Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2017 |

Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta? Sitähän sä kysyit.

Kommentit (626)

Vierailija
161/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOLOPAINEN KATSOMOSSA

Ai Tuomas?

NO EI! VAAN SE TOINEN! ÄÄLIÖ!!!!

Vierailija
162/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official

Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?

Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.

Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.

En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn

Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.

Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.

Hullu? Millä perusteella hullu? Sinä nimittelit minua apinaksi ja vajaaksi kirosanojen saattelemana, normaali ihminen ei toimi näin. Oma ketjusi on suosituin, koska upitit sitä pitkään eikä kukaan ollut upittamassa toista aiemmin tehtyä ketjua.

Mene sinne omaan ketjuusi, hullu.

Mistäköhän sinä official-jankkaaja teet seuraavaksi ketjun? Jotta saisit sitä kunniaa jota et muuten saa kuin vauvapalstan ketjuja tehtailemalla (tai niin kuvittelet).

En ole mikään OFFICIAL-jankkaja, jos täällä sellainen on. Sinä taidatkin olla se. Minä vain tein tämän ketjun. Harmi, että klo 13 luomasi ketju ei menestynyt. Tämä on nyt aito OFFICIAL. Saan kunniaa ihan tavallisesta elämästä, päätin vain luoda tämän ketjun jotta kenenkään muun ei tarvitse. Tottakai markkinoin tätä vähän luomisen jälkeen parilla nostolla. Nyt tämä ketju on liekeissä. Lopeta jo.

Mistä 5 alapeukkua? Minä en ole se jankkaaja, vaan tuo toinen. Se aloitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö väärin vai näkyikö arpi tissin alaosassa Trump-sketsin lopussa?

Outo kurtti rinnassa. Oli tissit teipattu huolimattomasti.

Vierailija
164/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä oli, mutta yhtä jäin ihmettelemään. Putousta mainostaessa on väitetty että putous on uudistunut tälle kaudelle. Eipä ollut, ihan samanlainen, uutta oli toki näyttelijät. Mutta olis tosiaan odottanut että muutakin uutta olis tullut. Mutta ihan samalla kaavalla mentiin.

Vierailija
165/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh!

Vierailija
166/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Inkeri Ankeinen!!! LOISTAVA!!! Sai kyllä nauraa maha kippurassa. Ja, kuten joku täällä jo aiemmin kehuikin hänen pokkaansa, niin se tosiaan piti. Mikään ei ärsytä sketsihahmossa enempää, kuin se, että itse repeää. Krista Kosonen ja Akukin olivat tästä "hyviä" esimerkkejä aiemmilla kausilla. Mutta nyt todellakin fanitan Ankeista ja mielenkiinnolla odotan jatkoa! Kyllä muutkin olivat hyviä, lukuunottamatta epämääräista Hans-karvaolentoa. Toivottavasti tuo hahmo tippuu heti, sillä se oli jo katsojien aliarviointia. 

Vierailija
167/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kyllä aloin heti fanittaa sitä Oulun poikaa, Erkkua(?) :D Hyvin veti sen näytön paikan, eka kertaa telkkarissa ja heti joutuu tosi paikkaan...

Vierailija
168/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin ehkä positiivisesti. Odotukset ei todellakaan ollut korkealla. Itse asiassa en edes aikonut seurata koko ohjelmaa, vahingossa tuli avattua telkkari just ja jäin katsomaan

Vierailija
169/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurasin sivusilmällä, lapset kun tykkäävät katsoa. huonot näyttelijät mielestäni, ei naurattanut!

sketsihahmoista paras Isä Nitro :D  ja kakkosena se kaljamahainen miesmalli. muut aiheuttivat lähinnä myötähäpeää..

Vierailija
170/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina Inkeri Ankeinen!!! LOISTAVA!!! Sai kyllä nauraa maha kippurassa. Ja, kuten joku täällä jo aiemmin kehuikin hänen pokkaansa, niin se tosiaan piti. Mikään ei ärsytä sketsihahmossa enempää, kuin se, että itse repeää. Krista Kosonen ja Akukin olivat tästä "hyviä" esimerkkejä aiemmilla kausilla. Mutta nyt todellakin fanitan Ankeista ja mielenkiinnolla odotan jatkoa! Kyllä muutkin olivat hyviä, lukuunottamatta epämääräista Hans-karvaolentoa. Toivottavasti tuo hahmo tippuu heti, sillä se oli jo katsojien aliarviointia. 

Millainen ihminen nauraa omille jutuilleen

Vierailija
171/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abtul Tuisku matki liikaa Anskua (mie romahan - mie flippaan ) ja Hannu Pakarista. se karvahemmo ja radiojuontaja olivat huonoimmat, tippuvat varmasti ekoina!

Vierailija
172/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 80-luvun mr finland oli aika kamala, siis mielettömän hyvä kaikessa kamaluudessaan. Aikamoinen itseironia näyttelijällä, kun meni esittelemään maharöllyykkäänsä kaikelle kansalle.

Vierailija
173/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiojuontaja muistutti liikaa Riku Niemisen hahmoa kansanopiston ilmaisutaidon opettaja, no se nahkaliivimies.

Vierailija
174/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin vartin, ihan ala-arvoista paskaa taas.

Vierailija
175/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopehan juonsi tosi hyvin! Mitähän tuostakin saa pahaa sanottavaa?? Osasi asiansa, antoi tilaa näyttelijöille ja vei hallitusti illan läpi.

Vierailija
176/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää karvahemmo on liian outo. 

Karvahemmokana välivälimäki ei uponnut, ainut liian outo ja joutaa pudota ekana pois.

Muut hahmot yllättävän hyviä, muutama ihan huippu ja kuten iäkäs Ankeinen. Hierasin silmiäni , et meidän talon Sirkka !! Muistuttaa erästä naapuria.

Tosi piristävää, kun uusia naamoja mukana. Kaisa on tuttu kätevästä emännästä ja tietysti yksi entinen  putoustyyppi Amor Jenni, joka vois myös pudota alkutaipaleella.

Vierailija
177/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abdul matkii sitä hirviniemen hannu pakarista

Abdul matki Antti Tuiskua, useita maneereja oli tunnettavissa..

Vierailija
178/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllättäen Abdulissa paljo samaa Tuiskun kans, mikä liene ihan odotettavissa :D

Ankeinen ja Abdul parhaat. Oli paljon muistaki hyviä, karvahemmo oudoin, joskaan sekään ei niin huono mitä joinakin kausina ne huonoimmat.

Keskimäärin yllättävän hyvä kausi. Roope juonsi mielestäni hyvin, oo kuullut siitä niin paljon p*skaa että odotukset eivät olleet korkealla. Hyvä suoritus, en ole siis seurannut Roopen juontamia tai muutenkaa Roopen ohjelmia oikestaan ollenkaan.

Ps. Millä hoverboardilla se Nitro ajeli ? :D

Vierailija
179/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se isä Nitron vitsikkyys niinkuin oli? Selittäkää ton idea mulle :)

Vierailija
180/626 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se isä Nitron vitsikkyys niinkuin oli? Selittäkää ton idea mulle :)

Samaa mietin Abdullahin kohdalla.

Ketju on lukittu.