Mitä mieltä tästä talosta?
http://www.etuovi.com/kohde/7694105?gclid=CO33tKmj1dECFVNkGQodRb0CrQ
Ihan alkuun, en ole talon myyjä! :D asun tässä lähistöllä ja satun usein talon ohitse kävelemään, en olisi uskonut että on noin kolkko sisältä.
En tiedä miksi, onko noita kuvia terävöity liikaa, mutta mulle tulee huono olo kun katson kuvia keittiöstä ja portaista jotka todellakin menisi vaihtoon mikäli tuohon joskus olisi varaa!
Kommentit (67)
ihan kivahan tuo oli, ei täysin mun makuun, mutta kuitenkin. Ainoa mitä ihmettelen on tuo hinku laittaa kaasuliesiä. Kauheen epäkäytännöllisiä kun hyvin harvassa paikassa infraa kasulle on. Jollain kaasupulloillako sitä sitten leikittäs, ei kiitos. Mieluummin otan induktion joka on vaivattomampi ja melkein yhtä hyvä, ainoa asia missä induktio häviää että liekittäminen työläämpää, mutta eipä sitä rehellisyyden nimissä tule harrastettuakaan.
http://www.puuinfo.fi/sites/default/files/styles/adaptive/public/caava2…
Portaat vaihtuis vähintään tuollaisiksi, samoin lattia vaalenis sata astetta !! Portaiden askelmat voisi olla myös avonaisemmat.
Ihana talo!
Tyylillisesti varmaan jotain muuta kuin ap:n, mutta omasta mielestäni todella upea!
Hinta kova, mutta toivottavasti löytää uudet asukkaat.
Ei mun makuun.Itse olen perinteisten rintamamies-ja vanhojen hirsitalojen ystävä.
Lasipinnat varsinkin pikkulapsiperheessä ei toimi, ellei ole siivoushullu. Muuten ihan kivannäköinen talo.
Vierailija kirjoitti:
Lattiat on kauheet, vaihtaisin ne vaaleammiksi, samoin portaat vaihtaisin kokonaan.
Keittiö on aika kylmän näköinen. Sekin menisi vaihtoon. Samoin kylppärin kaakelit, ja nuo kamalat kiintokalusteet makkareista.
Eli siis ton talon pintaremppaamiseen varmaan menis se 100k
Niin, se teidän kerrostalokolmionne on varmasti paljon kivempi... :)
Makuja on monia. Minä en tosiaankaan vaihtaisi lattioita enkä portaita. Etenkin nuo portaat ovat upeat! Teräsrunkoiset, eivätkä mitkään nitisevät ja natisevat puurunkoiset.
Ihan jees talo. Itse en tuohon hintaan ostaisi.
Ihmettelen noita parvekkeiden kaiteita. Täällä rakennusvirasto ei ikimaailmassa kelpuuttaisi noita, ovat määräysten vastaisia. Kaiteita pysyy kiipeämään ja välit ovat selvästi määräyksiä suuremmat ja näyttävät liian mataliltakin. Vai onko niissä lasi sisäpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen noita parvekkeiden kaiteita. Täällä rakennusvirasto ei ikimaailmassa kelpuuttaisi noita, ovat määräysten vastaisia. Kaiteita pysyy kiipeämään ja välit ovat selvästi määräyksiä suuremmat ja näyttävät liian mataliltakin. Vai onko niissä lasi sisäpuolella?
Kuvat aika usein vääristää. Saattaahan ne kaiteiden välit olla pienemmätkin miltä näyttää. (Ja kaiteet korkeammat.) Toi on kyllä aika pelottavaa et niistä pystyy kiipeämään mikäli ei ole lasia.
Vierailija kirjoitti:
ihan kivahan tuo oli, ei täysin mun makuun, mutta kuitenkin. Ainoa mitä ihmettelen on tuo hinku laittaa kaasuliesiä. Kauheen epäkäytännöllisiä kun hyvin harvassa paikassa infraa kasulle on. Jollain kaasupulloillako sitä sitten leikittäs, ei kiitos. Mieluummin otan induktion joka on vaivattomampi ja melkein yhtä hyvä, ainoa asia missä induktio häviää että liekittäminen työläämpää, mutta eipä sitä rehellisyyden nimissä tule harrastettuakaan.
Onhan siinä kaasulevyjen lisäksi parin levyn induktiolevy vieressä. Normaalit potunkeittämiset hoituu siis induktiolla ja pihvit saa paistettua kaasulla. Ei niitä kaasupulloja kovin usein tarvi vaihtaa, ehkä kerran vuodessa.
Tosi hieno. Jos olis rahaa niin rakennuttaisin vastaavanlaisen. Ihan mun tyylinen.
Jotain pikkujuttuja siinä oli - joiden takia ei kiitos. Tuo punainen tehosteväri keittiönkalusteissa ja mustaksi petsattu sauna. Jos miettii myyjän vinkkelistä niin jotenkin on jäänyt tuo stailaus "puolitiehen". Osa huoneista oli ihan mallikaita, mutta toisissa sitten oli jotain jämäsohvaa tai sellaista kolhoa tyhjyyttä. Ehkä myisi paremmin ihan tyhjänä tai sitten kunnon stailaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat aika usein vääristää. Saattaahan ne kaiteiden välit olla pienemmätkin miltä näyttää. (Ja kaiteet korkeammat.) Toi on kyllä aika pelottavaa et niistä pystyy kiipeämään mikäli ei ole lasia.
Polkupyörän sarvet ovat kaiteen yli, joten kyllä ne oikeasti on melko mataltalat ja jos rakennustarkastaja olisi tehtäviensä tasalla, niin talo olisi käyttökiellossa, kunnes kaiteet olisivat märäysten mukaisia.
http://www.ouka.fi/oulu/rakennusvalvonta/kaiteet1
Kaiteen korkeuden oltava aina vähintää metri. Pystykaiteiden raot saavat olla maksimissaan 110mm ja muunlaiset rakenteet 30mm. Tuollaista avokaidetta saa käyttää jos putoamismatka on alle 70cm.
Vierailija kirjoitti:
Jotain pikkujuttuja siinä oli - joiden takia ei kiitos. Tuo punainen tehosteväri keittiönkalusteissa ja mustaksi petsattu sauna. Jos miettii myyjän vinkkelistä niin jotenkin on jäänyt tuo stailaus "puolitiehen". Osa huoneista oli ihan mallikaita, mutta toisissa sitten oli jotain jämäsohvaa tai sellaista kolhoa tyhjyyttä. Ehkä myisi paremmin ihan tyhjänä tai sitten kunnon stailaus.
Ha ha, taattua mammapalstaa. :D Puhutaan 650ke talosta, joka on ihan huono, koska siellä on "jämäsohvat". :D
Aika hullua että Oulussa on pk-seudun hinnat! Meillä samankokoinen ja -hintainen talo täällä etelässä, samanikäinen ja näköinenkin. Ulkoa. Sisältä meillä ei ole noin kolkko ja kliininen ja tilatkin 2 kerroksessa joten paljon väljemmän oloista.
Sisustus on tosi sekaista ja yhteensopimatonta mutta sehän ei liity itse taloon vaan asukkaisiin. Tyylitaju....?
Pihakeittiö on ihana!
Tämä talo on tainnut olla jossain Avotakassa tms esitteillä vuosia sitten
Lattiat on kauheet, vaihtaisin ne vaaleammiksi, samoin portaat vaihtaisin kokonaan.
Keittiö on aika kylmän näköinen. Sekin menisi vaihtoon. Samoin kylppärin kaakelit, ja nuo kamalat kiintokalusteet makkareista.
Eli siis ton talon pintaremppaamiseen varmaan menis se 100k