Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2017 |

Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta? Sitähän sä kysyit.

Kommentit (626)

Vierailija
141/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa nyt se ulina lihavat av-mammat siellä yleisössä

Vierailija
142/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abdul matkii sitä hirviniemen hannu pakarista

Oli eri ohjelmassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo ankeinen.

Vierailija
144/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOLOPAINEN KATSOMOSSA

Vierailija
145/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abdul Tuisku :D

Ai hemmetti

Miksi kirjoitit tasan saman kommentin kuin aiemmalla sivulla? Ilmiannan viestisi spämmäämiseksi.

Kuules nyt vuoden sketsihahmo : rauhoitu ja kaiva herneet pois nenästä! Relaa! On lauantai-ilta. Chillaa!

Vierailija
146/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeinen ja Abdul Tuisku ehdottomasti parhaat. Se karvatyyppi todennäkösesti tippuu ekana.

Vierailija
147/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ernest on espoolainen luokanopettaja. Ota ihan rauhallisesti.

Vierailija
148/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official

Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?

Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.

Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.

En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn

Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.

Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.

Hullu? Millä perusteella hullu? Sinä nimittelit minua apinaksi ja vajaaksi kirosanojen saattelemana, normaali ihminen ei toimi näin. Oma ketjusi on suosituin, koska upitit sitä pitkään eikä kukaan ollut upittamassa toista aiemmin tehtyä ketjua.

Mene sinne omaan ketjuusi, hullu.

Mistäköhän sinä official-jankkaaja teet seuraavaksi ketjun? Jotta saisit sitä kunniaa jota et muuten saa kuin vauvapalstan ketjuja tehtailemalla (tai niin kuvittelet).

En ole mikään OFFICIAL-jankkaja, jos täällä sellainen on. Sinä taidatkin olla se. Minä vain tein tämän ketjun. Harmi, että klo 13 luomasi ketju ei menestynyt. Tämä on nyt aito OFFICIAL. Saan kunniaa ihan tavallisesta elämästä, päätin vain luoda tämän ketjun jotta kenenkään muun ei tarvitse. Tottakai markkinoin tätä vähän luomisen jälkeen parilla nostolla. Nyt tämä ketju on liekeissä. Lopeta jo.

Vierailija
149/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOLOPAINEN KATSOMOSSA

Ai Tuomas?

Vierailija
150/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, nyt soi sitten päässä "hansvilivili hanslailai, hansvilivili hanslailai, tottakai minäkin ystävän saan"

Vierailija
151/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos saisin itse olla tuolla, tekisin jonkun äärimmäisen halveksivan ja pilailevan hahmon femakoista. naisten peppukipu olis käsinkosketeltavaa

Mikä on femakko?

Vierailija
152/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittajat selkeesti sanelee joka vuosi millaisia näiden hahmojen pitää olla, ei nuo näyttelijät itse niitä luo. Aina on näitä samoja tyyppejä eli joku kirkonmies, ankee vanhempi ihminen, joku väännös julkkiksesta ja jonkun on ihan pakko pukeutua turkiksiin tai karvoihin ja höpistä omituisia. Tämä tyyppi yleensä tippuu ensimmäisenä.

Vierailija
153/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n**keri voittaa koska naiset äänestävät.

En usko että mainitsemasi ominaisuuden vuoksi voittaa. Paketti oli muuten hyvin kasassa, ja miksi ei saisi tehdä naisiin vetoavaa, voittavaa hahmoa? Ja jäi tämä minullekin suosikiksi, ja minä olen kuitenkin mies.

Vierailija
154/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokanderin ja Lavisen hahmot oli parhaimmat 👍

Vierailija
155/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeinen oli mielestäni huikea. :D Kokanderin hahmot ovat aina vähintään ok. Abdul vaikutti myös hauskalta.

Vierailija
156/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Ankeisesta (palstan nillitysosasto tuli vahvasti esiin!!) ja Abdulista Kitos! Mä floppaan!. Tai sillä silmällä, että parhaiten voivat "kasvaa" hahmoina.

Ratiomies jäi pikkasen hämäriin, liikaa oma napaista höpöttellyy. Mikä sen hokema oli?

Jennin enkelistä olisin halunnut tykätä, mutta jotenkin oli päälle liimattu olo.

Hansvilihansvälimäki.. Suuri Pettymys! Vilpittömästi odotin Kaisalta paljon hahmon suhteen. Ehkäpä sen takia putosinkin. Hän on vuosia tehnyt Kätevässä Emännässä hahmoja ja niin, se Kummeli viittaus... odotin hänen loistamistaan. Pah. Hokema?

Niin ja se Stögis oli kanssa hyvä.. se lupaa hyvää. Pappi juttu oli ok, mutta jotenkin nähty - odotan kasvua. :D

Vierailija
157/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeinen ❤

Vierailija
158/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aik huono oli.

Vierailija
159/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajat selkeesti sanelee joka vuosi millaisia näiden hahmojen pitää olla, ei nuo näyttelijät itse niitä luo. Aina on näitä samoja tyyppejä eli joku kirkonmies, ankee vanhempi ihminen, joku väännös julkkiksesta ja jonkun on ihan pakko pukeutua turkiksiin tai karvoihin ja höpistä omituisia. Tämä tyyppi yleensä tippuu ensimmäisenä.

Karvoihin pukeutunut liitto-orava Salme Pasi jopa voitti yks vuosi, ei todellakaan tippunut ekana.

Vierailija
160/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tosi hauska" toi leikkisä alku ku roope oli niinku unohtanu et putous alkaa ja poseeras sara siepin (mukaan siis ajassa puoli minuuttia) instakuvauksessa. Että HAHHAHHAH!

Näytti tämä kuten se Sieppii ammuttu Amor-nuoli naurattavan vain ja ainoastaan Roopea itseään.

Ketju on lukittu.