Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei seiso

Vierailija
22.01.2017 |

MIehet, mitkä ovat olleet kohdallanne syitä, että muna ei vaan toimi tai erektio ei pysy? Nyt kiinnostaisi tapaukset suht tuoreissa suhteissa.

Naiset, onko monille sattunut tällaisia tapauksia kohdalle? Itse mietin voiko erektion lopahtaminen johtua vaikka siitä että en ole tarpeeksi tiukka. Vaikka olen siis nuori ihminen ja en ole synnyttänyt.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri

Vierailija
22/36 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä viä muu kuin sperman lentäminen löystyttänyt... Toivottavasti näin jatkossakin. ;)

T: M33w

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso ei. Lääkärissä ja urologilla olen käynyt eivät tienneet syytä. Erektiolääkkeet eivät auta, mutta hoidan kumppaanini toisilla menetelmillä. Ei ne konstit lopu jos on kädet, kieli, ja apuvälineitä. Toisista naisista en tiedä mistä pitävät, onhan erektiohäiriö paskahomma. Meillä ainakin toimii nuo seksihommat noi mitä luettelin. m

Vierailija
24/36 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pippeli penispumppuun niin seisoo ainakin hetken.

Vierailija
25/36 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uudella miesystävällä kävi niin ettei seisonut kun oltiin ekaa kertaa sängyssä. Jännityksen piikkiin meni ja kovasti pyyteli anteeksi.

No,hän kyllä tyydytti minut muilla keinoilla ja oli ihan mukavat fiilikset kaikesta huolimatta.

Seuraavalla kerralla meni paremmin ja siitä se pikkuhiljaa lähti sujumaan. Nyt ei mistään ongelmista tietoakaan.

Vaatii naiselta ymmärrystä ja oikeaa suhtautumista.

Mies oli silloin 35 ja minä 15 vuotta vanhempi.

Vierailija
26/36 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys vie minulta erektion tehokkaasti pois, vaikka muuten tekisikin mieli.

Vierailija
27/36 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittääkö teitä yleensä kaikkien kanssa vai jonkun tietyn?

Vierailija
28/36 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
29/36 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden neljältä keilaamaan, jännittäähän se mutta kun muija ei anna. Puolivuotta vonkasin ja nyt en vonkaa, nyt saan pillua eikä tarvitse kysyä mitä haluan että näin.

Vierailija
30/36 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännittääkö teitä yleensä kaikkien kanssa vai jonkun tietyn?

Sellaisten kanssa enemmän joista välittää enemmän ja on kiinnostunut.

Vierailija
31/36 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 5 promillen humalassa ei kesto riitä 5 minuuttia pidempään.

Muuten ei ole ongelmia seisomisen tai keston kanssa.

Sukuvika ;)

Vierailija
32/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava asia, josta tulee nopeasti itseään ruokkiva kehä. Kun kerran niin käy, seuravaalla kerralla jännittää, ettei vaan taas lerpahda jne. Pomminvarma asia on, että lerpahtaa.

Se on häpeällisin tilanne, mihin mies voi elämässään joutua. Minulla se johti lopulta siihen, etten kehdannut mennä vaimon kanssa edes saunaan. Vaimon suhtautuminen asiaan oli jotain käsittämätöntä. Kertaakaan hän ei minua moittinut tai pilkannut kykenemättömyydestäni, päin vastoin. Siihen ei mies pystyisi. Ehkä se hiukan henkistä kuormaani kevensi, mutta häpeää ei yhtään. Jotenkin sain itsestäni välillä sen verran irti, että tyydytin vaimoni muilla keinoin. Kun muutaman perutun lääkäriajan jälkeen rohkaistuin menemään vastaanotolle hakemaan reseptin, meni vielä pari viikko resepti perstaskussa, kunnes työmatkalla poikkesin vieraan pitäjän apteekkiin naama punaisena hakemaan reseptin. 

Vaimolle en ole kehdannut edes kertoa, mutta sinisillä pillereillä sain hiukan itseluottamustani takaisin, ja ilman niitäkin jo onnistuu. Sitä vaimolle aiheuttamaani mielipahaa ja häpeääni se ei tietenkään poista, mutta sitä on enää turha murehtia. Meni jo !!

Että nyt hakemaan reseptiä ja homma kuntoon !!

Vierailija
33/36 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni oli 8v ditten ohimeneviä erektioongelmia,aloittaessa nainti kyrpä oli 16-17cm,hetken kuluttua se pehmeni mitä mieheni häpesi,pyysin että pysyy velttona pimpissäni,että mua ei haittaa,penis lyheni n.12cm,olin niin kiihottunut veltosta kullista että sanoin että laukean heti,kyrpä paisui ennätysmittoihin ja parilla työnnöllä saimme yhtäaikaisen orgasmin.ongelmaa kesti vuoden verrsn,syynä oli että mieheni oli pettänyt minua,erektiohäiriöt oli alkaneet rakastajan kanssa kun mieheni oli ajatellut minua ja tiesi tekevänsä väärin ja tunnusti ja annoin heti anteeksi,kysyi haluanko tietää tarkemmin ja halusin,rakastajakin oli kiihottunut veltosta kyrvästä ja oli lauennut monta kertaa ennen miestäni.nyt jopa toivon että hän nsi joskus vierastakin,niin paljon hyvää syrjähyppy toi meille

Vierailija
34/36 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisomattomuus/veltostuminen on aivan saatanallisen raskasta henkisesti.

Vierailija
35/36 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppppp

Vierailija
36/36 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on henkisesti aivan saatanallista. Nainen on rakennettu niin, ettei hän ala syyttämään ja pilkkaamaan siinä tilanteessa, vaikka säälittävänä pitääkin. Mikä se on mies, jos ei pysty naistansa tyydyttämään ! Juuri se henkinen paine on raskas kantaa, mutta siihen auttaa siniset pillerit. Niillä saa vehkeen taas pelaamaan, ja onnistumisen tunteen päälle jälleen. Jos on seisokkiongelmaa, niin älä aikaile yhtään reseptin hakua. Kuorma vaan kasvaa ajan myötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi