Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos menen verotoimistoon, niin
16.03.2006 |
pitääkö minulla olla Kelasta kaikki lippuset ja lappuset kotihoidon tuista yms. mukana, vai näkeekö ne kaiken koneiltaan?
Luulisi näkevän, koska nehän mua verottaa...
Pitäisi saada tietää veroprosentti kesätöille ja se kuinka kotihoidontuki ja opintotuki vaikuttaa siihen prosenttiin.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kannattaa ottaa kaikki paperit mukaan ettei tule turhareissu.
Alue: Aihe vapaa
puhelinsoitto riittää! Katso yhteystiedot ja ohjeet www. vero. fi, siellä kerrotaan, mitä kaikkea sinulla pitää olla selvillä.