Kertokaa missä olette saanut huonoa asiakaspalvelua
Itse sain joku aika sitten Runebergin kukka nimisessä kaupassa Töölössä. Menin aamuvarhaisella ostamaan työnantajalleni isoa kukkapuskaa, jossa oli pelkästää irtoliljoja. Iso roteva myyjä tulee tervehtimättä ja alkaa kyykyttää nuorempaa myyjää miten minulle ei saa myydä sidottuja kukkakimppuja ja käyttäytyy tätä toista kohtaa muutenkin kummallisen ilkeästi. Sanoin selvällä äänellä, että haluaisin kymmenen liljaa. Tämä vanhempi mies ei millään ymmärtänyt ja pitkin hampain meni takahuoneeseen mutisemaan jotain. Nuorempi myi iloisesti haluamani kukat ja jatkoin matkaani. Eiköhän tämä mies ollut liikkeen toinen omistaja heidän nettisivujen mukaan, eli luultavasti sama asiakkaiden väheksyminen jatkuu.. Liljakimpulle tuli aika paljon hintaa ja olisin toivonut myös hyvää asiakaspalvelua jota en kyllä tältä nettisivujen mukaan Jounilta saanut.
Kommentit (86)
Itiksen gigantissa myyjät tuputtaa kalliimpaa vaihtoehtoa, kuin mitä olet ostamassa. Argh!
Kerran yksi puhelinmyyjä alkoi ivailemaan, että olenko köyhä kun en osta häneltä lehteä. Olisi pitänyt kysyä itseltään, että miksi hän tekee kaikkien vihaamaa työtä. :D
Minut raiskattiin ja naispoliisi kehoitti nauraen hankkimaan koiran, koska raiskaajaa ei saatu kiinni. Olisinpa osannut puolustaa itseäni paremmin.
Opkk! Hirveän laiskaa, osaamatonta ja saamatonta toimintaa.
Skanssin Gigantti, saa odotella ja odotella että kukaan tulisi palvelemaan. Palvelu myös lähtee aina siitä ettei nuori nainen tajua mistään mitään, ja yritetään myydä kaikkea ylimääräistä paskaa.
Turun kaupunki, valitin tieasioista aivan asiallisesti ja aiheesta. Kuittasivat, että ei voi tehdä mitään, koska poliisilla ei ole resursseja valvoa asiaa (???). Valitukseni koski tietyn tiealueen liian korkeita ajonopeuksia ja muita turvallisuusseikkoja. Tuon jälkeen eivät ole enää vastanneet minulle.
Jos haluaa oikeasti hyvää asiakaspalvelua, kannattaa olla myyjälle niin ilkeä kuin vaan mitenkään pystyy.
Helsingin Bulevardin kukkakaupan vanhempi myyjä on aika ankea.
Menin Lappeenrannassa eräälle kampaajalle, oli juuri perustanut oman yrityksen ja ensinnäkin niinä kahtena kertana kun siellä valitettavasti kävin minun istuessani siinä asiakastuolissa tuli jo seuraava asiakas ja tämä kampaaja kiirehti todella tympeesti minun aikani kanssa kun seuraava asiakas jo odottaa. Molemmilla kerroilla koin, etten tullut kuulluksi ja jouduin menemään toiseen kampaamoon sitten loppujenlopuksi että tukkani oli taas siisti ja itseni näköinen.
Ja tämä samainen kampaaja kysyi todella henkilökohtaisia kysymyksiä minulta mikä oli todella epäammattimaista!
Kiasmassa pidimme kämmensyrjissä niitä pääsylipputarroja ja äksy asiakaspalvelija tuli sanomaan että laittakaa se näkyvämmälle paikalle. Kuljimme tarrat otsassa loppuajan :'D
Op pohjolan henkilövakuutus puoli!! Pyysin tarjousta KAIKISTA talouden vakuutuksista, sain henkivakuutus ja koiravakuutusvtarjoukset. Ja tuokin vaati kolme puhelinsoittoa!! Yrityspuolella asiat on kyllä hoituu mainiosti!
Kampaaja alkoi takahuoneessa valittaa toiselle kampaajalle ettei voi värjätä hiuksiani, koska tekisi sitä projektia vielä monen tunnin päästäkin. Haukkui samalla minut. En uskaltanut sanoa hänelle että kuulin kaiken..
Olen ilmeisesti loukannut henkilökohtaisesti erään joensuulaisen K-supermarketin naismyyjää, koska hän ei puhu minulle kassalla mitään. Ei tervehdi, ei sano summaa, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti loukannut henkilökohtaisesti erään joensuulaisen K-supermarketin naismyyjää, koska hän ei puhu minulle kassalla mitään. Ei tervehdi, ei sano summaa, ei mitään.
Repesin
Soneralta olen saanut niin surkeaa "palvelua", että ennen helvetti jäätyy kuin sen puljun palveluista maksan. Luvattu nettiliittymä viivästyi ja viivästyi kuukausia, asiasta ei tiedotettu, ei esitetty minkäänlaista anteeksipyyntöä, hyvityksestä nyt puhumattakaan. Lopulta sinä päivänä kun liittymä piti asentaa (yli 3 kk luvatusta päivämäärästä) netti ei vieläkään toiminut. Soitin maksulliseen asiakaspalveluun, jossa sanottiin että "kun sinä et ole tehnyt tilausta!" Olinpa sen tehnyt jo silloin yli 3 kk sitten, eivät vain näemmä niin vanhoja asioita enää muistaneet. Olen tästä vieläkin raivoissani vaikka aikaa on mennyt useampi vuosi.
Kalliissa helsinkiläisessä ravintolassa Töölössä tarjoilija yritti ensin tarjota pihviä miehelle ja salaattia minulle naiselle vaikka minä olin halunnut pihvin. Laskun tullessa tarjoilija tarjosi laskua minulle eikä miehelle.
Kamalaa palvelua.
Tallinkin laivoilla. Joskus se ärsytti, mutta nykyään naureskellaan sille, että kuka saa huonoimman asiakaspalvelukokemuksen.
Ex-kampaajalla tapahtunutta Salossa.
Kateltiin värikarttoja, olin haluamassa rusehtavaa, hiukan punertavaa väriä hiirenharmaaseen päähäni. Erästä tupsua osoitin, että tuollaista sävyä tarkoitan & jos jostain väreistä mulle sellaisen saisi taioittua. No, kampaaja meni tekemään takahuoneeseen hommia, väri päähän & lopputulos oli KAMALA kirkuvan oranssi väri koko päässä eli ihan jotain muuta kuin oli tarkoitus. No, ymmärrän kyllä, että virheitä sattuu, mutta kampaaja ei edes pahoitellut saati myöntänyt virhettään ja maksun hetkellä oli sitä mieltä, että itse olin sen värin valinnnut osoittaessani sitä hiton tupsua! Oli siis lykännyt sellaisenaan sävyn päähäni. Jatkossa olen näyttänyt malleja ja värejä ainoastaan lehdistä ja nykyään mulla on kyllä kampaaja, joka ymmärtää ihan puhetta & on samalla aaltopituudella :)
Lisään vielä että sidottuihin kimppuihin on pitkät jonot tuolla, mutta ilmaisin kyllä etten halua sidottua kimppua. :)
Ap