Lyhyemmällä miehellä ei ole varaa yhdenillan suhteisiin/irtosuhteisiin
Pelkkään seksiin naisen kanssa miehellä joka on alta 175 cm on turha haaveilla. Haaveet yhdenillan suhteista tai kaiken maailman panosuhteista kannattaa suosiolla unohtaa. Hyvä jos kelpaa sitten 30-kympin ohitettua toisella kierroksella jollekkin eronneelle parisuhteeseen hyvällä tuurilla jos nainen ei parempaakaan satu löytämään.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa kyllä näin miehenä aika paljon että jää ne nuoruusiän seksisuhteet kokonaan kokematta. Mielestäni tässä on iso tasa-arvo ero miesten ja naisten välillä koska rumakin nainen saa kuitenkin miehiä seksiin aina halutessaan. Miehistä tuota eivät pääse kokemaan muuta kuin komeat alfat ja jännämiehet. Itsekin olen kiltti ja kunnollinen mies ei auta täytyy vaan odotella sitä kolmeakymppiä.
Minun mies on 172cm pitkä, mutta tiedätkö mikä ero sinussa ja hänessä on? Hän ei valita eikä säälittele itseään ja seksiä on kyllä saanut paljon, ennen minuakin.
:D Huvittaa nämä että naiset oikein kehuvat aina miestensä aikaisempia seksikokemuksia ja käytännössä yksimielistä yläpeukkua. Kyllä viimeistään nyt pitää alkaa joka muijan käyttöpyöräksi, niin saa statusta naisten silmissä ja sitä myöten mahdollisimman hyvän vaimon joskus.
Ei kukaan halua sellaista joka ei ole kelvannut kellekkään muullekkaan, jotain vikaahan siinä on.
Minä olen ollut yhden naisen kanssa, lopuille olen antanut pakit. Itse en ole yrittänyt iskeä ketään. Mikä minussa on vikana?
M35
Varmasti varmasti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa kyllä näin miehenä aika paljon että jää ne nuoruusiän seksisuhteet kokonaan kokematta. Mielestäni tässä on iso tasa-arvo ero miesten ja naisten välillä koska rumakin nainen saa kuitenkin miehiä seksiin aina halutessaan. Miehistä tuota eivät pääse kokemaan muuta kuin komeat alfat ja jännämiehet. Itsekin olen kiltti ja kunnollinen mies ei auta täytyy vaan odotella sitä kolmeakymppiä.
Minun mies on 172cm pitkä, mutta tiedätkö mikä ero sinussa ja hänessä on? Hän ei valita eikä säälittele itseään ja seksiä on kyllä saanut paljon, ennen minuakin.
:D Huvittaa nämä että naiset oikein kehuvat aina miestensä aikaisempia seksikokemuksia ja käytännössä yksimielistä yläpeukkua.
No jos ketjun aihe on se, että lyhyemmät miehet eivät voi saada seksiä ennen kolmeakymppiä, niin onko tuo nyt ihme, että ihmiset kertovat tuntemistaan lyhyemmistä miehistä, jotka ovat siinä onnistuneet?
Minun ex-miehelläni (163cm) ei ollut nuorena ainakaan mitään ongelmia saada sen enempää seksiä kuin seurustelusuhteitakaan. Irtosuhteita tuo harrasti jopa seurustellessaan. Ja koska seuraavaksi joku joka tapauksessa kysyy, oliko mies komea kasvoiltaan tai rikas, niin ei ollut. Ihan tavallisen näköinen autonasentaja kyseessä, jolla ehti ennen kolmeakymppiä olla minun lisäkseni ainakin kaksi muutakin seurustelusuhdetta ja irtosuhteiden määrää en tiedä eikä kiinnosta tietää. Minä olen ollut viimeksi yhteydessä häneen ollessamme n. 30-vuotiaita ja tuolloin hän oli joko avo- tai avioliitossa ja yhden lapsen isä, toinen lapsi tuloillaan.
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Huvittaa nämä että naiset oikein kehuvat aina miestensä aikaisempia seksikokemuksia ja käytännössä yksimielistä yläpeukkua.
No jos ketjun aihe on se, että lyhyemmät miehet eivät voi saada seksiä ennen kolmeakymppiä, niin onko tuo nyt ihme, että ihmiset kertovat tuntemistaan lyhyemmistä miehistä, jotka ovat siinä onnistuneet?
Minun ex-miehelläni (163cm) ei ollut nuorena ainakaan mitään ongelmia saada sen enempää seksiä kuin seurustelusuhteitakaan. Irtosuhteita tuo harrasti jopa seurustellessaan. Ja koska seuraavaksi joku joka tapauksessa kysyy, oliko mies komea kasvoiltaan tai rikas, niin ei ollut. Ihan tavallisen näköinen autonasentaja kyseessä, jolla ehti ennen kolmeakymppiä olla minun lisäkseni ainakin kaksi muutakin seurustelusuhdetta ja irtosuhteiden määrää en tiedä eikä kiinnosta tietää. Minä olen ollut viimeksi yhteydessä häneen ollessamme n. 30-vuotiaita ja tuolloin hän oli joko avo- tai avioliitossa ja yhden lapsen isä, toinen lapsi tuloillaan.
Joka tapauksessa miehen arvo nousee naisten silmissä jokaisen kaadetun naisen kohdalla. Mitään ylärajaa tälle ei myöskään ole ja minimissään 10 olisi hyvä olla jokaisella terveellä, yli 25-vuotiaalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa miehen arvo nousee naisten silmissä jokaisen kaadetun naisen kohdalla. Mitään ylärajaa tälle ei myöskään ole ja minimissään 10 olisi hyvä olla jokaisella terveellä, yli 25-vuotiaalla miehellä.
Tässäkin toteutuu se Murphyn-laki miehillä että kun ei taso riitä naiskokemuksiin, tulee jo itse kokemattomuudestakin merkittävä miinus miehen arvostukseen ja viehättävyyteen. Naisillahan tuo menee taas toisinpäin seksisuhteiden kanssa. Eli naisen olisi vain helppoa pitää seksikumppanien määrä mahd. pienenä vain kieltäytymällä ja olemalla passiivinen. Mikäli siis omaa tasoaan haluaisi parantaa vielä tuolta kantilta
Ensinnäkin kääpiö on satuolento. Toiseksi lyhytkasvuisuuden raja kulkee n 145cm ja alle. Minusta mode voisi poistaa kaikki kääpiö viestit loukkaavina niinkuin neekeriviestitkin.
Vierailija kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa kaatojen ylärajassa sentään jokin katto ole miestenkin kohdalla. 😂😂
Minä olin muuten tuon exäni toinen seksikumppani. Niin hän ainakin sanoi enkä keksi syytä, miksi olisi valehdellut.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Käyttäjä3988 kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä ollut flaksissa mitään valittamista. Toki niitäkin naisia on, joilla pituus on kynnyskysymys, mutta eihän sitä ihan kaikkia maailman naisia ehtisi yhden ihmisiän aikana panemaankaan. 150-190cm väliltä on naisia kumminkin kokeiltu, että edes kaikki pitkätkään naiset ei pätkää kundia karsasta. Ehkä sinun kannattaisia hioa vähän esim. verbaalista ulosantiasi eikä jumittua murehtimaan omaa pituuttasi.
M168
Ei naista saa puheilla kiihotettua. Se vaatii aina ulkoisia ominaisuuksia että nainen tuntisi seksuaalista vetoa mieheen
Itseasiassa saa. Hyvin harva mies pelaa pelkillä ulkoisilla ominaisuuksilla. Sitten unohtuu vaikka ne mikkilakanat sänkyyn.
Ei tietenkään välttämättä pelkillä ulkoisilla. Mutta ne silti vaaditaan sinne pohjalle. Rumalle miehelle ei ole apua vaikka pyörisi päällään kun ei ole ulkoisia ominaisuuksiltaan haluttava ( testattu on :D)
Ei vaadita. Se on oma harhasi, jolla koitat suojella itseäsi.
Olen itse yrittänyt ja en onnistunut juurikin naisien kanssa siksi että he eivät tunteneet seksuaalista vetovoimaa minuun
Ja ne kaikki sanoi sulle, että se johtui siitä että olet lyhyt ja ruma?
Moni nainen on haukkunut minut rumaksi netissä. Lisäksi kun olen naisien kanssa yrittänyt sain naiset helposti nauramaan ja he osoittivat huomiota etenkin harrastuksiani kohden, tosin vain kaveri aikeissa. Sänkyyn tai treffeihin minusta ei ollut, sen pystyi päättelemään rivien välistä tyyliin "olet tosi mukava jne. Mutta blaablaa..." . Siis varmaan tiedätte tuollaista perus naisten bullshittiä
Oletko tutustunut markkina-arvoteoriaan? Sinun pitää vain löytää oma tasosi. Jos nykyään yrität iskeä 7:n naisia ja tulee pakit joka kerta, laske tasoa ja kokeile kutosia, jos ei vieläkään natsaa, niin siirry vitosiin jne näin löydät sen oman tasosi lopulta.
Kyllä tunnen markkina-arvoteorian minkä mukaan mies ei voi saada omaa tasoaan parempaa naista. Eli mahdollisuudet vain oman-tai alempitasoisiin naisiin on mahdollisia. Ongelmani vain on se että kun olen itse varmasti kouluarvosanoilla joku 5:n mies niin ei saman- tai alempitasoisista naisista välttämättä enää itse edes viehäty valitettavasti.
No tulihan se sieltä. Tässä on nyt kahdeksan sivua jauhettu siitä, miksi sä et saa ketään naisia, ja nyt selviää että et itse kelpuuta PUOLTA kaikista naisista. Ihan oma vika jos ei ketään löydy.
T: Ylipainoinen ja rehjuinen 160-senttisen miehen onnellinen ja rakastava vaimo
Riippuu ihan mitä ikäryhmää tarkastelee. 20-kymppisistä ikäisistäni naisista ei varmastikaan ole puolet alle 7 naisia. 7-10:n tasoisia naiset kattavat varmasti ainakin 80 % ikäluokkani naisista
Aikuisista naisista 46% on vähintään lievästi ylipainoisia. Lisäksi suomalaiset ovat geeneiltään rumia sekä naamasta, vartalosta, että hiuksista. Teet myös yleistyksen omasta elinpiiristäsi, johon ei kuulu tarpeeksi ihmisiä luotettavan tuloksen löytämiseksi.
Keskimäärin suomalainen 20-vuotias nainen saa arvosanan 4.
Ehkä jostain keski-ikäisistä naisista tuo 46% ylipaino voisi pitää paikkaansa. Ei todellakaan nuorista naisista kuitenkaan. Joka tapauksessa on todella paljon enemmän keskiarvoa alempia kelpaamattomia miehiä iästä riippumatta kuin naisia.
Itse en tiedä yhtään ainakaan alle 170 cm miestä jolla nuo jutut naisten kanssa oikein onnistuisivat riippumatta yrittämisestä. Deittaillessa he jäävät aina isompien miesten varjoon pelkästä irtoseksin saamisesta puhumattakaan! Varmasti vaatii todella paljon kompensoidakseen tuo jotenkin naisten silmissä
Mieslukija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 159 cm pitkä itse ja minut onnistui hurmaamaan 165 cm mies. :) Olimme kaverini kanssa aikoinaan ulkoilemassa Helsingin keskustan eräässä baarissa. Meille tuli juttelemaan porukka miehiä. Itse en jaksanut koko tilanteesta aluksi innostua, mutta kaverin innokuuden ansiosta olen nykyisessä tilanteessani. Porukassa muut miehet olivat 180 cm ja yli, mutta yksi heistä juurikin n. 165 cm. Kaverini sanoi hänelle suoraan että olet liian lyhyt minulle (vaikkei ollut iskemistilanne käynnissä). Tällöin aloin miettimään itse etten ollut edes miettinyt koko pituusasiaa, sillä mies oli muuten todella mukava ja kohtelias. :D
Jälkeenpäin kohtelias (ei tunkeileva) ja hidas viestittely johti siihen, että tapasimme uudestaan ja sain mahdollisuuden tutustua yhteen maailmaan epäitsekkäimpään, kohteliaimpaan ja täydellisimpään mieheen. Pituutta en ole miettinyt hetkeäkään.
Aiemmin olen tapaillut miehiä, jotka ovat 178-195cm väliltä. Pisin pääty on lähinnä aiheuttanut ahistusta, sillä tunnen itseni välillä lapseksi heidän rinnallaan.. :D
Tämä johtuu siitä että olet itse aivan kääpiö. Saatte yhdessä hobittilapsia.
Naurahdin. Olen tämä sama 159 senttinen nainen.
Onneksi on helppoa nousta tällaisten ajatusten yläpuolelle, ei tule itse edes mietittyä noin vähäpätöisiä seikkoja. :) En minäkään aluksi ajatellut että löytäisin elämänkumppanin melkeen samanpituisesta miehestä, mutta jos sydän on täyttä kultaa on aivan se ja sama minkä pituinen on. Oman otannan pidemmät miehet eivät ole kyllä vetäneet tässä pidempää kortta.. :D Eli pituus ei määrittele mitään kun kemiat on kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Käyttäjä3988 kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä ollut flaksissa mitään valittamista. Toki niitäkin naisia on, joilla pituus on kynnyskysymys, mutta eihän sitä ihan kaikkia maailman naisia ehtisi yhden ihmisiän aikana panemaankaan. 150-190cm väliltä on naisia kumminkin kokeiltu, että edes kaikki pitkätkään naiset ei pätkää kundia karsasta. Ehkä sinun kannattaisia hioa vähän esim. verbaalista ulosantiasi eikä jumittua murehtimaan omaa pituuttasi.
M168
Ei naista saa puheilla kiihotettua. Se vaatii aina ulkoisia ominaisuuksia että nainen tuntisi seksuaalista vetoa mieheen
Itseasiassa saa. Hyvin harva mies pelaa pelkillä ulkoisilla ominaisuuksilla. Sitten unohtuu vaikka ne mikkilakanat sänkyyn.
Ei tietenkään välttämättä pelkillä ulkoisilla. Mutta ne silti vaaditaan sinne pohjalle. Rumalle miehelle ei ole apua vaikka pyörisi päällään kun ei ole ulkoisia ominaisuuksiltaan haluttava ( testattu on :D)
Ei vaadita. Se on oma harhasi, jolla koitat suojella itseäsi.
Olen itse yrittänyt ja en onnistunut juurikin naisien kanssa siksi että he eivät tunteneet seksuaalista vetovoimaa minuun
Ja ne kaikki sanoi sulle, että se johtui siitä että olet lyhyt ja ruma?
Moni nainen on haukkunut minut rumaksi netissä. Lisäksi kun olen naisien kanssa yrittänyt sain naiset helposti nauramaan ja he osoittivat huomiota etenkin harrastuksiani kohden, tosin vain kaveri aikeissa. Sänkyyn tai treffeihin minusta ei ollut, sen pystyi päättelemään rivien välistä tyyliin "olet tosi mukava jne. Mutta blaablaa..." . Siis varmaan tiedätte tuollaista perus naisten bullshittiä
Oletko tutustunut markkina-arvoteoriaan? Sinun pitää vain löytää oma tasosi. Jos nykyään yrität iskeä 7:n naisia ja tulee pakit joka kerta, laske tasoa ja kokeile kutosia, jos ei vieläkään natsaa, niin siirry vitosiin jne näin löydät sen oman tasosi lopulta.
Mistä ihmeestä voin tietää oman tasoni ja naisten tasot?
eri
Vierailija kirjoitti:
Mieslukija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 159 cm pitkä itse ja minut onnistui hurmaamaan 165 cm mies. :) Olimme kaverini kanssa aikoinaan ulkoilemassa Helsingin keskustan eräässä baarissa. Meille tuli juttelemaan porukka miehiä. Itse en jaksanut koko tilanteesta aluksi innostua, mutta kaverin innokuuden ansiosta olen nykyisessä tilanteessani. Porukassa muut miehet olivat 180 cm ja yli, mutta yksi heistä juurikin n. 165 cm. Kaverini sanoi hänelle suoraan että olet liian lyhyt minulle (vaikkei ollut iskemistilanne käynnissä). Tällöin aloin miettimään itse etten ollut edes miettinyt koko pituusasiaa, sillä mies oli muuten todella mukava ja kohtelias. :D
Jälkeenpäin kohtelias (ei tunkeileva) ja hidas viestittely johti siihen, että tapasimme uudestaan ja sain mahdollisuuden tutustua yhteen maailmaan epäitsekkäimpään, kohteliaimpaan ja täydellisimpään mieheen. Pituutta en ole miettinyt hetkeäkään.
Aiemmin olen tapaillut miehiä, jotka ovat 178-195cm väliltä. Pisin pääty on lähinnä aiheuttanut ahistusta, sillä tunnen itseni välillä lapseksi heidän rinnallaan.. :D
Onneksi on helppoa nousta tällaisten ajatusten yläpuolelle, ei tule itse edes mietittyä noin vähäpätöisiä seikkoja. :) En minäkään aluksi ajatellut että löytäisin elämänkumppanin melkeen samanpituisesta miehestä, mutta jos sydän on täyttä kultaa on aivan se ja sama minkä pituinen on. Oman otannan pidemmät miehet eivät ole kyllä vetäneet tässä pidempää kortta.. :D Eli pituus ei määrittele mitään kun kemiat on kohdillaan.
Jos et ole aluksi ajatellut lyhyempää miestä kumppaniksi, kertoo se että lyhyet miehet eivät ole toivottavia kumppaneita. Pidät pitkiä miehiä silti parempina ja ehkä tasosi ei riittänytkään edes pitkiin miehiin ja jouduit tyytymään pätkään. Uskon että aika monen pikkumiehen vaimon kohtalo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole aluksi ajatellut lyhyempää miestä kumppaniksi, kertoo se että lyhyet miehet eivät ole toivottavia kumppaneita. Pidät pitkiä miehiä silti parempina ja ehkä tasosi ei riittänytkään edes pitkiin miehiin ja jouduit tyytymään pätkään. Uskon että aika monen pikkumiehen vaimon kohtalo
Vaikea lähteä todistelemaan täällä mitään ilman että kuulostaa typerältä. Joka tapauksessa tilanne ollut se, että taso on riittänyt siihen pisteeseen että olisi voinut valita vapaasti melkein kenet tahansa. Ahdistukseen asti on ollut yhteydenottoja, jolloin oppii arvostamaan pinnallisten asioiden sijaan muita tärkeämpiä tekijöitä ihmisessä. :) oman pituuteni takia en osaksi ole koskaan antanut pituudelle suurtakaan painoarvoa. :D
Melko mustavalkoista ajattelua ketju täynnä kyllä. Parinvalinta on pelkistetty jonkun tarkastuslistan läpikäymiseksi, jossa ruksitaan ihannepiirteitä ja jos kaikki täyttyvät puolin ja toisin niin syntyy pari.
Oikeassa elämässä ihmisillä on aika vähän täysin ehdottomia vaatimuksia kumppaneilleen. Preferenssejä toki ja jos niitä kysytään niin moni pystyy myös jonkinlaisen listan antamaan. Parit kuitenkin syntyy useammin niin että tavataan joku ihminen joka osoittautuu kiinnostavaksi ja edetään siitä. Toki preferenssilistalla voi olla sellaisiakin kohtia joita kannattaa ihan rationaalisesti mahdollisen uuden kumppanin suhteen pohtia, kuten vaikka päihdeongelmat, väkivaltaisuus, arvomaailman erot, lapset, elämäntilanne yms. Pituus taitaa käytännössä vain harvoin kuulua tuolle listalle.
Naurattaa nuo alamittaiset maahan laittomasti loisimaan tulleet arabmimiehet. Suomalaisena keskipituisena naisena olen ilman korkojakin jo paljon pidempi. On kiva kulkea ohi ryhti suorana ja antaa olkapään tönäistä, mikäli eivät väistä tieltä. Mokomat sintit. Ilmankos niiden pitää vokotella keskenkasvuisia teinityttöjä, jotka eivät ole vielä täydessä mitassa.
Yksi lyhyt miespuolinen kaverini (n. 170 cm) ei ole halunnut lapsia, koska eivät halua hänen kiusaamiskohtaloaan geeniperimän myötä heille. Tuo mitta on lyhyt!
Minä olen ollut yhden naisen kanssa, lopuille olen antanut pakit. Itse en ole yrittänyt iskeä ketään. Mikä minussa on vikana?
M35