Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa uteliaalle, mitä Conanissa oli, kun ei näy Subtv?

Vierailija
15.03.2006 |

Kiitos paljon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä! Tykkäsi.

Vierailija
2/16 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut oliko ihan vähän juntti tuo 26-v. muija, jonka kotiin meni....myötähäpesin niin, että en tiedä miten päin olisin ollut. Harmi myös , ettei näytetty Lapin jylhiä maisemia, ainoastaan tasamaastoa jäällä....

Mut yleiskuva ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..mut oliko ihan vähän juntti tuo 26-v. muija, jonka kotiin meni....myötähäpesin niin, että en tiedä miten päin olisin ollut. Harmi myös , ettei näytetty Lapin jylhiä maisemia, ainoastaan tasamaastoa jäällä....

Mut yleiskuva ihan ok.

Vierailija
4/16 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkempaa kuvausta??

Vierailija
5/16 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuin rotan kolo ja joka paikka täynnä jotain sälää. En muista, että mulla olisi sinkkuaikoina ollut tuon näköistä. Tai sitte mä en enää muista.

Vierailija
6/16 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulupukkia jäin kaipaamaan ja minusta presidentin arvolle ei ole sopivaa esiintyä tuollaisissa ohjelmissa, mutta ihan kiva ohjelma oli.

Vierailija
7/16 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kiemurteli ja peitti kasvojaan kädellään, hihitteli kuin teinityttö... ja todellisena huipennuksena se, että alkoi kertomaan omia henkilökohtaisia ihmissuhdeongelmiaan... siis eikö tosiaan muuta juteltavaa tullut mieleen???? Vaikka ois kuinka paniikissa ja tolaltaan vierailusta, niin ei se kai ollut ihan oikea hetki alkaa purkamaan sydäntään.... niinkuin Conan siinä vähän vitsailikin sitten tästä eräästä telkkaripsykologista....

Vierailija
8/16 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa joku poika sanoi Conanille että minun isäni on pidempi kuin sinä. Conan siihen että pyydä hänet tänne ja otetaan matsi (tai jotain sinneppäin)

Tuo oli hauska ja olisi kiva ollut nähdä se myös Conanin ohjelmassa.

Mutta kyllä ohjelma oli ihan hauskasti esitetty suomalaisten kannalta.

Vierailija
9/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei jo ole? www. riemurasia. net

Vierailija
10/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

et kiemurteli ja peitti kasvojaan kädellään, hihitteli kuin teinityttö... ja todellisena huipennuksena se, että alkoi kertomaan omia henkilökohtaisia ihmissuhdeongelmiaan... siis eikö tosiaan muuta juteltavaa tullut mieleen???? Vaikka ois kuinka paniikissa ja tolaltaan vierailusta, niin ei se kai ollut ihan oikea hetki alkaa purkamaan sydäntään.... niinkuin Conan siinä vähän vitsailikin sitten tästä eräästä telkkaripsykologista....

Vierailija
11/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuuvarmasti jotain muuta kuin että kertoisin hihitellen ja sitten taas päätäni riiputtaen kuinka olen riidellyt tänään erään ystäväni kanssa..... varmasti olisin häkeltynyt ja hermostunut, se on selvä mut eikö tosiaan tullut mitään muuta mieleen....? Fiksumpaa olisi tässä tapauksessa ollut keskustella vaikka säästä ... tai mistä vain. Ihan kiva kun tuli Conan terapeutti kylään, just joo. Musta se koko tilanne mitä näytettiin antoi vaan todella nolon ja yksinkertaisen kuvan, mut se on mun mielipiteeni.

Vierailija
12/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta se koko tilanne mitä näytettiin antoi vaan todella nolon ja yksinkertaisen kuvan,

Vierailija
13/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOSTAIN SYYSTÄ tuli myös keskustelun aiheeksi tuo ns. ihmissuhdekriisi! Miksi ylipäätään voi olla niin juntero, ettei ymmärrä olla puhumatta tuollaisesta asiasta ylipäätään? A. Tilanne on yllättävä ja erilainen B. Conan on julkkis eikä terapeutti tai ystävä C. Tv-kamerat kuvaavat ympärillä koko ajan D. tuliko mieleen, kiinnostaako asia sillä hetkellä televisio-ohjelman tekijöitä, VAIKKA kysytään, että mitä kuuluu, JOKAINEN fiksu ihminen ymmärtää, ettei se tarkoittanut pyyntöä alkamaan purkamaan sydäntään juuri siinä paikassa ja sillä tavoin.... E. Antoiko nainen/tyttö mielestäsi hyvää suomi-kuvaa?

Niin että kysynpähän vaan....

Vierailija
14/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ollut ainoa asia, mistä puhuivat, ja niinhän noita telkkariohjelmia tehdään, että parhaat (tai " parhaat" ) palat sitten valikoituu itse ohjelmaan ;).

Kiva ohjelma, saanut kehuja myös rapakon takana.

Vierailija
15/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

E. Antoiko nainen/tyttö mielestäsi hyvää suomi-kuvaa?

Niin että kysynpähän vaan....

Kauniissa ja rohkeissa? Ihme jutuista tekin täällä otatte ongelmaa..

Vierailija
16/16 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista kuvaa ei perussuomalaisista saa eikä edes takuulla haluta antaa. Että äläpäs nyt vääntele sanojani, tiedät varmasti että tuota en tarkoittanut.

Kuten jo sanoin, itse henkilökohtaisesti tunsin SUURTA myötähäpeää tytön käytöksestä (" I love you" - voi kyynel....) , mutta hyvä jos joku tykkäsi ja kokee, että oli ihan kypsä aikuinen 26-vuotias, joka edusti mukavasti meitä suomalaisia naisia.

Ja kuten sanoin, ohjelmassa oli muutamia ihan kivoja pätkiä joista kyllä tykkäsin. Conan itse heitti niin hyvää huumoria, että se oli ohjelman pelastus monessakin kohtaa.

Hyvä me suomalaiset. Ja hyvää yötä kaikille, tämä ei ole nyt niin iso ongelma, että yöunet menisivät ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi