Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2017 |

Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta?
Sitähän sä kysyit.

Kommentit (626)

Vierailija
181/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisempia kausia katsonut, enkä lukenut viestiketjua. Laitan nyt tähän oman henkilökohtaisen mielipiteeni kauden hahmoista:

Enkeli on paras. Aina Inkeri Ankeinen on myös hyvä. Pappi, se lihava mies ja vakoinen paviaani ovat aika mitäänsanomattomia. Ratiomies on kamala, ja se mamu ei kuulosta mamulta, koska ei puhu oikeaa mamusuomea.

Vierailija
182/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen korostaa ärsyttävästi r-kirjainta puhuessaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli oli tosi hyvä! Nimeltämainitsematon ja sitten nimi heti esiin ja aika rohkeat esimerkit olivat aivan mielettömiä, nauroin ihan vääränä!! Esim. Jenni Haukio... :D

Hyvä Jenni :))))

Vierailija
184/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien äänestyksessä tällä hetkellä Abdul johtaa ylivoimaisesti..

Musta jotenki aika yllättävä? :0

Vierailija
185/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official

Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?

Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.

Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.

En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn

Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.

Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.

Hullu? Millä perusteella hullu? Sinä nimittelit minua apinaksi ja vajaaksi kirosanojen saattelemana, normaali ihminen ei toimi näin. Oma ketjusi on suosituin, koska upitit sitä pitkään eikä kukaan ollut upittamassa toista aiemmin tehtyä ketjua.

Mene sinne omaan ketjuusi, hullu.

Mistäköhän sinä official-jankkaaja teet seuraavaksi ketjun? Jotta saisit sitä kunniaa jota et muuten saa kuin vauvapalstan ketjuja tehtailemalla (tai niin kuvittelet).

En ole mikään OFFICIAL-jankkaja, jos täällä sellainen on. Sinä taidatkin olla se. Minä vain tein tämän ketjun. Harmi, että klo 13 luomasi ketju ei menestynyt. Tämä on nyt aito OFFICIAL. Saan kunniaa ihan tavallisesta elämästä, päätin vain luoda tämän ketjun jotta kenenkään muun ei tarvitse. Tottakai markkinoin tätä vähän luomisen jälkeen parilla nostolla. Nyt tämä ketju on liekeissä. Lopeta jo.

Official-jankkaaja spotted. Todistit juuri olevasi juuri hän. Ihminen, joka laskee joksikin saavutukseksi OFFICIAL-ketjun tekemisen AV-PALSTALLA on ihminen, jolta ei vauvapalstan ulkopuolista elämää löydy. Usko pois, ketään ei kiinnosta että JUURI SINÄ teit tämän ketjun eikä ketään kiinnosta, onko ketju menestynyt vai ei. Teit ketjun, koska naiivisti ajattelit olevasi ensimmäinen. Ja ensimmäinen ketju ei menestynyt, koska en ollut sitä säälittävästi upittamassa.

Ja se ei ole tyhmä joka aloittaa, vaan se joka jatkaa.

Vierailija
186/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen oli oikeasti hyvä juontaja, silti mulla on aivan valtava ikävä Jaakko Saariluomaa! Myös Heikki Paasosta ja Krista Kososta

Vierailija
187/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hahmo oli se ankea Inkeri mikälie :DDD

Vierailija
188/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nauroin eniten Kuustosen ratiomiehelle. Tollaisia omituisia höpöttäjiähän paikallisradion "toimittajat" nykyään ovat. Puhe ei katkea, vaikka ajatus katkeaa.

Ehkä nuoremmat pitävät sellaista puheen suoltamista ihan normaalina?

N50

Vierailija
189/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä eka jakso oli hyvä :)

Hassua lukea näitä kommentteja, jotenkin niin suomalaista.. Kummasti se putous kuitenkin saa aina järjettömän määrän katsojia ja on maikkarin suosituin tv-ohjelma, onko siis ihme että formaattia jatketaan?!

Vierailija
190/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jakso oli. Sketsit oli hyviä varsinkin trump :D

Vierailija
191/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin siitä Stögestä 😁 olen törmännyt tälläisiin stögeihin ihan livenäkin. Ikävä kyllä 😅

Vierailija
192/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.

Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?

Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.

Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.

En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn

Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.

Hullu? Millä perusteella hullu? Sinä nimittelit minua apinaksi ja vajaaksi kirosanojen saattelemana, normaali ihminen ei toimi näin. Oma ketjusi on suosituin, koska upitit sitä pitkään eikä kukaan ollut upittamassa toista aiemmin tehtyä ketjua.

Mene sinne omaan ketjuusi, hullu.

Mistäköhän sinä official-jankkaaja teet seuraavaksi ketjun? Jotta saisit sitä kunniaa jota et muuten saa kuin vauvapalstan ketjuja tehtailemalla (tai niin kuvittelet).

En ole mikään OFFICIAL-jankkaja, jos täällä sellainen on. Sinä taidatkin olla se. Minä vain tein tämän ketjun. Harmi, että klo 13 luomasi ketju ei menestynyt. Tämä on nyt aito OFFICIAL. Saan kunniaa ihan tavallisesta elämästä, päätin vain luoda tämän ketjun jotta kenenkään muun ei tarvitse. Tottakai markkinoin tätä vähän luomisen jälkeen parilla nostolla. Nyt tämä ketju on liekeissä. Lopeta jo.

Official-jankkaaja spotted. Todistit juuri olevasi juuri hän. Ihminen, joka laskee joksikin saavutukseksi OFFICIAL-ketjun tekemisen AV-PALSTALLA on ihminen, jolta ei vauvapalstan ulkopuolista elämää löydy. Usko pois, ketään ei kiinnosta että JUURI SINÄ teit tämän ketjun eikä ketään kiinnosta, onko ketju menestynyt vai ei. Teit ketjun, koska naiivisti ajattelit olevasi ensimmäinen. Ja ensimmäinen ketju ei menestynyt, koska en ollut sitä säälittävästi upittamassa.

Ja se ei ole tyhmä joka aloittaa, vaan se joka jatkaa.

En ajatellut mitenkään saavutuksena sitä, että tein tämän ketjun. Se, että sanoin "mä vaan tein tän ketjun" tarkoittaa sitä että todellakin tein tämän kysymättä sinulta lupaa. Toisaalta, refreshasin palstan etusivun muutamaan kertaan ja selasin sivuja, katsoin onko samanlaista ketjua jo tehty. Ei löytynyt. Siispä tein sen. Tein ketjun, koska halusin luoda areenan ohjelmasta keskustelemista varten. En saa siitä mitään ylimääräistä kunniaa. Multa nimenomaan löytyy palstan ulkopuolista elämää, siispä minua ei kiinnosta pätkääkään että - kuten sanoit - ketään ei kiinnosta että JUURI minä tein tämän. Ihan sama!

Vierailija
193/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ja Melanie joka ikiseen jaksoon mukaan, please!

Vierailija
194/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiiä onko siinä mitään yllättävää. Ja muutenki pitää varulta äänestää tummaa ettei vaan tule leimatuksi rasistiksi

Vierailija
195/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope Salminen korostaa ärsyttävästi r-kirjainta puhuessaan. :D

Intonaatio puheessa muutenkin järkyttävä: kun yhden lauseen sanoo, niin kyllä tulee selväksi, että teatterikoulua ei ole käy päivääkään. Ja tuolla lahjakkuustasolla ei sinne ovet aukea. Tuo surkea retoriikka, hidas reaktiokyky ja sivistyksen puute - jälki nähtävissä.

Vierailija
196/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolme lasta (11, 13 ja 16 v) eivät jaksaneet katsoa. 16 v lähti ensin ja pian muut perässä. Ja eikös nää nuoret oo se kohdeyleisö? Katsomisen arvoista oli vain se Nuha Pipilä. Ja tietysti Kokanderin ammattitaito: huikea näyttelijä, reaktiokyky, herkkyys, hoksaaminen, nopeus, rytmi.... onko nuo syntymälahjana saatuja ominaisuuksia, jotka koulutuksen myötä hioutuu näin ,ielettömälle tasolle?

Vierailija
197/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Roope Salminen oli tosi hyvä juontajana! Reipas, hauska ja selkeä.

Vierailija
198/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin kanavaa heti kun näin Roopen ruudussa..

Vierailija
199/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiiä onko siinä mitään yllättävää. Ja muutenki pitää varulta äänestää tummaa ettei vaan tule leimatuksi rasistiksi

Samoilla linjoilla.. pakko oli äänestää Abdullia ettei olisi epäilty mistään, jos olisi kritisoinut niin r-kortti olisi heilunut, kuten kävi Miss Helsinki -kisan jälkeen

Vierailija
200/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko aikuiset naiset vetää herneen nenäänsä tällä foorumilla kun joku kutsuu apinaksi? Ja kuka edes kutsuu toista apinaksi? Kuulostaa ala-astehommalta, ei jumalauta. Älytön väittely siitä että luotiin toinen viestiketju. Esim. tämä kommentti "Millä perusteella hullu", luuleeko joku oikeasti että ihmisellä on olemassa perusteet tosissaan väittää toista hulluksi jossain vauva-foorumeilla.

Itse olen mies ohikulkumatkalla lukemassa ihmisten kommentteja putouksesta ja pääsenkin seuraamaan sitä miten hölmöjä naiset voi olla. Kohta varmaan joku mamma tulee valittamaan siitä että kirjoitin "putous" pienellä ja etten laittanut pilkkua ennen sanaa "että".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi