Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on paras keino välttää parisuhde

Vierailija
21.01.2017 |

Olen 22 -vuotias nuori nainen, joka ei ole koskaan vielä seurustellut, eikä mulla nyt mikään kiire olekkaan. Silti, aina joskus tulee hetkiä, että olis kiva et ois joku ihana ihminen vierellä. Mut sit kun tulee tälle palstalle ja lukee parisuhdealoituksia, jotka käsittelevät yksinäisyyttä suhteessa, tunnekylmää miestä, pettämistä yms. Sitten valaistun "ei saatana en tartte ketään." 😂 Onks täällä kukaan onnellisessa parisuhteessa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee ihan meitä miehiäkin. Luettelemasi ominaisuudet ovat naisilla vielä miehiä 100 kertaa voimakkaammin esillä.

Vierailija
2/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellisesti miehei kanssa yhdessä. 8 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee ihan meitä miehiäkin. Luettelemasi ominaisuudet ovat naisilla vielä miehiä 100 kertaa voimakkaammin esillä.

It takes two to tango

Ap

Vierailija
4/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös miehille. Tätä palstaa kun käy vilkaisemassa, niin sinkkuelämä maistuu makealle.

Vierailija
5/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ap:lle neuvon: älä koskaan mene suhteeseen. Siitä ei tule kun paskaa

Vierailija
6/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännän kanssa oltu 25 vuotta naimisissa ja kolme lasta kasvatettu. Mulla vaan rakkaus kasvaa! :)

Vierailija
7/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22 -vuotias nuori nainen, joka ei ole koskaan vielä seurustellut, eikä mulla nyt mikään kiire olekkaan. Silti, aina joskus tulee hetkiä, että olis kiva et ois joku ihana ihminen vierellä. Mut sit kun tulee tälle palstalle ja lukee parisuhdealoituksia, jotka käsittelevät yksinäisyyttä suhteessa, tunnekylmää miestä, pettämistä yms. Sitten valaistun "ei saatana en tartte ketään." 😂 Onks täällä kukaan onnellisessa parisuhteessa?

Älä ap vedä johtopäätöksiä palstan perusteella! Etkö muka halua naimisiin ja lapsia? Perhe on naisen ykkösasia.

Vierailija
8/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä inhoan tuota "isännästä" puhumista. Oletkos sitten joku piika joka on mennyt " isäntänsä "kanssa naimisiin? Vähä-älysen puhetta.

Vierailija
9/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloittajallakin ehtii vielä mieli muutrumaan

Vierailija
10/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä inhoan tuota "isännästä" puhumista. Oletkos sitten joku piika joka on mennyt " isäntänsä "kanssa naimisiin? Vähä-älysen puhetta.

Minun murrealueellani puhutaan isännästä :)

Vierailija
11/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ikävä aikoja kun olin 22, 90-luvulla. Jälkikäteen vasta näen miten luonto vei ja järki jäi, en tiedä olisinko ollut onnellinen yksin mutta uskon niin kyllä. Oikeassa olet ap. Älä pariudu, nauti elämästä, matkusta ja seikkaile äläkä lopeta koskaan! En ymmärrä miksi itse lopetin :(

Vierailija
12/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin nuori tyttönen vielä ja hän ei ole päässyt kertaakaan miehen makuun, joten tällaiset aloitukset kuulostavat lähinnä naurettavilta. Ne kuulostavat myös siltä, että ap ei ole ulkoiselta olemukseltaan kovin viehättävä ja siksi on nyt keksinyt, että ei edes halua miestä kun ei oikeasti pysty sellaista edes saamaan. Mutta eipä se mitään, kyllä niitä vanhojapiikojakin pitää aina olla, he ovat sellainen naisten suola. Pidä siis ap tyylisi ja mielipiteesi, kaikki ihmiset eivät ole tarkoitettu lisääntymään.

Vierailija
13/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on ikävä aikoja kun olin 22, 90-luvulla. Jälkikäteen vasta näen miten luonto vei ja järki jäi, en tiedä olisinko ollut onnellinen yksin mutta uskon niin kyllä. Oikeassa olet ap. Älä pariudu, nauti elämästä, matkusta ja seikkaile äläkä lopeta koskaan! En ymmärrä miksi itse lopetin :(

Nää on niin surkeita neuvoja kuin olla ja osaa. Itse on ensin tehty mitä huvittaa ja neuvotaan toisia olematta tekemättä. Huoh.. väsyttävää skeidaa.

Ainoa mitä naisella on tarjota suhteeseen on pillu, eli kannattaa vain suhtautua suhteisiin kevyesti.

Vierailija
14/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin surkeita neuvoja kuin olla ja osaa. Itse on ensin tehty mitä huvittaa ja neuvotaan toisia olematta tekemättä. Huoh.. väsyttävää skeidaa.

Ainoa mitä naisella on tarjota suhteeseen on pillu, eli kannattaa vain suhtautua suhteisiin kevyesti.

"Väsyttävä skeida", no se kuvaa kyllä hyvin suhtautumistasi. :-D

t. ei aiempi

Vierailija
15/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet Naisasialiitto Unionin jäsen? Tehtailetko paljonkin palstalle miesvihatekstiä?

Vierailija
16/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla parisuhde tarkottaa perhettä tai lisääntymistä? Kummasti ollaan miehen kanssa oltu tyytyväisinä ihan kahestaan 25 vuotta.

Vierailija
17/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin seurustella mieheni kanssa 22-vuotiaana. 10 vuotta oltu yhdessä ja hyvin menee. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi