvat juoksevan karkuun kun päin katsoo...

Vierailija
37/86 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/86 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa. Vasen puoleni on halvaantunut ja kuntoutuksen jälkeen pystyn kyllä liikkumaan mutta naama on vähän lurpallaan. Joka kerta katsovat minua kuin olisin roska ja kysyvät kuntoa tai onko tullut otettua.

Vierailija
39/86 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikoinaan gigantista uunin ja minulle kerrottiin, että mikäli tilaan myös asennuksen niin saan toisen kantajan ilmaiseksi, eikä minun itse tarvitse kantaa sitä kolmanteen kerrokseen portaita pitkin. Minä nuorena miehenä sanoin, että ilman muuta otetaan 2 kantajaa kun ilmaiseksi saa. :D

Noh ukot kantoivat uunin kotiini sisälle ja toinen huusi ihan täysillä mulle, että "JOO OLIHAN TÄÄ MELKO PAINAVA."

Kyllä ymmärrän, että ukkoja potutti muttei mun kotona tarvitse mulle alkaa huutamaan.

Vierailija
40/86 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammiston Murren Murkina, palvelu on täyttä paskaa joka ikinen kerta ja vielä eri myyjien toimesta. Kuulukohan niiden konseptiin olla niin tyly kuin mahdollista ja mielellään vielä nauraa asiakkaiden kysymyksille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi