Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ragesi pienestä pilasta

Vierailija
21.01.2017 |

Olimme saunassa ja yleensä minä olen se joka lähtee saunasta viimeisenä. Minulle sattuu usein niin että unohdan sammuttaa valot saunasta ja tyttis aina muistuttaa tästä. Nyt hän kuitenkin jäi vielä saunomaan kun minä lähdin ja vitsillä sammutin koko pesuhuoneesta valot. Hän aluksi otti tämän huumorilla, mutta kun en laittanut valoja päälle hänen pyydöistä huolimatta ja menin sohvalle lötköttämään hän tuli hetken päästä naama punaisena huutamaan kuinka lapsellinen olen. Seksiäkään ei ollut, vaikka yleensä sitä on odotettavissa saunan jälkeen. Mikä saa aikuisen naisen ylireagoimaan noin lapsellisesti pieneen pilaan?
M24

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin sun kaltaisella paskalla provolla tyttöystävää muka olis

Vierailija
2/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on nainen joka ei ole saanut kunnolla munaa moneen vuoteen. Ei hän muuten räjähtäisi noin pienestä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valojen sammuttaminen oli pilaa. Se ettet laittanut niitä päälle oli lapsellista kiusaamista.

Vierailija
4/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laittanut valoja takaisin päälle? Varmaan kiva siellä pilkkopimeässä pesuhuoneessa hapuilla pitkin seiniä valokatkaisijalle.

5/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyktofobia ja jos valot ei syttyisi niin loppuisi lastentunti.

Tuskin normaalikaan ihminen haluaa haahuilla saunassa pimeässä.

Edit: https://fi.wikipedia.org/wiki/Nyktofobia

Vierailija
6/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee karmaiseva olo kaltaisistasi jäynän tekijöistä. PIeni ilkeys on vain iso ilkeys pidettynä maltillisella tasolla. Tehtiinpä kumpaa tahansa, motiivi on kuitenkin sama. En ymmärrä moista. Hrrh, tuollaisessa on aina jotain pahaa, vähän niin kuin sadistista. Taidat olla kiva tyyppi muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi