Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka oleet kipeinä jo useamman viikon?

Vierailija
22.01.2017 |

Itsellä flunssa ja kuume ollut jo monta viikkoa,rupeaa kyrsimään tämä olotila jo. Välillä muka helpottaa kunnes taas iskee. Kuume hellitti pariksi viikoksi mutta iski taas ja flunssakin helpotti hiukan mutta nyt on taas pahempi kuin aikoihin.
Nythän on liikkeellä montaa eri virusta ja eri mittasia mutta kk jo tätä niin itku tässä jo tulee.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mutta mun tyttäreni, 16 v. Sairastui joulun jälkeen, nyt käynyt kaksi kertaa lääkärissä ja syönyt kaksi antibioottikuuria, edelleen poskiontelo- ja korvatulehdus :( ei kuumetta eikä keuhkokuumetta.

Vierailija
2/2 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä mutta mun tyttäreni, 16 v. Sairastui joulun jälkeen, nyt käynyt kaksi kertaa lääkärissä ja syönyt kaksi antibioottikuuria, edelleen poskiontelo- ja korvatulehdus :( ei kuumetta eikä keuhkokuumetta.

Minä käyny useamman kerran lääkärillä mutta eivät anna ab kuuria kun poskiontelot on muka hieman turvoksissa muttei muuten.Itse kuitenkin tiedän että ilman kuuria tämä ei mene ohi jos nyt enää silläkään kun ei kerta saa hoitoa. Hikeä puskee vähemmästäkin ja olo on ihan väsähtänyt mutta silti pitää töissä olla. Pari kertaa ollut sairauslomalla muutaman päivän mutta sitten taas töihin.Pomo ei edes usko että on kipee joten pakko töissä yrittää käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla