Tinder-mies pyysi kuvaa tisseistäni, kun laitoin, vastaus oli "Ai ne onkin tuollaiset suipot..."
B-kuppi, pystyt ketunnokat. Omasta mielestäni ihan kauniit eikä miehetkään ole aiemmin arvostelleet, muutama sanonut että tykkää.
Kommentit (50)
Mulla on sisäänpäin kääntyneet nännit (tulee tosin normaalisti esiin jos on kylmä / olen kiihottunut) ja yksi mies kerran kommentoin, että yök miks noi on tollaiset?
Vetäisin vaatteet takaisin päälle ja suoriuduin ulos asunnosta ja mies jäi ilman piparia. :)
Aijai, nyt meni prinsessa tolaltaan, kun ensimmäisen kerran tulikin rehellistä puhetta ketunnokista:D
No onko nyt hyvä mieli? Kannattiko laittaa ihan ventovieraalle tyypille kuva omista rinnoista? 😧
Voi ap-parkaa. Ehkä tästä lähin tietää, ettei tindermiehille kannata lähettää tissikuvia. Toisaalta, ei tarvinnut mennä sänkyyn asti tajutakseen, että mies on urpo. Uutta tindermiestä nyt vaan kehiin!
Ap, miten yksinkertainen oikein olet? Onko älykkyysosamäärääsi koskaan mitattu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sisäänpäin kääntyneet nännit (tulee tosin normaalisti esiin jos on kylmä / olen kiihottunut) ja yksi mies kerran kommentoin, että yök miks noi on tollaiset?
Vetäisin vaatteet takaisin päälle ja suoriuduin ulos asunnosta ja mies jäi ilman piparia. :)
Oikein :)
Olisi ollut sulaa hulluutta antaa piparia miehelle, joka ei pidä sinua haluttavana ja kommentoi noin idioottimaisia.
Minullakin on ketunnokat. Myös mieheni vihjaisi, tai kysyi suoraan, suhteemme alussa että olenko ajatellut ottaa silikonit ja ilkkui ketunnenilleni. Sanoin että tällaiset nämä nyt ovat, ota tai jätä. Otti koska ei niillä ole valinnanvaraa. Itseltä vain virhearvio se mies. Ovathan ne rumat mutta oon niin laiska etten jaksa murehtia jotain tyhjänpäiväisiä tissejä jotka on 99% ajasta paidan sisällä.
Vastaa sille vain että no niinpäs ovat.
Hyi hitto mitä kommentteja :/ Itseltänikin löytyy samaa mallia tissit ja olen todella epävarma niistä, vaikka en ole koskaan kuullut muuta kuin kehuja... Ahdistaa olla alasti uuden ihmisen seurassa juuri tuollaisten kommenttien pelossa. Minkä minä tisseilleni voin
Millaiset on ketunnokat? Karmeeta, miten puhuvat naisesta! Mulla on aina ollu omasta mielestä rumat tissit. Isot ja roikkuvat, mut mies tykkää.
Pyydä mieheltä kuva vehkeestä ja vastaa kuvan saatuasi: "Ai se onkin tuommonen pieni".
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten yksinkertainen oikein olet? Onko älykkyysosamäärääsi koskaan mitattu?
Älykkyysosamäärä tarkoittaa sitä, että ihminen on hyvä ratkaisemaan loogisia ongelmia, joten miten se nyt liittyy millää tavalla tähän ap:n aloitukseen? ÄO voi olla myös todella korkea ja silti ihminen on täysi palikka sosiaalisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja nykyään oletkin miesvihaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, miksi ihmeessä olisin?
Vierailija kirjoitti:
No rumathan nuo ap:n kuvailemat suippotissit on, ihan vit*un epäseksikkäät. t. mies 40
Noinkin vanhaksi mieheksi olet päässyt miettimättä, mitä varten naisilla on rinnat. Vinkiksi kerron, että ei liity seksikkyyteen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, miksi ihmeessä olisin?
Tuon naisvihaajan mielestä sinun olisi pitänyt pyytää mieheltä anteeksi ja suostua ihan mihin vaan, jotta miehelle tulisi hyvä mieli. Rinnathan ovat olemassa vain miehiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä mieheltä kuva vehkeestä ja vastaa kuvan saatuasi: "Ai se onkin tuommonen pieni".
Mikä hitto sulla on aina sama laulu???
Aah aivan mahtavat rinnat, maiskuttelisin kunnolla.
Aloituksen kirjoittanut "vierailija"
1. älä lähetä ihmisille kuvia tisseistäsi
2. lue kohta yksi