Katuaako naiset oikeasti ei avioliittoon johtaneita seksikumppaneitaan?
Olen kuullut tarinaa naisilta että useiden miesten kanssa seksin harrastaminen jonka kanssa ei olla lopulta päädytty yhteen johtaa katumukseen ja huonoon oloon. Vaikuttaa negatiivisesti elämään.
Onko tämä oikeasti monella naisella totta? Mistä se johtuu? Biologiasta (koska naisen tarkoitus on etsiä ja valita mahdollisimman luotettava ja hyvä isä lapselle) vai yhteiskunnan näkemyksestä naisen seksiin? Kiinnostunut tämän ajattelimisesta läpi!
Kommentit (16)
Mulla ei ole ikääni nähden montaa kumppania eli kaikkien kanssa olen seurustellut. Olen valinnut kumppanini ihan itse, ei hävetä.
Olen mies ja kadun seksikokemuksiani. Ei niitä paljoa ole, ei sukupuolitauteja, ei vahinkoraskauksia... Olisin ylpeä, jos olisin välttynyt seksiltä 35-vuotiaaksi asti. En tiedä, miksi.
Olen pannut 20 eri miehen kanssa, joista kadun neljää. Yhdellä oli helvetin pieni ja kolme oli helvetin surkeita panoja.
N25
En mä ainakaan kadu,en hyviä enkä huonoja.Ei toi nyt mun mittapuulla ole mikään elämään suurempi asia jota pitäisi mietiskellä.Ihan oikeasti isojakin asioita on elämässäni ollut.
Katuisin vain jos olisin tehnyt jotain väärin muita kohtaan,muuta en kadu elämässä muutenkaan.
Katuaako? Mistä ihmeestä tuollaisen sanan tempaisit?
En kadu sitä, että sinkkuna olen ottanut seksini sieltä mistä silloinkin sitä on ollut tarjolla, mutta jotkut yksittäiset panot olisivat saaneet jäädä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kadun ainoastaan huonoja panoja.
miksi? ei yksi pano nyt niin paljoa elämästä hukkaan vie. Vai tiedostatko, että alennat arvoasi jakamalla ympäriinsä?
Heikki miks sä tämmöisiä kirjoittelet? Mee sinne pilkille vaan.
Minä kadun niitä, joiden kanssa oli huonoa seksiä. Mitä ajantuhlausta.
Siis hyvänen aika, en todellakaan kadu. Mulla on tälläkin hetkellä kaksi ei-avioliittoon-johtavaa seksikumppania yhtäaikaa olemassa!
Puhuaako ap myös suomeksi vaiko vain tällä omituisella kielellä?
Vierailija kirjoitti:
Puhuaako ap myös suomeksi vaiko vain tällä omituisella kielellä?
Varmaan pohti, kirjoittaako "katuuko naiset" vai "kaduttaako naisia" ja koska ajatus unohtui matkalla, tuli sit ilmeisesti tollanen välimuoto?
Ei kaduta. Miksi pitäisi katua, jos ei ole tapahtunut mitään peruuttamatonta, eli esim. saanut vahinkolasta satunnaisseksin seurauksena. Huonoja panoja voi toki katua, jos on sellaisiin törmännyt, koska ajanhukkaahan ne on olleet.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tarinaa naisilta että useiden miesten kanssa seksin harrastaminen jonka kanssa ei olla lopulta päädytty yhteen johtaa katumukseen ja huonoon oloon. Vaikuttaa negatiivisesti elämään.
Onko tämä oikeasti monella naisella totta? Mistä se johtuu? Biologiasta (koska naisen tarkoitus on etsiä ja valita mahdollisimman luotettava ja hyvä isä lapselle) vai yhteiskunnan näkemyksestä naisen seksiin? Kiinnostunut tämän ajattelimisesta läpi!
Ap, mitä tarkoittaa "katuaa" Sulla joku vammainen autocomplete hoonolla soomella siinä kännykässä?
Mä kadun ainoastaan huonoja panoja.