Mistä johtuu netissä vellova silmitön viha naisia kohtaan?
Olen viimeisen parin vuoden aikana ollut huomaavanani että netissä jotkut miehet kirjoittavat todella törkeään sävyyn naisista. Törmäsin eilen Fundamentti-nimiseen blogiin ja kirjoittaja puhuu sodasta miesten ja naisten välillä? Olen mies ja en ymmärrä tätä ilmiötä. En ole törmännyt kirjoituksiin, jossa naiset vihaisivat miehiä. Mistä tämä viha johtuu ja onko se vain netissä, vaiko myös netin ulkopuolella?
Mitä asialle pitäisi tehdä?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap näkee tätä "naisvihaa" ja miten se ilmenee?
Konkreettisia esimerkkejä ulinan ja valkoritarin leikkimisen sijasta , kiitos.
Mielellään linkkejä.
Googlaa itse esimerkkisi, jos kiinnostaa tietää asiasta enemmän. Tosin en usko, että sua kiinnostaa tippaakaan.
Aloita vaikkapa hakusanoilla online misogyny...
Jos nyt pysyttäisiin suomenkielisillä sivustoilla ilman SJW-feministien öyhötystä, joihin hakusanasi auttamatta vievät.
Ja yleensä kun esittää jotain väitteitä , tulisi ne pystyä myös osoittamaan tosiksi.
Meinaatko, että netti ei ole kansainvälinen media? Ei todellakaan ole rajattu vain suomalaisiin sivustoihin kyseinen ilmiö.
Kuten sanoin, sua ei selvästikään asia kiinnosta. Helposti löytäisit esimerkkejä, kuten itse hyvin tiedät, mutta et vaan viitsi niitä lukea vaan tyydyt saivarteluun. Netti on täynnä esimerkkejä naisvihamielisestä kirjoittelusta.
Asumme suomessa, puhumme suomea ja käymme pääsääntöisesti suomalaisilla nettisivuilla.
Niitä linkkejä, kiitos. Tai edes esimerkkejä tästä "naisvihasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään linkkejä.
Googlaa itse esimerkkisi, jos kiinnostaa tietää asiasta enemmän. Tosin en usko, että sua kiinnostaa tippaakaan.
Jos nyt pysyttäisiin suomenkielisillä sivustoilla ilman SJW-feministien öyhötystä, joihin hakusanasi auttamatta vievät.
Ja yleensä kun esittää jotain väitteitä , tulisi ne pystyä myös osoittamaan tosiksi.
Meinaatko, että netti ei ole kansainvälinen media? Ei todellakaan ole rajattu vain suomalaisiin sivustoihin kyseinen ilmiö.
Kuten sanoin, sua ei selvästikään asia kiinnosta. Helposti löytäisit esimerkkejä, kuten itse hyvin tiedät, mutta et vaan viitsi niitä lukea vaan tyydyt saivarteluun. Netti on täynnä esimerkkejä naisvihamielisestä kirjoittelusta.
Asumme suomessa, puhumme suomea ja käymme pääsääntöisesti suomalaisilla nettisivuilla.
Asumme Suomessa.
Kokeile ilmaista sanakirjaa, jos sä oot noin huono englannissa, ettet itse pysty edes kääntämään kahta sanaa suomeksi, jotta löytäisit omatoimisesti esimerkkejä suomalaisilta sivuistoilta. Aika avuton taidat olla.
Eikös ap maininnut jonkin blogin aloituksessaan. Löytyi googlella.
Älkää antako palstojen vaikuttaa mielipiteisiinne. Näissä on lähinnä trolleja, provoja ja henkisesti pahoinvoivia ihmisiä.
Miesten sivustoilla haukutaan naisia
Ja naisten sivustoilla haukutaan miehiä
Toivottavasti ei ihan kauheaa vaikutusta ole. Eihän tämä nettielämä ole lähelläkään sitä mitä normaalielämä. Täällä on kaikki ihan helvetin huonosti. Vastakkainen sukupuoli on aina vihollinen ja kaikki muut ovat väärässä paitsi kirjoittaja itse(ellei kyse ole vastakkaisesta sukupuolesta)
Hyvinvoivilla ihmisillä kun ei juurikaan ole tarvetta kirjoitella mitään keskustelupalstoille. Ellei ole jokin arkipäiväinen juttu vaikka momenttiavaimesta tai hiuskuivamen merkistä.
Olette varmaan huomanneet minkälaisessa vuorovaikutuksessa media ja keskustelupalstat toimivat? Nyt kun on ollut puhetta paljon siitä kuinka miehet ovat saamattomia vässyköitä ja naiset alistajia niin se näkyy jo iltapäivälehtien otsikoissa. Koska se myy. Niitä ei kannattaisi lukea faktoina tai uutisina, koska niitä ne eivät ole.
En kyllä tiedä miksi noinkin monta riviä tulin aiheesta kirjoittamaan. Ei ihan kauheasti nämä aiheet kiinnosta, enkä usko että ketään kiinnostaa minun sanomiseni. Yritän lopetella kaikkien keskustelupalstojen käytön, mutta välillä sitä tulee jotenkin automaattisesti klikkailtua itsensä näihin.
Päästävät netissä varsinkin anonyymisti vihansa valloilleen. Kun on oikeasti naisten kanssa tekemisissä, on pakko ainakin julkisilla paikoilla käyttäytyä, ja se ottaa aivoon. Anonyymisti sitten purkavat raivonsa heikompiin (vrt. harva nainen voi uhata miehiä turpaan vedolla tai raiskauksella, ja ilmapiirin ollessa tämmöinen se myös sallitaan miehille helpommin). Psyykkisesti naisviha on primitiivisempää kuin naisten viha miehiä kohtaan. Jälkimmäinen kumpuaa yleensä todellisesta kaltoinkohtelusta ja epätasa-arvosta ja etenkin seksuaalisesta väkivallasta, ensimmäinen taas pienen lapsen turhautumisesta sitä kohtaan, että naiset eivät joukolla ole valmiita täyttämään miesten tarpeita niin kuin äidit yleensä pyrkivät täyttämään pienen lapsen tarpeet ja pitävät niitä 24/7 etusijalla (miesten turhautumiseen saakka).
Itselläni luettu ja koettu nettiviha naisia kohtaan on vähentänyt kiinnostusta ja uskoa miessukupuoleen ylipäätään. Miesten väkivaltaisuus naisia kohtaan on globaali ongelma, mutta tämä netti on tehnyt täysin selväksi, että ns. sivistyneissä maissa se on ollut vain enemmän pinnan alla. En olisi halunnut nähdä näin paljon siitä, mitä hyvin monet miehet oikeasti naisista ajattelevat.
Siitä naisvihasta ei vieläkään löydy niitä esimerkkejä tai linkkejä?
Pelkkää öyhötystä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä naisvihasta ei vieläkään löydy niitä esimerkkejä tai linkkejä?
Pelkkää öyhötystä.
Sä taidat olla semmoinen samanlainen vänkääjä kuin ilmastonmuutoksen vastustajatkin. On ihan sama, mitä todisteita sulle hakee tai mitä todisteita kertoo, että on saatavilla, niin silti vänkäisit vastaan että "eieieieieiei", koska se ei palvele sun omia tarkoitusperiä. Edelleen, netti on pullollaan esimerkkejä. Sen kun tutustut. Tutustuitko edes ap:n ilmoittamaan blogiin? Kokeilitko edes googlettaa, millaista läppää löytyy kun vähän hakee ja katsoo, miten netissä naisista kirjoitetaan?
Et tainnut. Koska olet pikkusieluinen vänkääjä.
Kyllähän tälläkin palstalla maahanmuuttokriitikot oikein sormet ristissä toivoo, että jos joku nainen on raiskattu, niin toivottavasti se on suvakkihuora. Olis ihan oikein sellaselle punaviherämmälle, että joutuis mamujen raiskaamaksi jne. jne. Onneks kyseiset ketjut sentään saadaan suht nopeasti poistettua.
Ilmeisesti sekään ei ole mitään naisvihaa, vaan ihan vaan harmiton naseva vastakkainen mielipide, kun toivoo jonkun ihmisen raiskaamista...
Vierailija kirjoitti:
Me miehet lyömme teidät takaisin yhdessä.
Ja sellaset voimafantasiat sieltä :DD lakkaa hengittämästä, sinä hyödytön mikropenis. Et kuitenkaan saa ikinä pillua. Haluisin nähdä miten ylilaudan good for nothing-epäonnistujien neitsytarmeija "lyö naiset takaisin yhdessä" :D hohhoijaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään linkkejä.
Asumme Suomessa.
Kokeile ilmaista sanakirjaa, jos sä oot noin huono englannissa, ettet itse pysty edes kääntämään kahta sanaa suomeksi, jotta löytäisit omatoimisesti esimerkkejä suomalaisilta sivuistoilta. Aika avuton taidat olla.
Se on ylilauta-eunukki, ei se tajua tai osaa :/
Mies kirjoittaa ja on huolissaan silmittömästä naisvihasta, johon jotkin miehet syyllistyvät.
Siis muutamat miehet syyllistyvät?
Voi sentään!
Vitsi kun tällaisissa ketjuissa tavattavien lassukkamiesasiamiesten väninän ja kyyneleisen vikinän lukeminen jotenkin ilahduttaa mua. Kiva tietää, että teillä menee noin huonosti :) jotkut asiat sentään pysyy ennallaan tässä muuttuvassa maailmassa, kuten se, että miesasiamies ei naista saa. No, luonnonvalintaahan se on. Jatkakaa, lassut, tykkään lukea näitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään linkkejä.
Asumme Suomessa.
Se on ylilauta-eunukki, ei se tajua tai osaa :/
Onko tämä miesvihaa, vai?
Ei ihme, jos joku mies vastaa vihaisesti.
Feminismistä kaikki johtuu. Poistakaa feminismi, niin "naisvihasta" katoaa suurinosa pois.
Laittakaapas linkkejä niihin naisviha sivustoihin ja teksteihin. Muuten ei ole tapahtunut.
Ei oikein riitä, jos sanotaan vaikkapa siiderivalaaksi ja mamupatjaksi. Puntit menee tasan, kun vastapuoli nimittelee mikropenikseksi ja Lassukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tälläkin palstalla maahanmuuttokriitikot oikein sormet ristissä toivoo, että jos joku nainen on raiskattu, niin toivottavasti se on suvakkihuora. Olis ihan oikein sellaselle punaviherämmälle, että joutuis mamujen raiskaamaksi jne. jne. Onneks kyseiset ketjut sentään saadaan suht nopeasti poistettua.
Ilmeisesti sekään ei ole mitään naisvihaa, vaan ihan vaan harmiton naseva vastakkainen mielipide, kun toivoo jonkun ihmisen raiskaamista...
Jännää miten mamujen raiskauksen uhri on kuitenkin näidenkin mielestä oikeasti raiskattu, vaikkakin oletettavasti ansaitusti. Sen sijaan jos raiskaaja on suomalainen, oikea uhri onkin se väärinymmärretty raiskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun tällaisissa ketjuissa tavattavien lassukkamiesasiamiesten väninän ja kyyneleisen vikinän lukeminen jotenkin ilahduttaa mua. Kiva tietää, että teillä menee noin huonosti :) jotkut asiat sentään pysyy ennallaan tässä muuttuvassa maailmassa, kuten se, että miesasiamies ei naista saa. No, luonnonvalintaahan se on. Jatkakaa, lassut, tykkään lukea näitä!
Tämä on miesvihaa, lepakko!
Pöksyt märkinä haukutaan miehiä tässä. Menee poistoon, kuten eilen tuo "Mitä pieniä tapoja inhosit exässä".
Siinäkin ketjussa miesviha yltyi aivan uskomattomaksi, jolloin Mode tasapuolisuuden vuoksi sulki koko sonnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten mamujen raiskauksen uhri on kuitenkin näidenkin mielestä oikeasti raiskattu, vaikkakin oletettavasti ansaitusti. Sen sijaan jos raiskaaja on suomalainen, oikea uhri onkin se väärinymmärretty raiskaaja.
Todista!
Etkö osaa englantia sen vertaa, että osaisit kääntää samat hakusanat suomeksi?