Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä tämän miehen kanssa? Neuvoja, mielipiteitä?

Vierailija
17.02.2025 |

Tapasin työkuvioiden kautta viime syksynä aivan ihanan miehen. Ihastuin ensi silmäyksellä vaikka en sitä hänelle kertonut. Hän auttoi minua huomattavasti urani kanssa ja olemme viestitelleet usein syksystä lähtien, käyneet joskus lounaalla.

Mutta - hän on eronnut avioliitostaan kolme vuotta sitten, mutta seurustelee. On kertonut olevansa ihastunut minuun ja tosiaan viestittelee jatkuvasti, on todella ystävällinen ja haluaisi tavata.

Mielelläni olen tuttuja, mutta pitää olla varovainen koska olen ihastunut ja hän samoin mutta hän on varattu. Mitä tässä tehdä? Olla tapaamatta ollenkaan, olla tuttuja vaikka niin haluaisi enemmän, vai toivoa että hän kenties olisikin taas sinkku.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurusteleva tapailee sinua ?

Ei liene uskollisita aviomiesmatskua

Kannattaako jatkaa tapailua ?

Vierailija
2/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda siviilisuhde ja jatkatte kollegoina. Kerro miehelle vaikka että sinulta on poistettu vagina niin jättää sinut rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aivan ihana, mitä nyt petollinen.

Ihan oikeasti naiset, pitäkää nyt edes jotain rimaa niille ukoille.

Vierailija
4/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kohteliaasti etäisyyttä. Sanoisin että tilanne tuntuu epämukavalta koska tunteita on herännyt ja hän on varattu. 

Vierailija
5/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot ihan rehellisesti mitä ajatuksia tilanne sinussa herättää. 

Vierailija
6/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettele sänkyyn. Tämän jälkeen miehen on helpompi erota seurustelusuhteestaan. Voi olla ettei eroa, mutta et seksin harrastamisessa mitään häviä.

Vierailija
7/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että jos on joskus sinkku niin voisitte mennä pidemmälle mutta nyt jarrut pohjaan.

Vierailija
8/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies seurustelee, mutta on kertonut ihastuksen kohteelle olevansa ihastunut. Varsinainen kultakimpale, kannattaa varmasti heti napata omaksi ( tai siis siksi lyhyeksi hetkeksi kun mies taas löytää uuden työtuttavan 😂).

Vierailija
9/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen käsitys joillakin tosiaan ihanasta miehestä ja hänen käytöksestään. Itse ottaisin etäisyyttä ja reilusti. 

Vierailija
10/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hirveä rusinat pullasta -mies. Lähtisin karkuun ja kovaa. Eronnut ja aikeissa pettää nykyistä seurustelukumppaniaan, seuraavaksi jos suhteeseen alat pettää sinua.

Vierailija
11/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettele sänkyyn. Tämän jälkeen miehen on helpompi erota seurustelusuhteestaan. Voi olla ettei eroa, mutta et seksin harrastamisessa mitään häviä.

Älä nyt ainakaan miksikään "jakorasiaksi" rupea! Älytön ehdotuskin!

Vierailija
12/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästii pettäjä mies jos on ihastunut ja sinua liehittelee. Lopeta heti sen tapailu.

Vierailija
13/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö luotettavaa miestä? Tämä ei ole sellainen. Pelailee sinun kanssasi oman kumppaninsa selän takana. Jos antaisit siimaa, menisi varmaan päätyyn asti. Ei kuulosta unelmamieheltä.

Vierailija
14/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa, jos haluat, mutta ei kannata rakastua eikä haaveilla mistään vakavammasta.

Vierailija
15/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet, jotka saa helposti seuraa, eivät ole luotettavia. Tottakai näihin helposti ihastuu, mutta he itsekin tietävät olevansa haluttuja markkinoilla. Eivät tyydy yhteen. Ei jatkoon, ellet hae vain panoa. 

Vierailija
16/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä eronnut, toisen kanssa seurustelee, kolmatta haluaa tapailla...no siinäpä vasta mies.

Vierailija
17/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes pidä hauskaa. Vapaita miehiä on, miksi haluaisit vaivaksesi jonkun draamaräjähdyksen? Menetät maineesi ja mielenrauhasi, huvin vuoksi pannaan vapaita. Ihana mies justjoo, pettäjät pettää. Et saa tästä toivomaasi, tai mitään järkevää. Jos mies tykkää sinusta, hän kyllä lopettaa edellisen suhteen asiallisella tavalla ja sitten palaa sinuun kun voi sen rehellisesti tehdä. Jos ei niin ei, ei hän sinusta ollut kiinnostunut, kolosta vain.

(En ole siveyden sipuli, enkä katkera, olen onnellisesti naimisissa. Mutta sen muistan tyttövuosiltani että alkot juovat ja pettäjät pettävät, et sinä, tai minä, tai kukaan, sille stoppia laita jos ihminen ei itse sitä tee). 

Jos haluat olla tosi prososiaalinen, voit vinkata nykyiselle, mistä tuulee, mutta sekin on aika riskialtista. Luultavasi saat vain vaivoiksesi toisten ihmisten onnettoman parisuhteen. Sinuna löytäisin parempaa tekemistä. 

Vierailija
18/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petollinen JA polygaminen.

Vierailija
19/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskis tohon äijää tikulka ensinmäni eronnut hyi siis oikein avioliitosta eikä ole edes ollu vuosia yksin JA nyt jo styylaa

mulle kelpais äijä jos ton faija nussis ton uudestaan ja jättäis muutamat suhteet väliin mut toi äijä pilalla hyi

eihön toi osaa olla edes yksin😅

Vierailija
20/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät leikkiä tulella ja sitten kun palaa näpit niin se on kaikkien miesten vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi