Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyemmällä miehellä ei ole varaa yhdenillan suhteisiin/irtosuhteisiin

Vierailija
21.01.2017 |

Pelkkään seksiin naisen kanssa miehellä joka on alta 175 cm on turha haaveilla. Haaveet yhdenillan suhteista tai kaiken maailman panosuhteista kannattaa suosiolla unohtaa. Hyvä jos kelpaa sitten 30-kympin ohitettua toisella kierroksella jollekkin eronneelle parisuhteeseen hyvällä tuurilla jos nainen ei parempaakaan satu löytämään.

Kommentit (136)

41/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä täällä sanotaan, lyhyys on miehelle ongelma. Pitkä mies pääsee pituudellaan pitkälle elämässä kaikilla aloilla. Ei tarvi komeaa naamaa, ei älykkyyttä, ei mitään. Riittää että on muuta apinalaumaa korkeampi varreltaan. Tämä, että pitkään mieheen suhtaudutaan näin, ei ole miedän naisten vika. Te miehet IHAN ITSE olette luoneet tällaisen komeusihanteen ja suhtaudutte ITSE pitkiin miehiin kuin synnynnäisesti ylempiin olentoihin. Nähty on. Se on jotain niin sairasta, että  huh hei.

Lyhyt mies voi yrittää kompensoida tätä puutetta, ja monella tavalla se onnistuukin. Silti lyhyt mies joutuu elämään sen lyhyytensä kanssa koko ikänsä ja tuntemaan, että hänen mahdollisuutensa optimaalisimpaan mieheyteen torppaa jo tähän pituusvajeeseen.

Täyttä paskaa väittää että miehet olisivat luoneet pitkän miehen ihanteen. Päinvastoin, se on biologiaa ja näin sen ihannointi on naisiin sisäänrakennettu ominaisuus

Vierailija
42/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen ja minulle riittää, että mies on suunnilleen mittaiseni. Lyhyitä naisia on vaikka kuinka paljon, joten luulisi niistä löytyvä kumppani lyhyelle miehelle.

Jostain kumman syystä tämä skenaario ei toimi, lyhyet naiset tuntuu olevan monen pitkän miehen kainalossa. Minullekin kelpaisi jopa 180 senttinen mies, vaikka on minua paljon lyhyempi. Itseäni pidemmät miehet ei ole kaikki kiinnostuneet pitkistä naisista. Olen hieman alle 190 senttiä ja jostain ihmeen syystä minusta tuntuu kiinnostuvan juuri erittäin lyhyet miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkään seksiin naisen kanssa miehellä joka on alta 175 cm on turha haaveilla. Haaveet yhdenillan suhteista tai kaiken maailman panosuhteista kannattaa suosiolla unohtaa. Hyvä jos kelpaa sitten 30-kympin ohitettua toisella kierroksella jollekkin eronneelle parisuhteeseen hyvällä tuurilla jos nainen ei parempaakaan satu löytämään.

😂

Toivottavasti se päivä paistaa joskus sinne laasaslaiseen risukasaan.

Mun täytyy sit ton mukaan olla 172cm pituisena joku friikki poikkeus, kun mua on naiset iskeneet joskus hyvinkin suoralla toiminnalla :D

(olen joutunut varattuna ja uskollisena kieltäytymään)

Tekosyynsä kullakin minäkuvan ja mielenterveyden säilyttämiseksi. Pullossa tietokonepelejä pelaten tai muuten ihmisiä ja todellisuutta paeten kasvaneilla niitä tuntuu riittävän ihan omaan laasaslaiseen yhteiskuntakäsitykseen asti.

Oletko mun mies?!

44/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Toivottavasti se päivä paistaa joskus sinne laasaslaiseen risukasaan.

Mun täytyy sit ton mukaan olla 172cm pituisena joku friikki poikkeus, kun mua on naiset iskeneet joskus hyvinkin suoralla toiminnalla :D

(olen joutunut varattuna ja uskollisena kieltäytymään)

Tekosyynsä kullakin minäkuvan ja mielenterveyden säilyttämiseksi. Pullossa tietokonepelejä pelaten tai muuten ihmisiä ja todellisuutta paeten kasvaneilla niitä tuntuu riittävän ihan omaan laasaslaiseen yhteiskuntakäsitykseen asti.

Olet varmasti komea naamalta jos kerran naiset jopa ihan itse lähestyvät sinua pituudestasi huolimatta. Sillä pystyy pituutta kyllä kompensoimaan kuten statuksellakin. Ja lisäksi 172 ei ole edes vielä niin järkyttävän lyhyt

Vierailija
45/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen ja minulle riittää, että mies on suunnilleen mittaiseni. Lyhyitä naisia on vaikka kuinka paljon, joten luulisi niistä löytyvä kumppani lyhyelle miehelle.

Niin luulisi, mutta niille ei riitäkään, että mies on suunnilleen samanpituinen vaan miehen pitää olla pidempi

Miten on sitten mahdollista että moni lyhyt mies kuitenkin on parisuhteessa ja vientiä riittää? Olisiko sinussa jotain muuta vikaa kuin se LYHYYS....?

No jos vika olisi muualla, miksi naiset jatkavat juttua siihen asti, kun mun pituus selviää, mutta sitten ei kiinnostakaan enää? Missä muuten olet tavannut paljon tämän mittaisia nuoria suomalaisia miehiä? Aika harvoin tulee vastaan ainakin mulle. Pari itseni mittaista tai lyhyempää miestä tunnen ja heillä ihan samoja ongelmia. Toki jollain lyhyellä ja komeakasvoisella saattaa olla eri tilanne 

Jos olet tosiaan 165cm niin noin lyhyitä en kyllä tunne. 170cm tai vähän yli moniakin.

Nuorissa miehissä ei taida olla enää noita 170 senttisiäkään, kaikki on jotain vanhempia ukkoja. Suurin osa nuorista miehistä on jo yli 180 senttisiä, keskipituus on pari senttiä enemmän.

Vierailija
46/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, mutta tosiasia on, että huonommin käy flaksi. Ja vaikka olisit pitkäkin, voit vielä pilata koko jutun mikkihiirilakanoilla!

Vierailija
47/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luulisi, mutta niille ei riitäkään, että mies on suunnilleen samanpituinen vaan miehen pitää olla pidempi

Miten on sitten mahdollista että moni lyhyt mies kuitenkin on parisuhteessa ja vientiä riittää? Olisiko sinussa jotain muuta vikaa kuin se LYHYYS....?

No jos vika olisi muualla, miksi naiset jatkavat juttua siihen asti, kun mun pituus selviää, mutta sitten ei kiinnostakaan enää? Missä muuten olet tavannut paljon tämän mittaisia nuoria suomalaisia miehiä? Aika harvoin tulee vastaan ainakin mulle. Pari itseni mittaista tai lyhyempää miestä tunnen ja heillä ihan samoja ongelmia. Toki jollain lyhyellä ja komeakasvoisella saattaa olla eri tilanne 

Jos olet tosiaan 165cm niin noin lyhyitä en kyllä tunne. 170cm tai vähän yli moniakin.

Niin no tilanne on varmasti hieman eri, jos on 170+ cm

Vierailija
48/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me lyhyet naiset emme halua kuitenkaan alle 170-senttistä miestä. Kukaan ei halua. Se realistinen mies, joka tuossa jossain puheenvuorossa sanoin, että ihanko lähtee nainen treffeille, kun kertoo rehellisesti olevansa 168, oli oikeassa. Ei kukaan lähde. Se on surullinen totuus, eikä tämä kompensoinnista jauhaminen sitä muuksi muuta. Kompensointi ym. auttaa miehia kategoriassa 170 - 176. Sitä pidemmille miehille lyhyys ei ole enää ylitsepääsemätön kynnys. Ja yli 180 pitkien ei tarvitse tehdä mitään tai näyttää miltään. Riittää että ovat sen kokoisia ja kaikki ovet tosiaan aukeavat.

Oletko todella lyhyt nainen, vaiko lyhyt mies jollaiselta viestisi perusteella kuulostat? Jos olet oikeasti lyhyt nainen, kerrotko miksi teet noin karkeita negatiivisia yleistyksiä omasta viiteryhmästäsi?

Minä en ole edes kamalan lyhyt, varmaan aika lähellä naisen keskipituutta 164 senttisenä, eikä minua häiritsisi todellakaan joku 168 senttinen mies. Ystäväpiirissäni on paljon minua lyhyempiä naisia eikä heistä yksikään vaadi ehdoin tahdoin pitkää miestä. Juuri ennen joulua 158 senttinen sisareni avioitui 166 cm pitkän miehensä kanssa. Komea pari olivat eikä mies näytä yhtään pieneltä tai lyhyeltä siskoni rinnalla.

Suurin osa naisista varmaan toivoo, että mies olisi heitä itseään pidempi, mutta minun kokemukseni mukaan ei sentään päätä pidempi tarvitse olla. Alle 170 cm mies on jo ihan hyvän mittainen 160 cm ja sitä lyhyemmälle naiselle. Todellakaan ei pidä lainkaan paikkaansa, että kukaan lyhyt nainen ei huolisi alle 170 senttistä miestä. Luulisi jokaisen lyhyen naisen tajuavan tuon itsekin, vaikkei itse lyhyttä miestä huolisikaan. Siksi minun on hyvin vaikea uskoa, että sinä olet oikeasti lyhyt nainen.

Vierailija
49/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä täällä sanotaan, lyhyys on miehelle ongelma. Pitkä mies pääsee pituudellaan pitkälle elämässä kaikilla aloilla. Ei tarvi komeaa naamaa, ei älykkyyttä, ei mitään. Riittää että on muuta apinalaumaa korkeampi varreltaan. Tämä, että pitkään mieheen suhtaudutaan näin, ei ole miedän naisten vika. Te miehet IHAN ITSE olette luoneet tällaisen komeusihanteen ja suhtaudutte ITSE pitkiin miehiin kuin synnynnäisesti ylempiin olentoihin. Nähty on. Se on jotain niin sairasta, että  huh hei.

Lyhyt mies voi yrittää kompensoida tätä puutetta, ja monella tavalla se onnistuukin. Silti lyhyt mies joutuu elämään sen lyhyytensä kanssa koko ikänsä ja tuntemaan, että hänen mahdollisuutensa optimaalisimpaan mieheyteen torppaa jo tähän pituusvajeeseen.

Täyttä paskaa väittää että miehet olisivat luoneet pitkän miehen ihanteen. Päinvastoin, se on biologiaa ja näin sen ihannointi on naisiin sisäänrakennettu ominaisuus

Miehet itse ovat lipevyyteen saakka lääpällään pitkiin miehiin. Naisetko esimerkiksi päättävät, ketkä politiikassa pärjäävät? Tutkimusten mukaan pitkä mies menestyy tälläkin elämän saralla lyhyttä helpommin. Kuten sanottu, tutkittu juttu. Sama pätee yritysjohtajiin. Nyt voit kysyä itseltäsi, kummat nostavat pitkän miehen yrityskonsernin johtajaksi:

naiset

VAI

toiset miehet?

Välillä näkee miesten katsovan niin kiiluvin silimin pitkää johtajaa tai muuta laumanjohtajaa esimerkiksi luennoimassa, että on kuin olisivat ejakuloimassa housuihinsa.

SIinä olet oikeassa, että myös naiset tuntevat vetoa pitkiin miehiin. Miksi eivät tuntisi, tuntuhan kaikki satavan ilmaiseksi pitkälle miehelle: menestys, varallisuus, kaikki. Mutta te miehet olette aivan yhtä kontillaan suu auki heidän edessään kuin naiset. Se on naurettavaa, säälittävää :D

Siinäkin olet oikeassa, että pituuden ihannointi on biologiaa. Mies on apina laumassa ja tunnistaa pitkässä lajitoverissa heti paremmin johtajaurokseksi soveltuvan yksilön. TOttahan siinä jo geneettisesti haluaa polvistua sellaisen eteen. SItä te teette. Mies tuntuu olevan lopultakin auktoriteetiuskoisempi kuin nainen ja se näkyy muun muassa pitkien miesten kritiikittömässä mielistelyssä, jota tosiaan te miehet nimenomaan harrastatte. Kuten sanottu, ihan tutkimusten mukaan.

50/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa miehissä ei taida olla enää noita 170 senttisiäkään, kaikki on jotain vanhempia ukkoja. Suurin osa nuorista miehistä on jo yli 180 senttisiä, keskipituus on pari senttiä enemmän.

Tuntuukin että olisin melkein ainoa 20 v joka on näin lyhyt miehistä. Näin lyhyys on jo niin paha turn off ikäisilleni naisille että tässä sukupolvessa olen jo varmasti jonkin tasoinen friikki

Vierailija
51/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kovimmat tuntemat naistenkaatajat on alle 170cm, niillä on vaan se taito ja pelisilmä hallussa, tiettyä karismaa. Sitä voi koittaa alkaa treenaamaan, peliin mukaan vaan.

N34

Vierailija
52/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko todella lyhyt nainen, vaiko lyhyt mies jollaiselta viestisi perusteella kuulostat? Jos olet oikeasti lyhyt nainen, kerrotko miksi teet noin karkeita negatiivisia yleistyksiä omasta viiteryhmästäsi?

Olen todellakin lyhyt nainen, en miespuolinen provoilija. Muistan omalta kohdalta tilanteen, jossa tutustuin todella miellyttävään, hyväkasvoiseen, miehekkäässä ammatissa olevaan, hurmaavaan, miehekkään oloiseen mieheen yritystilaisuudessa. Olin aivan huumaantunut. Toivoin koko sydämestäni, että hän kiinnostuisi minusta. Tulimme loistavasti toimeen. Tunsin konkreettisen oksitosiini-(=ihastumishormoni)pöllähdyksen ympärilläni. Sitten mies nousi seisomaan ja oli yhtä lyhyt kuin minä. Minulla oli sentään korkkarit jalassa. Ja olen tosiaan lyhyt. Koko se oksitosiinipölly oli saman tien ohi. Ihastuminen oli todellinen ja yhtä todellisesti se oli ohi, kun näin, kuinka pieni mies oli.

Sen jälkeen en ole voinut teeskennellä enää maailmoja syleielvää, sydämeltään poliittisesti korrektia, ihkua Pollyannaa, jonka mielestä se sisäinen kauneus on ihmisessä Se Ihan Tosi Tärkein Juttu ja esim. pituudella ei ole mitään väliä, ei ihan oikeasti ole! Kun tosiaankin on. Reaktio oli suorastaan fysiologinen. Ei voinut mitään.

Ja toki tähän voi heittää, että oma täti nai juuri todella komean 130-senttisen voimanostajan, ja he ovat aivan mie-let-tö-män onnellisia. Good for them!

Vierailija
53/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ollut flaksissa mitään valittamista. Toki niitäkin naisia on, joilla pituus on kynnyskysymys, mutta eihän sitä ihan kaikkia maailman naisia ehtisi yhden ihmisiän aikana panemaankaan. 150-190cm väliltä on naisia kumminkin kokeiltu, että edes kaikki pitkätkään naiset ei pätkää kundia karsasta. Ehkä sinun kannattaisia hioa vähän esim. verbaalista ulosantiasi eikä jumittua murehtimaan omaa pituuttasi. 

M168

Vierailija
54/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse ovat lipevyyteen saakka lääpällään pitkiin miehiin. Naisetko esimerkiksi päättävät, ketkä politiikassa pärjäävät? Tutkimusten mukaan pitkä mies menestyy tälläkin elämän saralla lyhyttä helpommin. Kuten sanottu, tutkittu juttu. Sama pätee yritysjohtajiin. Nyt voit kysyä itseltäsi, kummat nostavat pitkän miehen yrityskonsernin johtajaksi:

naiset

VAI

toiset miehet?

Välillä näkee miesten katsovan niin kiiluvin silimin pitkää johtajaa tai muuta laumanjohtajaa esimerkiksi luennoimassa, että on kuin olisivat ejakuloimassa housuihinsa.

SIinä olet oikeassa, että myös naiset tuntevat vetoa pitkiin miehiin. Miksi eivät tuntisi, tuntuhan kaikki satavan ilmaiseksi pitkälle miehelle: menestys, varallisuus, kaikki. Mutta te miehet olette aivan yhtä kontillaan suu auki heidän edessään kuin naiset. Se on naurettavaa, säälittävää :D

Siinäkin olet oikeassa, että pituuden ihannointi on biologiaa. Mies on apina laumassa ja tunnistaa pitkässä lajitoverissa heti paremmin johtajaurokseksi soveltuvan yksilön. TOttahan siinä jo geneettisesti haluaa polvistua sellaisen eteen. SItä te teette. Mies tuntuu olevan lopultakin auktoriteetiuskoisempi kuin nainen ja se näkyy muun muassa pitkien miesten kritiikittömässä mielistelyssä, jota tosiaan te miehet nimenomaan harrastatte. Kuten sanottu, ihan tutkimusten mukaan.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Luonne, äly ja fysiikka voi kompensoida. Tiedän pörssiyhtiön johtajissakin 170cm pituusluokan porukkaa. Koirillakin ärhäkkä luonne voi tasata aika paljon...

Joku osa tuosta naisten miehen pituudelle asettamista vaatimuksista on selvästi sosiaalista painetta ja itsetunnosta kiinni. Teininä pidempi tyttö oli ihastunut minuun, mutta pituus oli selvästi este vaikka haikeasti perään katsoikin - hieman hiljaisempi ja varautuneet tyttö. Vastaavasti vuosia myöhemmin minua varsin suoraan iskenyt pidempi nuori nainen oli varustettu hyvällä itsetunnolla ja räväkällä luonteella, eikä häntä muiden mielipiteet hetkautelleet mihinkään suuntaan (nykyisin johtajana ulkomailla).

Vierailija
55/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin lyhyt nainen, en miespuolinen provoilija. Muistan omalta kohdalta tilanteen, jossa tutustuin todella miellyttävään, hyväkasvoiseen, miehekkäässä ammatissa olevaan, hurmaavaan, miehekkään oloiseen mieheen yritystilaisuudessa. Olin aivan huumaantunut. Toivoin koko sydämestäni, että hän kiinnostuisi minusta. Tulimme loistavasti toimeen. Tunsin konkreettisen oksitosiini-(=ihastumishormoni)pöllähdyksen ympärilläni. Sitten mies nousi seisomaan ja oli yhtä lyhyt kuin minä. Minulla oli sentään korkkarit jalassa. Ja olen tosiaan lyhyt. Koko se oksitosiinipölly oli saman tien ohi. Ihastuminen oli todellinen ja yhtä todellisesti se oli ohi, kun näin, kuinka pieni mies oli.

Sen jälkeen en ole voinut teeskennellä enää maailmoja syleielvää, sydämeltään poliittisesti korrektia, ihkua Pollyannaa, jonka mielestä se sisäinen kauneus on ihmisessä Se Ihan Tosi Tärkein Juttu ja esim. pituudella ei ole mitään väliä, ei ihan oikeasti ole! Kun tosiaankin on. Reaktio oli suorastaan fysiologinen. Ei voinut mitään.

Ja toki tähän voi heittää, että oma täti nai juuri todella komean 130-senttisen voimanostajan, ja he ovat aivan mie-let-tö-män onnellisia. Good for them!

Hienoa, sinä siis olet lyhyt nainen, joka ei tykkää lyhyistä miehistä. Kertoisitko nyt kuitenkin, että miksi yleistät tämän sinun henkilökohtaisen preferenssisi kaikkiin muihinkin lyhyisiin naisiin? Miksi teet noin negatiivisia ja lapsellisia yleistyksiä omasta viiteryhmästäsi? Etkö sinä muka naisena ole tiennyt, että me naisetkin olemme keskenämme erilaisia?

Minulla on tosiaan ihan omassa suvussani ja ystäväpiirissäni kokemuksia siitä, että alle 170 senttinen mies kelpaa ihan hyvin. Itsellenikin on kelvannut. Minulle ei silti tulisi mielenkään ruveta julistamaan, että kaikki lyhyet naiset huolivat alle 170 sentisen miehen, ihan jokainen huolii ja tämä on totuus. Tajuan toki jo järjellä, että koska en tunne jokaista maailman lyhyttä naista, en voi puhua jokaisen maailman lyhyen naisen suulla, en voi yleistää. Miten voi olla, että sinulle ei jo järki ole sanonut, että et sinäkään voi omien preferenssiesi taikka edes oman tuttavapiirisi perusteella tehdä kaikkia koskevia yleistyksiä?

Vierailija
56/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me lyhyet naiset emme halua kuitenkaan alle 170-senttistä miestä. Kukaan ei halua. Se realistinen mies, joka tuossa jossain puheenvuorossa sanoin, että ihanko lähtee nainen treffeille, kun kertoo rehellisesti olevansa 168, oli oikeassa. Ei kukaan lähde. Se on surullinen totuus, eikä tämä kompensoinnista jauhaminen sitä muuksi muuta. Kompensointi ym. auttaa miehia kategoriassa 170 - 176. Sitä pidemmille miehille lyhyys ei ole enää ylitsepääsemätön kynnys. Ja yli 180 pitkien ei tarvitse tehdä mitään tai näyttää miltään. Riittää että ovat sen kokoisia ja kaikki ovet tosiaan aukeavat.

Minä en ole edes kamalan lyhyt, varmaan aika lähellä naisen keskipituutta 164 senttisenä, eikä minua häiritsisi todellakaan joku 168 senttinen mies. Ystäväpiirissäni on paljon minua lyhyempiä naisia eikä heistä yksikään vaadi ehdoin tahdoin pitkää miestä. Juuri ennen joulua 158 senttinen sisareni avioitui 166 cm pitkän miehensä kanssa. Komea pari olivat eikä mies näytä yhtään pieneltä tai lyhyeltä siskoni rinnalla.

Suurin osa naisista varmaan toivoo, että mies olisi heitä itseään pidempi, mutta minun kokemukseni mukaan ei sentään päätä pidempi tarvitse olla. Alle 170 cm mies on jo ihan hyvän mittainen 160 cm ja sitä lyhyemmälle naiselle. Todellakaan ei pidä lainkaan paikkaansa, että kukaan lyhyt nainen ei huolisi alle 170 senttistä miestä. Luulisi jokaisen lyhyen naisen tajuavan tuon itsekin, vaikkei itse lyhyttä miestä huolisikaan. Siksi minun on hyvin vaikea uskoa, että sinä olet oikeasti lyhyt nainen.

Mä olen oikeasti lyhyt nainen, vain 154cm ja 165cm mies on minusta lyhyt. Minusta miehen ihanne pituus on siinä 175cm molemmin puolin. Päälle 180cm alkaa olemaan jo sitten liian pitkä. Nykyinen mies on 177cm.

Vierailija
57/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hekua yhden illan jutuissa on.. Ei niitä harrasta kuin pinnalliset ja sitoutumaan kykenemättömät henkilöt. Aloitus oli taas sellainen, että kehottaisin sen kirjoittajaa hakeutumaan terapiaan. On taas niin vinksahtanutta maailmankuvaa.

Vierailija
58/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti vuosia myöhemmin minua varsin suoraan iskenyt pidempi nuori nainen oli varustettu hyvällä itsetunnolla ja räväkällä luonteella, eikä häntä muiden mielipiteet hetkautelleet mihinkään suuntaan (nykyisin johtajana ulkomailla).

Juuri tuostakin kommenttilainasta näkee kytkyn johtajuuden ja pituuskasvun välillä. Jopa nainen pääsee johtajaksi, kunhan vain on pitkä! Ja kuten sanottu, tämä tutkimusten mukaan, joten sinun on turha väittää, "ettei se nyt noinkaan" mene, kun todellakin menee ja jopa oma kommenttisi pituuskasvun suoman kilpailuedun puolesta. Ja kuten sanottu, johtajia eivät ole valitsemassa naiset vaan toiset miehet. Ja juu, aina voi nostaa ne poikkeustapaukset esiin, mutta fakta on ja pysyy, että lyhytkasvuisuus on miehelle absoluuttinen haitta. Kukaan ei ota johtajaksi miestä sen takia että hän on lyhyt vaan siitä huolimatta. Johtajaksi sen sijaan pääsee koska on pitkä. Tässä on iso ero. Tietysti se voi lyhyelle miehelle olla psykologisesti niin tuskallista myöntää, että ehket vielä tämänkään kommentin jälkeen pysty siihen. Ymmärrän kyllä syyn.

Vierailija
59/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oikeasti lyhyt nainen, vain 154cm ja 165cm mies on minusta lyhyt. Minusta miehen ihanne pituus on siinä 175cm molemmin puolin. Päälle 180cm alkaa olemaan jo sitten liian pitkä. Nykyinen mies on 177cm.

No kyllä tommoselle kääpiölle pitäisi riittää jo ihan 160 cm mieskin. Saatanan lyllerö. Vaadit liikoja. Ne pidemmät miehet on sitten pidemmille naisille. Lisääntykää te kääpiöt keskenänne.

Vierailija
60/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen semisti lyhyt mies, jolla on "fetissi" pitkiin naisiin. Harmi vain he eivät koskaan ole kiinnostuneita minusta. Olen joutunut käymään prostituoiduissa, jotta olen saanut tätä fetissiäni toteutetuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän