Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu niin pahalta...

Vierailija
15.03.2006 |

Pakko purkaa tätä pahaa oloa edes jonnekin, ei jaksa enää... Oon viimesilläni raskaana, parisuhde ollut ainakin mun mielestä ihan kunnossa. Ainoa ongelma on ollut se että miehen on tosi vaikea puhua asioistaan mulle, esim. jos sillä on jotain huolia. Nyt viimeisen kuukauden aikana se on muutaman kerran tehnyt sellasia katoamistemppuja ettei oo tullut töistä kotiin kun vasta joskus tosi myöhään illalla, tänään yksi niistä päivistä eikä oo vieläkään tullut kotiin.

Oon jo alkanut epäileen kaikenlaista, että sillä on joku toinen ym kaikkea mahdollista. Pahinta tässä on että kun se tekee tuon niin se ei edes vastaa puhelimeen, vaan saattaa lähettää vasta monen tunnin päästä jonkun viestin tyyliin " mulla kaikki ok, en vain nyt halua tulla kotiin, alä oo mulle vihainen, koita ymmärtää" .

Tuntuu niin pahalta, että se ei voi puhu mulle, se loukkaa mua tosi pahasti... Oon kyllä yrittänyt olla miehen tukena ja kuunnella ja sanonut monta kertaa että voi puhua mulle ihan mistä tahansa... En tiedä, mikä tähän auttais.

Mutta kyllä vähän helpotti kun sai purkaa tänne.. jos joku vielä viittis jotain asiallista kommenttia laittaa niin kiitos jo etukäteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on jotenkin alkanut pelkäämään isäksi tuloa?

voimia sulle, koita jaksaa.

Vierailija
2/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, koska minulla on tuollainen hetki itsellänio, vauva on pieni ja tekisi välillä vetäytyä itsekseen jonnekin.

Ehkä miestäsi ahdistaa nykytilanne mikä on ihan normaalia.

Toki VOI OLLA että hän valhetelee, eikä olekaan niin herkkä vaan rilluu jossain, mutte eihän sitä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on ollut missä vaan, niin en minä kamalasti hermostuisi. Ei ketään voi pakottaa avautumaan!

KUN hän joskus on murheistaan kertonut, niin käsi sydämelle: oletko malttanut antaa hänen kertoa, vai oletko rientänyt tyrkyttämään neuvoja? Oletko puhunut hänen asioistaan muille (miehet saattavat useinkin mieltää intiimiksi asian, jota vaimo ei pidä arkaluonteisena, vaan kertoo eteenpäin ---> mies kokee luottamuksen murentuneen)

Tärkeintä on, että miehelläsi olisi edes JOKU jonka kanssa puhua murheistaan. Jos ei vielä osaa sinulle avautua, niin joku muu: kaveri, sisarus, äiti, isä - joku.

Vierailija
4/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä mies haluaa viettää viimeisiä " vapaita" aikoja... Mutta toisaalta en ymmärrä miksi se tarvitsee tehdä tuolla tavalla, en oo kuitenkaan juuri koskaan kieltänyt siltä mitään menoja, vaan molemmilla on ollut omat menonsa ja kummatkin on ne hyväksynyt. Sitä juuri ihmettelen tässä että miksei voi vaan sanoa että menee vaikka jollekin kaverilleen tms, vaan pitää käyttäytyä tuolla tavalla, luottamushan tässä menee.

Ja olen kyllä yrittänyt kuunnella, se juuri loukkaa kun itse pystyn kuitenkin miehelleni puhumaan kaikista asioista. Eikä tapana ole kertoa hänen asioitaan eteenpäin. En tiedä, kai tuo sitten menee ohi.

Ap

Vierailija
5/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo sinisilmänen: se pettää.