Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit, voisitteko edes VAPAAPÄIVINÄ käyttää jotain muuta reppua kuin kånkenia??

Vierailija
21.01.2017 |

Onko ihan pakko viikonloppunakin saastuttaa silmiäni paskaisilla kånken-repuillanne?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään 14-18-vuotiasta joka enää vuonna 2017 käyttää Kånkenia.

t15

Vierailija
2/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ketään ärsyttää jonkun REPUN käyttö?? Mulle on ainakin ihan sama mitä REPPUA joku käyttää. Itselle en ostaisi koska mielestäni ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppapussit ne vasta kaameita on.

Vierailija
4/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei omista muuta kuin yhden repun ja se sattuu olemaan kånken?

Vierailija
5/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihan sinun kiusaksesi käytän joka päivä.

Vierailija
6/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi omistaa enemmän kuin yksi reppu?

Vierailija
7/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia jotain apua itselleen jos yksi reppu on näin iso asia. Oikeasti, käy sääliksi kuinka vaikeaa elämän täytyy olla jos tämäkin aiheuttaa näin isoja tunteita.

Vierailija
8/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
9/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei omista muuta kuin yhden repun ja se sattuu olemaan kånken?

Sitten kantaa tavaransa vaikka vanhassa alepan muovikassissa. Mikä tahansa on parempi vaihtoehto kun tuo hirvitys.

Vierailija
10/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko laittaa kookkelikenttään kånken - nyt olen astetta sivistyneempi =P

Vierailija
11/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä kaikki Fjällravenin tuotteet näyttää hirveiltä, mutta ovat kestäviä. Siksi ostan niitä itse ja on kånkenin reppukin. Hyvä, että teinit ajattelee tuotteiden kestävyyttä sen sijaan, että ajattellisivat ulkonäköasioita. Yleensähän asia on juuri päinvastoin.

Vierailija
12/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v mamma kirjoitti:

Omasta mielestä kaikki Fjällravenin tuotteet näyttää hirveiltä, mutta ovat kestäviä. Siksi ostan niitä itse ja on kånkenin reppukin. Hyvä, että teinit ajattelee tuotteiden kestävyyttä sen sijaan, että ajattellisivat ulkonäköasioita. Yleensähän asia on juuri päinvastoin.

Kuvitteletko tosiaan että kånkenia käyttävät massakanat ajattelisivat hetkeäkään sen kestävyyttä? Se ostetaan tasan merkin takia ja siksi, että Jesmiinalla, Jadeccalla ja Jinessalla on samanlaiset.

Vierailija
13/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So last season... ja ei ole kestäviä!

Vierailija
14/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se sattuu kolmekymmentä (30) vuotta vanha. Synttäriksi saatu. Saastuuko silmäsi siitäkin, vai koskeeko tämä täysin mielipuolinen, sokea vihasi vain jotain ohimenevää muoti-ilmiötä ; jonka ohimennessä tilalle tulee jotain muuta jotain inhota/vihata?

Vierailija
15/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45v mamma kirjoitti:

Kuvitteletko tosiaan että kånkenia käyttävät massakanat ajattelisivat hetkeäkään sen kestävyyttä? Se ostetaan tasan merkin takia ja siksi, että Jesmiinalla, Jadeccalla ja Jinessalla on samanlaiset.

Eikös näillä nykyteineillä ole muodissa juurikin kaikki ns. vihreät arvot, eli ostetaan kirpputoreilta, ei suosita kertakäyttösiä, ollaan kasvisyöjävegaaneja sun muita, ym. Kymmenessä vuodessa on muuttunut niin paljon teinikulttuurissa.

Vierailija
16/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten, kun olin yläasteella, kaikilla oli Marimekon olkalaukut. Nykyään niitä näkee harvoin. 

Vierailija
17/17 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta vanha kånken, voin kuvitella miten kauhtunut ja paskainen se on. Oikein inhon väristykset menivät selkää pitkin kun kuvittelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme