Putous 2017 OFFICIAL
Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta?
Sitähän sä kysyit.
Kommentit (626)
Mononen oli hyvä! Tekstit kunnolla tehty.
Isä Nitro ai kamala nyt nauroin ekan kerran kunnolla hieno sisääntulo :D
Amurin enkelissä ja Isä Nitrossa on potentiaalia.
Muut hahmot yllättävän hyviä, paitsi amur.
:DDDDD En voi sille mitään että heti tuli Aina Inkeri Ankeisesta mieleen tämä palsta!
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauskahan tämä on. Minkalla on ihan samanlainen ääni kuin siskollaan. Olis kyllä kiva, jos näyttelijät olisi tunnetumpia... mutta varmaan tämän jälkeen tulee enemmän rooleja.
Tää "oulunsalolainen" oli tosi hyvä siinä treffihommassa.
Minun mielestä se on just hauska juttu tässä että ei ole ne samat naamat mitä näkyy kaikkialla! Sehän se hauska pointti onkin että vähän uudistuu näyttelijöiden osalta tuo putous. Ja onhan tuossakin muutama tunnetumpi myös mukana, silleen sopivasti.
Sketsihahmot yllättävän hyviä tähän mennessä. Viime vuosina nämä aiheuttaneet lähinnä myötähäpeää, joten ei ollu odotukset korkealla :)
Hitto tuo yleisö pilaa koko shown! Ei joka saatanan repliikki jälkeen tarvi aplodeja. Näyttelijöitäkin häiritsee selkeästi.
Ei herranjumala mitä paskaa koko ohjelma. Säälin teitä faneja. Jälleen katsoin sen minuutin ja totesin sen olevan taas kerran maikkarin pohjanoteeraus.
Mustakin muut hahmot on ollu hyviä paitsi toi Kokanderin Amur ei oikein uponnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official
Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?
Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.
Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.
En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn
Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.
Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.
Hullu? Millä perusteella hullu? Sinä nimittelit minua apinaksi ja vajaaksi kirosanojen saattelemana, normaali ihminen ei toimi näin. Oma ketjusi on suosituin, koska upitit sitä pitkään eikä kukaan ollut upittamassa toista aiemmin tehtyä ketjua.
Mieletön pokka tällä Aina Inkerin esittäjällä. Putousta katsoessa on tottunut siihen, että näyttelijät repeilevät omille jutuilleen.
Ei hitto mikä karvahemmo tuo on.
Nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official
Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?
Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.
Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.
En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn
Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.
Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.
Hullu? Millä perusteella hullu? Sinä nimittelit minua apinaksi ja vajaaksi kirosanojen saattelemana, normaali ihminen ei toimi näin. Oma ketjusi on suosituin, koska upitit sitä pitkään eikä kukaan ollut upittamassa toista aiemmin tehtyä ketjua.
Mene sinne omaan ketjuusi, hullu.
Hansvilivili ja enkeli typerimmät
Roope näyttelee, ei juonna. Rasittaa!!
Tähän asti hahmot ihan hyviä