Putous 2017 OFFICIAL
Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta?
Sitähän sä kysyit.
Kommentit (626)
Menkää nyt nolot sketsihahmopalstajankkaajat muualle, teillä on mennyt koko ohjelma ohi kun vaan jankkaatte tyhjänpäiväisyyksiä.
jos saisin itse olla tuolla, tekisin jonkun äärimmäisen halveksivan ja pilailevan hahmon femakoista. naisten peppukipu olis käsinkosketeltavaa
Vierailija kirjoitti:
Sketsihahmot yllättävän hyviä tähän mennessä. Viime vuosina nämä aiheuttaneet lähinnä myötähäpeää, joten ei ollu odotukset korkealla :)
Myötähäpeä iskikin heti kun tämä karvapallo ilmestyi ruutuun.
Karvamöykky oli oikeasti ensimmäinen tylsä ja huono.
Aika hyviä hahmoja! Hans heikoin. Nitrosta irtoaa vielä
Jos ei jaksa katsoa Putousta niin miks tulla tänne ketjuun kertomaan se :D Noloja tollaset haukkumisviestit. Musta tää on ollut ihan hauska! Ei ainakaan huonompikaan kuin edelliset vuodet.
Minusta just hyvä, että tuntemttomia. Niinhän silloin eka kaudellakin oli. Nieminen, Hirviniemi, Kosonen yms. Oli tuntemattomia näytteliötä.
Minusta ollut tosi lupaava alku. Yleensä eka jakso on ollut aina tosi huono ja parantanut sitten jakso jaksolta. Nyt eka jakso jo ollut parempi kuin monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official
Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?
Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.
Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.
En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn
Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.
Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.
Hullu? Millä perusteella hullu? Sinä nimittelit minua apinaksi ja vajaaksi kirosanojen saattelemana, normaali ihminen ei toimi näin. Oma ketjusi on suosituin, koska upitit sitä pitkään eikä kukaan ollut upittamassa toista aiemmin tehtyä ketjua.
Mene sinne omaan ketjuusi, hullu.
Mistäköhän sinä official-jankkaaja teet seuraavaksi ketjun? Jotta saisit sitä kunniaa jota et muuten saa kuin vauvapalstan ketjuja tehtailemalla (tai niin kuvittelet).
naiset ihkuttaa tuota mustaa miestä
Abdul matkii sitä hirviniemen hannu pakarista
Eiiiih!
Jos joku muu tuosta porukasta olisi esittänyt maahanmuuttajaa niin voi vaan kuvitella sen kakkamyrskyn mikä olisi noussut.
Tän tuiskun afrikkavitsit on kyllä ontuvia.
Tää karvanen ei nyt oikein osu maaliin...