Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyemmällä miehellä ei ole varaa yhdenillan suhteisiin/irtosuhteisiin

Vierailija
21.01.2017 |

Pelkkään seksiin naisen kanssa miehellä joka on alta 175 cm on turha haaveilla. Haaveet yhdenillan suhteista tai kaiken maailman panosuhteista kannattaa suosiolla unohtaa. Hyvä jos kelpaa sitten 30-kympin ohitettua toisella kierroksella jollekkin eronneelle parisuhteeseen hyvällä tuurilla jos nainen ei parempaakaan satu löytämään.

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti vuosia myöhemmin minua varsin suoraan iskenyt pidempi nuori nainen oli varustettu hyvällä itsetunnolla ja räväkällä luonteella, eikä häntä muiden mielipiteet hetkautelleet mihinkään suuntaan (nykyisin johtajana ulkomailla).

Juuri tuostakin kommenttilainasta näkee kytkyn johtajuuden ja pituuskasvun välillä. Jopa nainen pääsee johtajaksi, kunhan vain on pitkä! Ja kuten sanottu, tämä tutkimusten mukaan, joten sinun on turha väittää, "ettei se nyt noinkaan" mene, kun todellakin menee ja jopa oma kommenttisi pituuskasvun suoman kilpailuedun puolesta. Ja kuten sanottu, johtajia eivät ole valitsemassa naiset vaan toiset miehet. Ja juu, aina voi nostaa ne poikkeustapaukset esiin, mutta fakta on ja pysyy, että lyhytkasvuisuus on miehelle absoluuttinen haitta. Kukaan ei ota johtajaksi miestä sen takia että hän on lyhyt vaan siitä huolimatta. Johtajaksi sen sijaan pääsee koska on pitkä. Tässä on iso ero. Tietysti se voi lyhyelle miehelle olla psykologisesti niin tuskallista myöntää, että ehket vielä tämänkään kommentin jälkeen pysty siihen. Ymmärrän kyllä syyn.

No ei johtajaksi kyllä pääse koska on pitkä. Apua siitä toki on, lukemattomien muiden ominaisuuksien ohella. 

Vierailija
62/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset alotukset on selvästi jonkun ruman pitkän rimppakinttu miehen alotuksia, joka yrittää saada paremman itsetunnon itselleen pätemällä jostain pituudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen ja minulle riittää, että mies on suunnilleen mittaiseni. Lyhyitä naisia on vaikka kuinka paljon, joten luulisi niistä löytyvä kumppani lyhyelle miehelle.

Niin luulisi, mutta niille ei riitäkään, että mies on suunnilleen samanpituinen vaan miehen pitää olla pidempi

Miten on sitten mahdollista että moni lyhyt mies kuitenkin on parisuhteessa ja vientiä riittää? Olisiko sinussa jotain muuta vikaa kuin se LYHYYS....?

No jos vika olisi muualla, miksi naiset jatkavat juttua siihen asti, kun mun pituus selviää, mutta sitten ei kiinnostakaan enää? Missä muuten olet tavannut paljon tämän mittaisia nuoria suomalaisia miehiä? Aika harvoin tulee vastaan ainakin mulle. Pari itseni mittaista tai lyhyempää miestä tunnen ja heillä ihan samoja ongelmia. Toki jollain lyhyellä ja komeakasvoisella saattaa olla eri tilanne 

Jos olet tosiaan 165cm niin noin lyhyitä en kyllä tunne. 170cm tai vähän yli moniakin.

Nuorissa miehissä ei taida olla enää noita 170 senttisiäkään, kaikki on jotain vanhempia ukkoja. Suurin osa nuorista miehistä on jo yli 180 senttisiä, keskipituus on pari senttiä enemmän.

Tuntuukin että olisin melkein ainoa 20 v joka on näin lyhyt miehistä. Näin lyhyys on jo niin paha turn off ikäisilleni naisille että tässä sukupolvessa olen jo varmasti jonkin tasoinen friikki

Varmasti noin, mutta älä unohda että Suomessa on vain mitätön määrä maailman kaikista naisista. Hanki koulutus ja muuta sellaiseen maahan missä on lyhyempää väkeä.

Taitaa Hollanti olla ainoa maa jossa keskipituus on Suomen miehiä pidempi, eli kun vältät Hollantia niin kaikkialla muualla on paremmin.

Vierailija
64/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän hekua yhden illan jutuissa on.. Ei niitä harrasta kuin pinnalliset ja sitoutumaan kykenemättömät henkilöt. Aloitus oli taas sellainen, että kehottaisin sen kirjoittajaa hakeutumaan terapiaan. On taas niin vinksahtanutta maailmankuvaa.

Miksi ei-pinnallinen ja sitoutumaan kykenevä henkilö ei voisi harrastaa irtosuhteita, jos vaikka elämäntilanne on sellainen ettei juuri sillä hetkellä vakisuhdetta halua ja kumminkin pitää seksistä?

65/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä ollut flaksissa mitään valittamista. Toki niitäkin naisia on, joilla pituus on kynnyskysymys, mutta eihän sitä ihan kaikkia maailman naisia ehtisi yhden ihmisiän aikana panemaankaan. 150-190cm väliltä on naisia kumminkin kokeiltu, että edes kaikki pitkätkään naiset ei pätkää kundia karsasta. Ehkä sinun kannattaisia hioa vähän esim. verbaalista ulosantiasi eikä jumittua murehtimaan omaa pituuttasi. 

M168

Ei naista saa puheilla kiihotettua. Se vaatii aina ulkoisia ominaisuuksia että nainen tuntisi seksuaalista vetoa mieheen

Vierailija
66/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä ollut flaksissa mitään valittamista. Toki niitäkin naisia on, joilla pituus on kynnyskysymys, mutta eihän sitä ihan kaikkia maailman naisia ehtisi yhden ihmisiän aikana panemaankaan. 150-190cm väliltä on naisia kumminkin kokeiltu, että edes kaikki pitkätkään naiset ei pätkää kundia karsasta. Ehkä sinun kannattaisia hioa vähän esim. verbaalista ulosantiasi eikä jumittua murehtimaan omaa pituuttasi. 

M168

Ei naista saa puheilla kiihotettua. Se vaatii aina ulkoisia ominaisuuksia että nainen tuntisi seksuaalista vetoa mieheen

Jos tuo pitää kohdallasi tosiaan paikkansa niin todellakin kannattaa kehittää sitä ulosantia. 

Vierailija
67/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M168

Toisin sanoen et usko, että sokeat naiset voivat koskaan tuntea seksuaalista vetoa mieheen, koska eivät voi nähdä miltä hän näyttää?

Ihan mielenkiinnosta, pidätkö itseäsi älykäänä ihmisenä?

Vierailija
68/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M168

Itseasiassa saa. Hyvin harva mies pelaa pelkillä ulkoisilla ominaisuuksilla. Sitten unohtuu vaikka ne mikkilakanat sänkyyn. 

Vierailija
69/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuollainen pelkurin ratkaisu, piileskellä sen oman lyhyytensä takana koska tietää että se on ominaisuus jolle ei voi mitään. Ei sitten tarvitse edes yrittää kehittää itseään tai laittaa itseään likoon kun voi sen sijaan katkerana tilittää  päivät pitkät keskustelupalstoilla kuinka naiset on epäreiluja kun pitivät pitkistä miehistä.

Vierailija
70/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen ja minulle riittää, että mies on suunnilleen mittaiseni. Lyhyitä naisia on vaikka kuinka paljon, joten luulisi niistä löytyvä kumppani lyhyelle miehelle.

Me lyhyet naiset emme halua kuitenkaan alle 170-senttistä miestä. Kukaan ei halua. Se realistinen mies, joka tuossa jossain puheenvuorossa sanoin, että ihanko lähtee nainen treffeille, kun kertoo rehellisesti olevansa 168, oli oikeassa. Ei kukaan lähde. Se on surullinen totuus, eikä tämä kompensoinnista jauhaminen sitä muuksi muuta. Kompensointi ym. auttaa miehia kategoriassa 170 - 176. Sitä pidemmille miehille lyhyys ei ole enää ylitsepääsemätön kynnys. Ja yli 180 pitkien ei tarvitse tehdä mitään tai näyttää miltään. Riittää että ovat sen kokoisia ja kaikki ovet tosiaan aukeavat.

Totta. On tekaistua muiden väittää että 165 senttisenä kelpaisin muka lyhyille naisille. Lyhyt mies on silti lyhyt mieheksi minkä näkee 150 cm nainenkin negatiivisena vaihtoehtona. Siksi en kelpaa jo pelkän pituuteni takia kenellekkään

Taisit vastata omaan viestiisi 😉

71/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tuollainen pelkurin ratkaisu, piileskellä sen oman lyhyytensä takana koska tietää että se on ominaisuus jolle ei voi mitään. Ei sitten tarvitse edes yrittää kehittää itseään tai laittaa itseään likoon kun voi sen sijaan katkerana tilittää  päivät pitkät keskustelupalstoilla kuinka naiset on epäreiluja kun pitivät pitkistä miehistä.

Niin no mitä sitten ehdotat? Aika vaikea hurmailla naisia huonoilla ominaisuuksilla mille ei tosiaan mitään voi? Se on naisen valinta mikä häntä viehättää, ei minun

Vierailija
72/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteella olin hieman ihmeissäni kuinka monet tytöt halusi olla mun kanssa, sillon olin kyllä todella ujo, enkä saanut aikaan juuri mitään. Toki olin parissa suhteessa ja kyllä se poikuuskin lähti. 20 täytettyäni ollut pari vakavaa suhdetta. Nyt olen avoliitossa ja lapsikin lopettelee pian päiväkotia.

Yhdenillan juttuja ei kauheasti ole. Tässä vähän tietty se etten mikään pelimies osaa olla.

Pari vuotta sitten kun olin hetken sinkkuna niin kyllä siinä heti oli pari säätöä, yksi selkeä kutsu seksillekin ja tämä nainen oli pidempi minua.

Toinen säätö oli myös minua pidemmän naisen kanssa ja yhdet treffit hänen kanssaan oli kyllä täydellinen suksee, hän oli selvästi hurmaantunut ja se suudelmakin oli täynnä kipinöitä. No se kaatui parin treffin jälkeen, ehkä se oli se pituusero, ehkä ei, en ole jäänyt sen enempää murehtimaan.

Mä en oo koskaan sitä kauheammin miettiny, oon hyväksyny että tällä mennään. Naiset mitä on ollu, on tullu ihan vaan juttelemalla ja tanssimalla. En ole erityisen komea, söpöksi minua enemmän sanotaan ja se kieltämättä vähän ärsyttää. Tai jos sitä jotenkin erityisemmin tuodaan esille, tai puhutaan kuin jostain koiranpennusta.

Vaikea kuvitella että se tilanne olisi eri muutama sentti sinne tai tänne.

Niin ja useimmat naiset on olleet siinä 155-170 välillä.

M30 172cm

Vierailija
73/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no mitä sitten ehdotat? Aika vaikea hurmailla naisia huonoilla ominaisuuksilla mille ei tosiaan mitään voi? Se on naisen valinta mikä häntä viehättää, ei minun

Kehitä omia vahvuuksiasi ja pelaa niillä, äläkä käytä lyhyyttäsi tekosyynä sille ettet uskalla edes yrittää.

Vierailija
74/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkään seksiin naisen kanssa miehellä joka on alta 175 cm on turha haaveilla. Haaveet yhdenillan suhteista tai kaiken maailman panosuhteista kannattaa suosiolla unohtaa. Hyvä jos kelpaa sitten 30-kympin ohitettua toisella kierroksella jollekkin eronneelle parisuhteeseen hyvällä tuurilla jos nainen ei parempaakaan satu löytämään.

😂

Toivottavasti se päivä paistaa joskus sinne laasaslaiseen risukasaan.

Mun täytyy sit ton mukaan olla 172cm pituisena joku friikki poikkeus, kun mua on naiset iskeneet joskus hyvinkin suoralla toiminnalla :D

(olen joutunut varattuna ja uskollisena kieltäytymään)

Tekosyynsä kullakin minäkuvan ja mielenterveyden säilyttämiseksi. Pullossa tietokonepelejä pelaten tai muuten ihmisiä ja todellisuutta paeten kasvaneilla niitä tuntuu riittävän ihan omaan laasaslaiseen yhteiskuntakäsitykseen asti.

Oletko mun mies?!

Jos nimesi alkaa S:llä ja luulit pitäväsi pitkistä miehistä, saatan ollakin... :D

t: 40

75/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3988 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M168

Itseasiassa saa. Hyvin harva mies pelaa pelkillä ulkoisilla ominaisuuksilla. Sitten unohtuu vaikka ne mikkilakanat sänkyyn. 

Ei tietenkään välttämättä pelkillä ulkoisilla. Mutta ne silti vaaditaan sinne pohjalle. Rumalle miehelle ei ole apua vaikka pyörisi päällään kun ei ole ulkoisia ominaisuuksiltaan haluttava ( testattu on :D)

Vierailija
76/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen miten erään naisen mielestä mulla on napoleon-kompleksi, kun yritän jatkuvasti kehittää itseäni niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. No luulen kyllä, että tekisin näin normaalipituisenakin. Siitä sitten valitsemaan onko pelkuri vai napoleon :D

Vierailija
77/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se harmittaa kyllä näin miehenä aika paljon että jää ne nuoruusiän seksisuhteet kokonaan kokematta. Mielestäni tässä on iso tasa-arvo ero miesten ja naisten välillä koska rumakin nainen saa kuitenkin miehiä seksiin aina halutessaan. Miehistä tuota eivät pääse kokemaan muuta kuin komeat alfat ja jännämiehet. Itsekin olen kiltti ja kunnollinen mies ei auta täytyy vaan odotella sitä kolmeakymppiä.

Niinhän se menee, mutta surkuttelun sijaan kannattaa pyrkiä kehittämään itseäsi jos haluat niitä naiskokemuksia. Onhan niitä panomiehiä kohtalaisen rumallakin naamalla. Lähinnä kyse on siitä, että oikeasti lähestyy niitä naisia ja kantaa itsensä kunnialla. Jos et itse usko omaan viehättävyyteesi, niin eivät muutkaan siihen usko. 

Ei ole helppo tehtävä ujolle ja kiltille miehelle, mutta mahdollista. Itsekin olen aika arka, mutta aina toisinaan onnistun väläyttämään itsevarmuutta ja naiset kiinnostuvat. 

Vierailija
78/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Käyttäjä3988 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M168

Ei tietenkään välttämättä pelkillä ulkoisilla. Mutta ne silti vaaditaan sinne pohjalle. Rumalle miehelle ei ole apua vaikka pyörisi päällään kun ei ole ulkoisia ominaisuuksiltaan haluttava ( testattu on :D)

Ei vaadita. Se on oma harhasi, jolla koitat suojella itseäsi.

Vierailija
79/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivä kun miehet kollektiivisesti päättäisivät lopettaa naisten iskemisen ja käyttäisivät kuin naiset olisi sama päivä, kun netti menisi tukkoon keskusteluista siitä kuinka miehet ovat nirsoja ja kusipäisiä. 

Vierailija
80/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylä-asteella olin hieman ihmeissäni kuinka monet tytöt halusi olla mun kanssa, sillon olin kyllä todella ujo, enkä saanut aikaan juuri mitään. Toki olin parissa suhteessa ja kyllä se poikuuskin lähti. 20 täytettyäni ollut pari vakavaa suhdetta. Nyt olen avoliitossa ja lapsikin lopettelee pian päiväkotia.

Yhdenillan juttuja ei kauheasti ole. Tässä vähän tietty se etten mikään pelimies osaa olla.

Pari vuotta sitten kun olin hetken sinkkuna niin kyllä siinä heti oli pari säätöä, yksi selkeä kutsu seksillekin ja tämä nainen oli pidempi minua.

Toinen säätö oli myös minua pidemmän naisen kanssa ja yhdet treffit hänen kanssaan oli kyllä täydellinen suksee, hän oli selvästi hurmaantunut ja se suudelmakin oli täynnä kipinöitä. No se kaatui parin treffin jälkeen, ehkä se oli se pituusero, ehkä ei, en ole jäänyt sen enempää murehtimaan.

Mä en oo koskaan sitä kauheammin miettiny, oon hyväksyny että tällä mennään. Naiset mitä on ollu, on tullu ihan vaan juttelemalla ja tanssimalla. En ole erityisen komea, söpöksi minua enemmän sanotaan ja se kieltämättä vähän ärsyttää. Tai jos sitä jotenkin erityisemmin tuodaan esille, tai puhutaan kuin jostain koiranpennusta.

Vaikea kuvitella että se tilanne olisi eri muutama sentti sinne tai tänne.

Niin ja useimmat naiset on olleet siinä 155-170 välillä.

M30 172cm

Tuo söpöksi kutsuminen on kyllä teiniajoilta tuttua. Nykyisin miesihanteet taitaa olla vähän erilaiset, kun mieskin saa olla kaunis eikä aina pidä olla kirveellä veistetty. Edellisen lisäksi ikää tullut lisää niin sitä ei ole kuullut vuosiin. Ei siitä stressiä kannata ottaa, ainakin mulla pahastuminen loppui, kun sen sanoi rakastava nainen.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme