Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve vaan kaikille palstan perheellisille!

Alfauros
21.01.2017 |

Mitenkäs on viikonloppu lähtenyt käyntiin? Heti töistä päästyä kiljuvat lapset roikkumassa helmoissa ja vaatimassa sitä sun tätä? Kaikki paikat hujan hajan ja koirakin pitäisi viedä lenkille?

Minä saavuin töiden jälkeen hiljaiseen ja putipuhtaaseen juuri eilen siivottuun kämppään. Ei ristin sielua ja hiljaista kuin hautausmaalla. Ooh! Mikä nautinto rojahtaa sohvalle ylhäisessä yksinäisyydessäni kera laatuoluen. Laitoin stereoista Schubertin Winterreisen soimaan ja siemailin belgialaista vehnäolutta. Kohta rupean pelaamaan änäriä ja olutta, voi pojat, sitä riittää! Eikä kukaan tule viereen mölisemään ja tönimään että "isi isi" vaan saan ihan rauhassa keskittyä elämän pieniin, mutta ah, niin hienoihin nautintoihin.

Ens viikon jälkeen onkin luvassa piiitkä viikonloppu kun otan maanantain (ennen itsenäisyyspäivää) vapaaksi. Suattaapi olla että lähden Barceloonaan tahi Wieniin. Ans kattoo nyt. Se on joka tapauksessa varmaa että kännissä olen kuin käki ja huorissa käyn. Mitäs te perheelliset meinasitte tehdä? Kimbleä penskojen kanssa?

Ja ihan oikeasti ei ollut tarkoitus provoilla vaan halusin vain sanoa että miten paljon nautin lapsettomuudesta ja että miten perseestä olisi jos olisi lapsia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös vela ja nautin samoista asioista, mutta aloituksesta tuli silti vähän surullinen fiilis.

Mistä tarve korostaa omien valintojen oikeellisuutta itselle?

Vierailija
2/4 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa vaan! Teinit on leirillä ja mulla on mukava ilta kaksin aviomiehen kanssa. Käytiin just saunassa ja kohta laitetaan joku hyvä leffa ja nautitaan viiniä. Joululomalla käytiin Miamissa ja huhtikuussa mennään Barcelonaan katsomaan futismatsia ja tietty vähän kaupunkiakin. Koiraa ei ole ja lasten kanssa ok ihan leppoisaa. Olen onnellinen! N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton aika tuli jo koettua, nyt on perhe-elämän vuoro.

Mutta juu, käytiin juuri koko perhe saunassa, mies tekee juuri pitsaa ja lapset katsovat muumeja. 

Vierailija
4/4 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees. Teinit oli valmistanut ruuat valmiiksi kun tulimme perjsntaina töistä, lähtivät sen jälkeen yhdessä mopoautolla treeneihin. Kukaan ei roikkunut kintuissa tai kirkunut korvan juuressa. Miehen kanssa rakastelimme pitkään ja saunoimme sen jälkeen. Mikäs tässä ollessa. Onko sun kirjoitus muuten jotenkin jälkijättöinen, meni kauan provoa kehitellessä Koff-päissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän