Mies, uskaltaisitko?
Uskaltaisitko harrastaa seksiä yksinhuoltajan kanssa jolla on useampi lapsi joilla eri isät?
Pelkäisitkö että vahingon sattuessa nainen päättäisikin pitää lapsen sinun mielipiteistäsi huolimatta?
Kommentit (7)
Mulla on jo kaksi lasta (saman miehen kanssa) ja pahin pelko olisi raskautua. Eli 30v naisen näkökulma,ilman kunnon ehkäisyä en harrastaisi seksiä. Pillerit jo on mutta muiden lääkkeiden takia eivät ole kovin varmat.
Mikä ero siinä on, jos yksi tai useampi isä?
Itse harrastanut molemmissa tapauksissa ja kivaa oli.
En automaattisesti pidä seksin esteenä sitä, että kumppanilla on useampi lapsi, joilla eri isät. - Toisaalta ei minulla ole niin kiire harrastaa seksiä yhtään kenenkään kanssa, ettenkö haluaisi ensin hieman toiseen. Ja jos yhtään tulisi sellainen olo, että tuon kaltaisen naisen en iki kuuna haluaisi olevan (mahd. lapseni) äiti, niin vaikea kuvitella, että harrastaisin seksiä hänen kanssaan. - Enkä nyt tarkoita, että jokaista tapaamaani naista arvioisin, että olisiko hänestä äidiksi. Tarkoitann vain hieman kömpelöstä, että naisen täytyy vetää "hieman" enemmän puoleensa. En yksinkertaisten ole valmis saati halukas kenen tahansa naisen kanssa. Olen yleisemmin aika pidättäytyväinen. En tapaa harrasstaa yhden yön juttuja tai muita enempi vähempi hätäisiä panoja. En tuomitse heitä jotka niitä(kin) harrastavat; eihän siinä mitään kunhan molemmat tietää, mitä tekee.
Uskaltaisin. Minustahan se on kiinni että tuleeko "vahinkoa" vai ei. Omassa käytössä on mennyt kumi rikki yhden kerran. Melko mitätön riskit. Kysehän ei ole vahingosta jos ei käytä ehkäsyä.
Ei minulla ole niin kiire harrastaa seksiä yhtään kenenkään kanssa, ettenkö haluaisi ensin tutustua hieman toiseen. Ja jos yhtään tulisi sellainen olo, että tuon kaltaisen naisen en iki kuuna haluaisi olevan (mahd. lapseni) äiti, niin vaikea kuvitella, että harrastaisin seksiä hänen kanssaan. - Enkä nyt tarkoita, että jokaista tapaamaani naista arvioisin, että olisiko hänestä äidiksi. Tarkoitan vain hieman kömpelösti, että naisen täytyy vetää "hieman" enemmän puoleensa. En yksinkertaisten ole valmis saati halukas kenen tahansa naisen kanssa seksiä.
Kuka hullu kertoo satunnaisille baaribongauksille oikean nimensä tai vie niitä kotiinsa! Ainakin nyt edes vähän vaikeusastetta siihen isyyden selvittämiseen.
No ainahan nainen päättää pitää lapsen.