Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TORSTAITA KESÄKUISET!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten sain tänään sen odotetun äitiyspakkauksen! :) Ja oli se vanha niin ku olin toivonutkin. On ne vaan ihania nuo pienet vaatteet ja minusta tuo toppapukukin on ihan suloinen. Ite en siitä uuden pakkauksen puvusta tykännyt ollenkaan ja siksi laitoin heti paperit menemään kun se julkistettiin. 7.3. oli päätös tehty ja tänään oli paketti postissa.

Lilli81, jos sulla on nettipankin tunnukset, niin niillähän pääset kattomaan Kelan sivuilta, joko päätös pakkauksesta on tehty. Postissahan päätös seikkailee vielä pari päivää. Kiva, että vauva on sulla kasvanut jo " isoksi" , jos se nyt vaikka sitten tahtookin aiemmin syntyä.

Toivotaan, että te joilla on liikkeitä tuntunut vähemmän saatte taas kunnon monotuksen pikkuselta ennen yöunia.

Paljon olitte taas tänään porisseet, mutta antakaa anteeksi kun en muista enää niistä mitään. Oon kai niin tohkeissani tuosta pakkauksesta! :)

Mirju ja pikku-pööpöti 26+4

Vierailija
22/24 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvelilla on mitä ilmeisimmin kaikki hyvin : ) Aamulla soitin sairaalaan, ja mukava kätilö oli puhelimessa. Sanoi, että jos uskallan odottaa ja tehdä heti silloin liikelaskennan ja tulla sitten näytille jos ei mitään tapahdu. No, minähän tempaisin sitten aamupalaksi jugurttia ja tuoremehua (oikein kunnon sokeripommi raskausdiabeetikolle) ja kyljelleen. Ei tarvinnut kauaa odotella kun vauveli ilmoitteli että ' kotona' on! Ja nyt on sitten äidin iloksi liikkunut todella ahkerasti koko päivän. Ehkä nuo viimeiset pari päivää on ollut jonkinlaista mietintätaukoa. Onneksi kaikki siis kunnossa, jos liikkeistä voi mitään päätellä. Pelkäsin jo melkein, että kaappiin pesua odottamaan nostetut vauvan vaatteet joutuvat käyttöön liian aikaisin / takaisin laatikkoon.

Galluppeihin sen verran, että hiukset takkuuntuvat ja likaantuvat normaalia nopeammin, muuten normaalit. Ei siis lähde tukoittain tai muuta. Kynnet voivat samoin kuin ennen raskautta.

Vauvelin painoksi arveltiin 27+8 noin yksi kilo. Kahden viikon päästä saadaan varmaan lisää arvioita, kun halusivat uudestaan kolmen viikon päästä.

Nyt mehun sokerointiin.

Jamesiina ja MasuVauveli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyttiin, et miten hiukset ja kynnet voi..HUONOSTI!

Kun odotin esikoista (poikaa) niin kynnet kasvoivat tosi paksuiksi ja pitkiksi. Hiukset kiilsi ja paksunivat myös hurjasti. Mutta nyt, kun odotan (tyttöä) niin kynnet lohkeilee ja ovat kurjan näköiset tyngät. Hiuksia näkyy tulevan paljon uusia, mutta kiilto on kadonnut ja väri jotenkin haalistunut. Naamakin näyttää kalpeammalta kuin esikoista odottaessa! Esikoista odottaessa olo oli oikeesti niin hehkeä! Ja alkuraskaudessa sain naamaani myös jotain ihmeen hormooninäppyjä. Kun sanoin miehelleni, etten tunne itseäni hehkeeksi ja naamakin on ku petolinnun p... Niin mieheni sano, et kulta sä olet kaunis. Meidän prinsessa siellä masussa ' imee' sun kauneuden itseensä. Se autto sillon pahaan oloon ja oli niin ihanasti sanottu, kun mun mieheni ei kauheen useasti sano mitään tollasta. Se jäi kyllä mieleen..

Mutta onneksi on kampaamoja melkein joka kadunkulmassa, että saa vähän piristystä tähän lookkiin! Aikasemmin jo kirjoitinkin, että aion mennä kampaajalle ja sen teen :)

Vierailija
24/24 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdessa aikaisemmassa raskaudessa ollut iho, hiukset ja kynnet ihan loistavassa kunnossa. Anoppi (kampaaja) sanoikin, että kamalasti paksuuntunu hiukset mulla raskausaikana. Mutta nyt ne on ihan lirut ja kulahtaneet. Kynnet lohkeilee ja liuskottuu jatkuvasti. Mulla kasvaa normaalisti pitkät kynnet, niin nyt katkeavat heti ku ovat vähänkään pidemmät. Ihokin kukkii enemmän ku koskaan. Murrosiässä varmaan ollu viimeksi näin paljon finnejä, jos silloinkaan. Toivottavasti tämä tarkoittaa tyttöä kahden pojan jälkeen! ;)

Mirju