Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyemmällä miehellä ei ole varaa yhdenillan suhteisiin/irtosuhteisiin

Vierailija
21.01.2017 |

Pelkkään seksiin naisen kanssa miehellä joka on alta 175 cm on turha haaveilla. Haaveet yhdenillan suhteista tai kaiken maailman panosuhteista kannattaa suosiolla unohtaa. Hyvä jos kelpaa sitten 30-kympin ohitettua toisella kierroksella jollekkin eronneelle parisuhteeseen hyvällä tuurilla jos nainen ei parempaakaan satu löytämään.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä täällä sanotaan, lyhyys on miehelle ongelma. Pitkä mies pääsee pituudellaan pitkälle elämässä kaikilla aloilla. Ei tarvi komeaa naamaa, ei älykkyyttä, ei mitään. Riittää että on muuta apinalaumaa korkeampi varreltaan. Tämä, että pitkään mieheen suhtaudutaan näin, ei ole miedän naisten vika. Te miehet IHAN ITSE olette luoneet tällaisen komeusihanteen ja suhtaudutte ITSE pitkiin miehiin kuin synnynnäisesti ylempiin olentoihin. Nähty on. Se on jotain niin sairasta, että  huh hei.

Lyhyt mies voi yrittää kompensoida tätä puutetta, ja monella tavalla se onnistuukin. Silti lyhyt mies joutuu elämään sen lyhyytensä kanssa koko ikänsä ja tuntemaan, että hänen mahdollisuutensa optimaalisimpaan mieheyteen torppaa jo tähän pituusvajeeseen.

Vierailija
22/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkään seksiin naisen kanssa miehellä joka on alta 175 cm on turha haaveilla. Haaveet yhdenillan suhteista tai kaiken maailman panosuhteista kannattaa suosiolla unohtaa. Hyvä jos kelpaa sitten 30-kympin ohitettua toisella kierroksella jollekkin eronneelle parisuhteeseen hyvällä tuurilla jos nainen ei parempaakaan satu löytämään.

Jos sä olet päättänyt olla tuota mieltä asiasta niin ole sitten vaan. Itseään toteuttava ennustus, good luck vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se harmittaa kyllä näin miehenä aika paljon että jää ne nuoruusiän seksisuhteet kokonaan kokematta. Mielestäni tässä on iso tasa-arvo ero miesten ja naisten välillä koska rumakin nainen saa kuitenkin miehiä seksiin aina halutessaan. Miehistä tuota eivät pääse kokemaan muuta kuin komeat alfat ja jännämiehet. Itsekin olen kiltti ja kunnollinen mies ei auta täytyy vaan odotella sitä kolmeakymppiä.

Minun mies on 172cm pitkä, mutta tiedätkö mikä ero sinussa ja hänessä on? Hän ei valita eikä säälittele itseään ja seksiä on kyllä saanut paljon, ennen minuakin.

Ei varmaan tarvitsekaan valittaa, jos saa seksiä helposti. Miehelläsi on varmaan komeat kasvot tai jotain. Onko yllättävää, että valittajia ovat ne, jotka jäävät ilman?

Mutta hän ei pidä sitä pituuttaan ongelmana, eikä tuo sitö ilmi eikä valita siitä tyyliin "et varmaan pidä minusta kun olen lyhyt..." vaan tuo positiivisia puoliaan ilmi, eikä ketään yhtäkkiä kiinnosta yhtään että hän on lyhyt.

En minäkään koskaan tuo pituuttani (tai lyhyyttäni) esille, mutta kyllä se vaan näyttää kiinnostavan. Moni kieltäytynyt treffeistäkin sen takia

No jos sinussa ei ole mitään hyvää, niin ei se pituus ole se tosiasiallinen ongelma.. Sitö pitäisi osata kompensoida niillä hyvillä puolilla.

Eikö nämä kompensoijat ole juuri niitä rasittavia napoleoneja? En halua olla sellainen, ei kiitos. Juttu ei ole siinä, että pituus olisi mulle ongelma. Juttu on siinä, että se on _muille_ ongelma. Jos nainen ei halua lähteä treffeille mun kanssa, koska olen liian lyhyt, ei mielestäni tarkoita, että minussa ei olisi mitään hyvää

Juuri sitä yritän selittää sinulle, se LYHYYS on harvalla oikea ongelma jos sinussa on jotain muuta niin hyvää että nainen kiinnostuu. Panosta niihin puoliin joita voit kehittää, pituudellesi et voi mitään.

Vierailija
24/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se harmittaa kyllä näin miehenä aika paljon että jää ne nuoruusiän seksisuhteet kokonaan kokematta. Mielestäni tässä on iso tasa-arvo ero miesten ja naisten välillä koska rumakin nainen saa kuitenkin miehiä seksiin aina halutessaan. Miehistä tuota eivät pääse kokemaan muuta kuin komeat alfat ja jännämiehet. Itsekin olen kiltti ja kunnollinen mies ei auta täytyy vaan odotella sitä kolmeakymppiä.

Minun mies on 172cm pitkä, mutta tiedätkö mikä ero sinussa ja hänessä on? Hän ei valita eikä säälittele itseään ja seksiä on kyllä saanut paljon, ennen minuakin.

Ei varmaan tarvitsekaan valittaa, jos saa seksiä helposti. Miehelläsi on varmaan komeat kasvot tai jotain. Onko yllättävää, että valittajia ovat ne, jotka jäävät ilman?

Mutta hän ei pidä sitä pituuttaan ongelmana, eikä tuo sitö ilmi eikä valita siitä tyyliin "et varmaan pidä minusta kun olen lyhyt..." vaan tuo positiivisia puoliaan ilmi, eikä ketään yhtäkkiä kiinnosta yhtään että hän on lyhyt.

En minäkään koskaan tuo pituuttani (tai lyhyyttäni) esille, mutta kyllä se vaan näyttää kiinnostavan. Moni kieltäytynyt treffeistäkin sen takia

No jos sinussa ei ole mitään hyvää, niin ei se pituus ole se tosiasiallinen ongelma.. Sitö pitäisi osata kompensoida niillä hyvillä puolilla.

Eikö nämä kompensoijat ole juuri niitä rasittavia napoleoneja? En halua olla sellainen, ei kiitos. Juttu ei ole siinä, että pituus olisi mulle ongelma. Juttu on siinä, että se on _muille_ ongelma. Jos nainen ei halua lähteä treffeille mun kanssa, koska olen liian lyhyt, ei mielestäni tarkoita, että minussa ei olisi mitään hyvää

Juuri sitä yritän selittää sinulle, se LYHYYS on harvalla oikea ongelma jos sinussa on jotain muuta niin hyvää että nainen kiinnostuu. Panosta niihin puoliin joita voit kehittää, pituudellesi et voi mitään.

Eli kun keskustelu menee tähän:

"Minkä pituinen muuten oot?"

Niin mikä on oikea vastaus? Jos vastaan vain "165cm, entä sä?" niin tulee kohtelias eikiitos. Pitäisikö mieluummin vastata: "165cm mutta oon oikeasti tosi fiksu ja kiva ja teen hyvää jauhelihakastiketta nii se kompensoi lyhyyttä eiks nii jookojooko?"

Vierailija
25/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 100 miehestä 80 haluaa harrastaa irtoseksiä ja 100 naisesta sitä haluaa vain 30, niin luonnollisesti valta on tällä pienemmällä joukolla. Mutta harvalle miehelle taitaa kelvata kolmen kimppa kera yhden naisen ja kahden miehen ;)

Vierailija
26/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun keskustelu menee tähän:

"Minkä pituinen muuten oot?"

Niin mikä on oikea vastaus? Jos vastaan vain "165cm, entä sä?" niin tulee kohtelias eikiitos. Pitäisikö mieluummin vastata: "165cm mutta oon oikeasti tosi fiksu ja kiva ja teen hyvää jauhelihakastiketta nii se kompensoi lyhyyttä eiks nii jookojooko?"

Tuskin kaikki naiset kysyvät tuota heti ensimmäisenä? Sinun pitää tehdä vaikutus ennenkuin tuota kysytään.. Ja voit valehdella 3cm pituutta ylöspäin, ei kukaan huomaa kun tapaatte :)

Vierailija
27/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen ja minulle riittää, että mies on suunnilleen mittaiseni. Lyhyitä naisia on vaikka kuinka paljon, joten luulisi niistä löytyvä kumppani lyhyelle miehelle.

Vierailija
28/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naiset eivät harrasta yhden illan juttuja. En minäkään, enkä aio aloittaa.

Vierailija
29/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen ja minulle riittää, että mies on suunnilleen mittaiseni. Lyhyitä naisia on vaikka kuinka paljon, joten luulisi niistä löytyvä kumppani lyhyelle miehelle.

Niin luulisi, mutta niille ei riitäkään, että mies on suunnilleen samanpituinen vaan miehen pitää olla pidempi

Vierailija
30/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luulisi, mutta niille ei riitäkään, että mies on suunnilleen samanpituinen vaan miehen pitää olla pidempi

Miten on sitten mahdollista että moni lyhyt mies kuitenkin on parisuhteessa ja vientiä riittää? Olisiko sinussa jotain muuta vikaa kuin se LYHYYS....?

Vierailija
31/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä...

Vierailija
32/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lyhyet naiset emme halua kuitenkaan alle 170-senttistä miestä. Kukaan ei halua. Se realistinen mies, joka tuossa jossain puheenvuorossa sanoin, että ihanko lähtee nainen treffeille, kun kertoo rehellisesti olevansa 168, oli oikeassa. Ei kukaan lähde. Se on surullinen totuus, eikä tämä kompensoinnista jauhaminen sitä muuksi muuta. Kompensointi ym. auttaa miehia kategoriassa 170 - 176. Sitä pidemmille miehille lyhyys ei ole enää ylitsepääsemätön kynnys. Ja yli 180 pitkien ei tarvitse tehdä mitään tai näyttää miltään. Riittää että ovat sen kokoisia ja kaikki ovet tosiaan aukeavat.

Vierailija
33/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on sitten mahdollista että moni lyhyt mies kuitenkin on parisuhteessa ja vientiä riittää? Olisiko sinussa jotain muuta vikaa kuin se LYHYYS....?

No jos vika olisi muualla, miksi naiset jatkavat juttua siihen asti, kun mun pituus selviää, mutta sitten ei kiinnostakaan enää? Missä muuten olet tavannut paljon tämän mittaisia nuoria suomalaisia miehiä? Aika harvoin tulee vastaan ainakin mulle. Pari itseni mittaista tai lyhyempää miestä tunnen ja heillä ihan samoja ongelmia. Toki jollain lyhyellä ja komeakasvoisella saattaa olla eri tilanne 

34/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 100 miehestä 80 haluaa harrastaa irtoseksiä ja 100 naisesta sitä haluaa vain 30, niin luonnollisesti valta on tällä pienemmällä joukolla. Mutta harvalle miehelle taitaa kelvata kolmen kimppa kera yhden naisen ja kahden miehen ;)

Kyllä varmasti isompi osa ainakin nuorista naisista harrastaa irtoseksiä. Varmasti ainakin puolet

Vierailija
35/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me lyhyet naiset emme halua kuitenkaan alle 170-senttistä miestä. Kukaan ei halua. Se realistinen mies, joka tuossa jossain puheenvuorossa sanoin, että ihanko lähtee nainen treffeille, kun kertoo rehellisesti olevansa 168, oli oikeassa. Ei kukaan lähde. Se on surullinen totuus, eikä tämä kompensoinnista jauhaminen sitä muuksi muuta. Kompensointi ym. auttaa miehia kategoriassa 170 - 176. Sitä pidemmille miehille lyhyys ei ole enää ylitsepääsemätön kynnys. Ja yli 180 pitkien ei tarvitse tehdä mitään tai näyttää miltään. Riittää että ovat sen kokoisia ja kaikki ovet tosiaan aukeavat.

Missä mun nainen tai naiset sitten ovat? Olen lähemmäs 190cm pitkä ja olen ollut ikisinkku koko elämäni ajan eli melkein kolmekymmentä vuotta.

36/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. On tekaistua muiden väittää että 165 senttisenä kelpaisin muka lyhyille naisille. Lyhyt mies on silti lyhyt mieheksi minkä näkee 150 cm nainenkin negatiivisena vaihtoehtona. Siksi en kelpaa jo pelkän pituuteni takia kenellekkään

Vierailija
37/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vika olisi muualla, miksi naiset jatkavat juttua siihen asti, kun mun pituus selviää, mutta sitten ei kiinnostakaan enää? Missä muuten olet tavannut paljon tämän mittaisia nuoria suomalaisia miehiä? Aika harvoin tulee vastaan ainakin mulle. Pari itseni mittaista tai lyhyempää miestä tunnen ja heillä ihan samoja ongelmia. Toki jollain lyhyellä ja komeakasvoisella saattaa olla eri tilanne 

Jos olet tosiaan 165cm niin noin lyhyitä en kyllä tunne. 170cm tai vähän yli moniakin.

Vierailija
38/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger ihmisenä ei varmaan ole helppoa.

Vierailija
39/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleet siirtyä eläimiin? Lehmä tai sika, samapa tuo kun naisetkin on teille lehmiä jolta odotetaan vain että lohkeis.

Vierailija
40/136 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Toivottavasti se päivä paistaa joskus sinne laasaslaiseen risukasaan.

Mun täytyy sit ton mukaan olla 172cm pituisena joku friikki poikkeus, kun mua on naiset iskeneet joskus hyvinkin suoralla toiminnalla :D

(olen joutunut varattuna ja uskollisena kieltäytymään)

Tekosyynsä kullakin minäkuvan ja mielenterveyden säilyttämiseksi. Pullossa tietokonepelejä pelaten tai muuten ihmisiä ja todellisuutta paeten kasvaneilla niitä tuntuu riittävän ihan omaan laasaslaiseen yhteiskuntakäsitykseen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi