Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektio saunassa

Vierailija
22.01.2017 |

Oletteko nähneet tahattomia erektioita saunoissa?

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tullut seisokki äidin kanssa saunassa. Istui aina jalat ylälauteilla ja tavara oli hyvin näkyvissä.

Vierailija
22/221 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla osoittaa kulli lepotilassakin sen verran eteenpäin, että moni varmaan luulee osittaiseksi stondikseksi yleisissä saunoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten melkonen näky yhtenä päivänä uimahallissa. Nuorehkolla hepulla vaappui valtava kulli puolistondiksessa suihkun alla. Tyyppi käyttäytyi ihan normisti, mutta selvästikään ei haitannut vähän näyttää kellä on iso. Saunan jälkeen huomasin, että oli jo selvästi laskenut.

Vierailija
24/221 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vaimon kanssa saunassa yksi viikonloppu ja mulla oli mulkku puolikovana. Vaimo heitti vitsiä, että pitäisikö runkata se kovaksi. Mä sanoin, että anna mennä. Sitten nussin sitä takaapäin lauteita vasten, hyvää teki.

Vierailija
25/221 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tahattomuudesta en tiedä :)

Pienen työporukkamme koko on 10 henkeä, miehiä ja naisia, ikähaitari on 25-52. Pidämme muutaman kerran vuoteen saunaillan, johon kuuluu arvattavasti kimppasauna.

Siellä näkee tahattomia tai tahdonalaisia kaluja, poikkeuksetta.

Olen sen porukan ikäkuningatar

Vierailija
26/221 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen työporukkamme koko on 10 henkeä, miehiä ja naisia, ikähaitari on 25-52. Pidämme muutaman kerran vuoteen saunaillan, johon kuuluu arvattavasti kimppasauna.

Jaa nuoremmilla miehillä seisoo? Eivätkä edes peittele? :P

Vierailija
27/221 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa nuoremmilla miehillä seisoo? Eivätkä edes peittele? :P

Nuorempia ukkomiehiä :)

Vierailija
28/221 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa mulla on jöpöttänyt puoliseisokki uimahallin suihkussa ja joskus saunassakin. En mä sitä jaksa nolostella eikä siinä mun mielestä mitään kovin ihmeellistä ole. Olen nähnyt muillakin.

Vierailija
29/221 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyyppi vilkuili mua varovasti uimahallin suihkussa ja huomasin sillä hienoisen puolistondiksen. Tilanne vähän huvitti ja päätin tehdä pienen testin. Heiluttelin selvästi puoliheijarissa olevaa kikkeliäni peittelemättä sen suuntaan ja seurasin reaktioita. Kaverilla oli selvästi vaikeuksia hillitä, ettei ala seisomaan ihan kunnolla, mutta se ei myöskään halunnut lähteä pois tilanteesta. :D

Vierailija
30/221 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on muutama juttu äidin aiheuttamasta teinierektiosta. Minulla on myös samantapainen muistikuva kuin jollain edelläkirjoittaneella. Olin äidin kanssa saunassa, olisinko ollu just joku 14-15v, ja istuttiin lautellaa pitkittäin nojaillen päätyseinään. Ja jotain tapahtui, kun äiti otti löylykauhan ja alkoi viskoa vettä kiukaalle, hän siirsi toisen jalan lauteen kaiteelle. No minulle avautui siinä semmoinen näkymä että päästä tuntui veri pakevan. Sain siis tilaisuuden katsella oikeasti huolella avonaista pillua. No, erektiohan siitä paukahti, joka ei sitten hevillä laskenutkaan =).

Ja silloin olin varma että tämä ei ollut vahinko tai tahatonta.

Vierailija
31/221 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso usein saunassa, mutta porealtaissa. Niissä, missä on poreita istuinosassa ja ne osuu aika hyvin sopiviin paikkoihin. Aina teltta pystyssä. :D

Vierailija
32/221 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

erektio saunassa, no ei kovin tyypillistä. Joskus kun vaimo äityy villiksi niin saatan saada verenpakkaumaa penikseen, mutta kyllä se vaatii näillä kilsoilla jo aivan erityisiä juttuja. Kiihotun vaimon "revittelyistä"  =)

M55

Vierailija
33/221 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän tavallista isompi kalu varsinkin kun se vähän kasvaa esim. lämpimässä suihkussa. Aika paljon tuntuu herättävän kiinnostusta niin miesten kuin naistenkin keskuudessa.

Vierailija
34/221 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaska kirjoitti:

Mökillä oltiin ja kylpytynnyrissä kavereiden kans. Vaimoke tuli myöhässä saunaan eikä tiennyt et muillahan on uikkarit. Vaimoke tuli ainoana naisena alasti tynnyriin, 4 miestä ja 3 naista, miulle paukahti aivan mahoton seisokki. Ei auttanu ku istua tynnyrissä , en voinu nousta ku olisi paljastunut et kiihotun tilanteesta. Vaimoketta ei edes tuntunu haittaavan yhtään tilanne, ei menny hakemaan uimapukua koko iltana. Sen mielestä uimapuku ei kuulu saunaan, tykkää aina esitellä itseään. No, mutta näkihän se et muut naiset ei tykänny ja miehet tykkäs kattella.

Noissa tilanteissa kyllä herkästi käy niin että kun sammut niin vaimo saa vierasta salaa

Vierailija
35/221 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään vaimo kyllä uikkaria laita jos ei ole ihan ehdoton pakko. Aina se sen kiltisti ottaa mukaan, mutta kuivana se kotiin palautuu. Minusta se on kiihottavaa. Vaimoa kelpaa katsella ja esitellä. Viimeksi kylpytynnyrissä vaimo istuskeli pitkän ajat tynnyrin reunalla vain jalat tynnyrissä. Ilman uikkaria tietysti.

Vierailija
36/221 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo oli saunassa toisessa nurkassa istu hänen pillunsa näky ja mulla nousi. Laukesin heti ja mällit lensi kiukaalle...

Vierailija
37/221 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saunassa alkaa kiusallisessa tilanteessa seisoa, niin napollinen kylmää löylyvettä kalulle kyllä pelastaa - tapahtuu niin sanottu avantoilmiö:)

Vierailija
38/221 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi joskus parikymppisenä seisoon kylpylän höyrysaunassa. Istuin kohdassa, jossa naisten puolelle näki hyvin, kun höyry alkoi hupenemaan. No melko kookas miehuuteni sykähti kohti kattoa. Näköyhteys toimi tietysti molempiin suuntiin. Lähistöllä istuskelevat mammat katselivat hymyillen, kun punastelin siinä 20 cm jorma sojottaen.

Nyt sulla tuli kirjoitusvirhe, eikö se pitänyt olla 30 cm vähintään, eikä mitään pikkupoikien 20 cm.

Noinko paljon harmittaa, että jollain on iso kulli. :D

Niin, täällähän kaikilla on paksu ja pitkä. Jokainen nainenkin on saanut 20-30-senttisiä ja ranteenpaksuista vaikka itsellä on tiukka. Niin vaan seksi on iiiihanaa. Ja omslla ukolla on 25cm ja terska on omenan kokoinen. Uimahallin ja punttisalin pukkarissa näyttäis että kaikilla on pieni nysä, koska kaikki isot on kotona saamassa kyytiä vauvapalstan timmeiltä ja tiukoilta mimmeiltä.

Vierailija
39/221 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täämlä kyllä jokainen heittänyt mieluisensa fantasian. Voi jee...minäpä kerron totuuden: ei, en ole nähnyt seisokkia kellään ja käyn sentään viikottain.

Vierailija
40/221 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa harrastetaan käsipelejä kylpyläissä ja uimahalleissa.

Kylpylöiden saunat on oivallisia paikkoja irstastella varsinki iltaisin kun ei ole niin paljon porukkaa. Erittäin tuhmaa kun vaimo kaivaa kovan penikseni uikkareista ja hyväilee minua samalla kun minä sormetan häntä ja piristelen tissejä. Monet mällit on lentäneet höyrysaunan laiteille ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan