Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen on 52vuotias nainen?

Vierailija
21.01.2017 |

Onko keski-ikäinen vai vanha?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Jotkut yli 50 v naiset on ikäloppuja mummoja kun taas toiset oikein simpsakoita ja nuorekkaita

Vierailija
2/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

52-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan arvio olisi "puolimummo"

Vierailija
4/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen on noin 35-50-vuotias.

Valtaosan elinikä menee haarukkaan 70-100 vuotta.

Mä sanoisin 50+ ikäistä senioriksi. Vanhukseksi vasta 75+ ikäisenä.

Vierailija
5/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 ja mielestäni keski-ikäinen. En keksi yhtään syytä, miksi olisin vanha. Kuntonikin on selvästi parempi kuin kolmikymppisenä, koska lapset ovat kasvaneet ja aikaa jää myös liikuntaan. Tämän vuoden tavoite on juosta kymppi alle 50 minuuttiin ja nostaa penkistä 40 kg.

Vierailija
6/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon kello on puoli viideltä?

Vierailija
7/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

52-vuotias.

ap:n antamien niukkojen vihjeiden perusteella mäkin veikkaisin tätä

Vierailija
8/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias

Vierailija
9/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei arvatkaa nyt te muutkin! Minkä ikäinen voisi olla 52-vuotias nainen? Toivottavasti ap tulee myöhemmin kertomaan kuka arvasi tai oikein.

Vierailija
10/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo,52-vuotiaalla voi ihan hyvin olla alaikäisiä lapsia,voi tosin olla jo mummokin,molempia vaikka yhtäaikaa.Keski-ikäinen edelleen.Keski-ikä on pitkä ajanjakso,se on vähän veteen piirretty viiva.

Oli joskus päivälehdessä hyvä juttu kun äiti ja tytär kiittivät keski-ikäistä miestä,joka oli auttanut heitä hautausmaan parkissa kun auto oli temppuillut.Pyysivät miestä ottamaan yhteyttä,jos näkee jutun lehdessä.

No mies otti yhteyttä,ja he tapasivat kiitosten merkeissä.Mies vaan oli jo yli seitsemänkymmenen.Hän oli kieltämättä tyytyväinen naisten ikäluonnehdinnasta.

Miehen vaimo siinä sitten naureskeli,että jos hän sanoo nyt miestään vanhaksi,niin tämä vastaa:muistakaa nyt että minä olen keski-ikäinen.

Toinen ikän määritykseen liittyvä,ei nyt niin hauska juttu,tapahtui joskus 80-luvun alussa.Olin itse silloin nuori nainen.

Oli ilmoitettu kadonneeksi kahdeksankymppinen rouva.Lapset asuivat toisella paikkakunnalla,mutta eivät saaneet puhelimella kiinni.Antoivat sitten tuntomerkit poliisille ja iän tietysti.Tästä oli lehdissä ja kait radiossakin,se oli silloin vielä tapana,ennen internettiä.

Ei auennut kikään.Samaan aikaan löydettiin toisessa kaupungissa n. kuusikymppinen rouva,joka oli tulossa tanssiravintolasta.Oli saanut sairaskohtauksen ja jäänyt ravintolan ja kotinsa välille.Naisella ei ollut henkkareita mukana.Taas ilmoitettiin tuntomerkit ja ikä.Oli ravintolaan sopivat vaatteet,tanssikengät kassissa jne.

Ei taaskaan auennut.Meni hirmu pitkään ennenkuin selvisi että kysymys oli samasta naisesta.Iässä oli arvioitu kahdenkymmenen vuoden virhe.Eivätkä omaisetkaan olleet osanneet yhdistää naisia toisiinsa vaikka tiesivät että samasta kaupungista on kysymys.Muistaakseni siinä oli sellainen jippo,että nainen ei ollut kertonut lapsilleen käyvänsä tansseissa...niin ja hänellä oli miesystävä.Tämä oli sitten tajunnut,että etsitään samaa henkilöä.En muista,oliko hän jo tiennyt kuolemasta vai ei.Ei kuitenkaan tiennyt ystävättärensä lapsista,niin että olisi voinut heille ilmoittaa.

Oli samalla sekä surullinen että hullunkurinen juttu.

Vierailija
11/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 v tai 75 v ...eikö viissiin kuitenkin 52. Keski-ikä on nuoruuden ja vanhuuden välillä.

Vierailija
12/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä Parasta ennen -nainen.

Vierailija
13/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisessä keski-iässä oleva. Keski-ikä jaetaan kolmeen vaiheeseen: 35-45 on varhaiskeski-ikäinen, 45-55 sydänkeski-ikäinen ja 55-65 myöhäiskeski-ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi